2013. augusztus 28., szerda

Sütiklub: Túró rudi torta


Azt hiszem, amikor kisorsoltuk az öt összetevőt, akkor egyikünk sem gondolta volna, hogy megszenvedünk majd a sütivel. Két tagunk egyelőre szökésben van, ahogy tudnak jönni, úgy láthatjátok majd az ő munkáikat is.

Az öt összetevő:
-túró
-kivi
-szőlő
-csoki
-kókusz

A mostani tortával nekem sok gondom volt, mert egyáltalán nem úgy jött össze, ahogy akartam, és egy fontos dolgot kihagytam, mégpedig az alapot. Előre mondom, aki nem akar úgy járni, mint én, minimum kekszet tegyen alá.

Mielőtt kapnék valami leszidást, a sütit a párom pusztította el, mert én két dolog miatt sem ehettem belőle. Az egyik a tetemes mennyiségű cukor, a másik a kivi. Azt nem ehetem sajnos.


Szóval, veszel egy tálat, aminek az alját kirakod keksszel, vagy bármilyen sütött tésztával, ki mivel szeretné.

Túrókrém:
1 citrom leve és héja
1 cs vaníliás cukor
4 ek kristálycukor
1 dl habtejszín
1 csomag túró
kókuszreszelék
habfixálo

A túrót egy szitán (szűrőn) áttöröm, és csak utána adom hozzá a többi összetevőt. Ez azért kell, hogy krém legyen, ne csak valami túrós trutyi.
Habfixálót azért tettem bele, mert először úgy gondoltam, hogy tényleg rúd formája lesz. Az megtartja.
De még így is tartotta a kockaformát, amikor kivettem.


Gyümölcsszint
1 kivi
pár szőlőszem
zselatin (+ ami kell hozzá)

A kivit megpucolom, és felkarikázom, szőlőből pedig, annyit veszek, amennyire szükségem van. Nehéz arányokat megadni hozzá, ki milyen arányban használná. Én a szélét kiraktam a sütinek kivivel, és a közepén voltak a félbevágott, kimagozott szőlőszemek.

A zselatint a tasakon leírtak alapján elkészítem, hagyom hűlni, majd a túróra tett gyümölcsökre öntöm.
Mehet a hűtőbe.


Csokiöntet
1 nagy tábla étcsoki és egy Katica
margarin
tejszín

Gőzön felolvasztom a csokit a vajjal (ez azért kell, hogy fényes legyen) és a tejszínnel. Addig kavargatom, ameddig el nem olvad az egész.
Ekkor pár percet még hagyom hűlni, kiveszem a hűtőből az eddig elkészült sütit, és ráöntöm a csokit úgy, hogy elfedje.
Mehet vissza a hűtőbe.

Legalább addig legyen a hűtőben, ameddig a keksz átázik az alján, és a csoki meg nem termed rendesen. Nálunk ez olyan fél nap.

Utána tányérra tesszük, és kész is. Lehet fogyasztani.
A képek ezúttal igazán gázak lettek, eddig ezt nem sikerült igazán jól lefotózni. Bocs, de ha újra elkészítem majd, akkor jön más kép is.




Jó étvágyat!!!

A többiek munkái



És még a kacsának is ízlett :)



14 megjegyzés:

  1. Gusztaaa ez, nem tudom miért mondtad, hogy nem! :)

    Kérem a részemet, már ha még maradt :D :D :D

    Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Legközelebbre összeszedem magam, ígérem. :D

    Átnyomkodom mindjárt az éteren. :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Nyami! Szerintem nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  4. Wow!
    És az utolsó képen látszik, hogy Mr.A élő személy!!!! :)

    Jó kis árukapcsolás. Meztelen pasi és sütemény! :P

    Puszi,
    Évi

    VálaszTörlés
  5. Hello from Spain: it looks exquisite. Keep in touch

    VálaszTörlés
  6. Nekem így jobban tetszik, mintha lenne alapja :) Majd hétvégén kipróbálom, de gyümölcsök nélkül, fiúk szerint felesleges :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk nagyon megy a gyümi. :D
      Mr. A már kérte a következő adagot, és szomorúan vette tudomásul, hogy ma estére ebből már nem maradt. :)

      Törlés
  7. első reagálás: nem tudom mi ez : O de rohadt jól néz ki! . D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig követem a "ronda, de finom" utat. :D

      Törlés