2013. augusztus 12., hétfő

Shopping TAG


Bikiráéknál olvastam ezt a dolgot, és gondoltam, kitöltöm.

Múlt héten az agyam amúgy is úgy érezte úgy délre, hogy szeretne megfőni a koponyámban, így időm nagy részét egy kis vízbe belefejelve töltöm. De mivel nem vagyok hal, ezért pár másodperc után már kell a levegő. Az írás nem ment, és voltak vendégeink, mi is mentünk.
Ha Mr. A szabadságon van, akkor kanosszában végigjárjuk a barátainkat, ismerőseinket, családjainkat.

A lehűlés hozott fejben enyhülést, aminek az a hátulütője, hogy az agyamat megrohanták a gondolatot, de sajnos csak két kezem van, és tíz ujjam.

Nem tudom, hogy leszek a héten a gépnél, mert az utóbbi két nap alatt elértem a regényemben a 102 oldalt, és erőt érzek a folytatáshoz magamban. Remélem, megértitek, hogy azzal foglalkozom most inkább. Ellenben, lehet, hogy fogok hozni belőle mutogatodát.

1. Van olyan smink márka, amit egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe sem jutna utána nyúlni az üzletben?

Eddig még nem sikerült belenyúlnom rosszba, amit vettem, azzal meg voltam elégedve.
Általában kaptam azokat, amik nem jöttek be, főleg az olyan szempillaspirálok, amiben volt alkohol. Mindig bedurrant tőle a szemem.



2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt „márkás” táskát hihetetlenül jó áron, akkor megveszed?

Mivel egyáltalán nem vagyok képben, hogy ki milyen dolgokat tervez, vagy dob piacra, azt sem tudom, hogy a megvásárolt táska milyen. Általában márkátlan cuccaim vannak, és nem csábít a D&G, ahogy a Louis Vuitton sem.

3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba vásárolni másoknak?
                                                                                                               
Ha nincs jobb ötletem, akkor igen, és csak akkor, ha tudom, hogy milyen illatot szeret. Lutriba nem megyek bele, meg olyanba sem, hogy végigszagolgatok mindent, és „szerintem mi illene hozzá”. Én is utálom, amikor így kapok valamit, mert általában nem jön be.


4. Van olyan holmi, amit bár betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy ki tudod-e használni?

Szőrmókok. Más nagyon nem, de őket is ki tudom használni bőven.
Nem tudok ruhákat, vagy sminktermékeket (főleg) gyűjteni, mert annyira semminek nem vagyok a függője. Meg, mire jó, hogy van 110 lakkom a polcon, és 82 bugyim a fiók mélyén?


5. Inkább tervezgetős, vagy spontán vásárlónak tartod magad?

Listát írok, és az után megyek, és ha átrendezik az áruházat, morgok. Meg szoktam nézegetni a dolgokat persze, mert azért van szemem és kezem, hogy vizsgálódjak, de spontán nem szoktam vásárolni, kivéve, ha mondjuk útközben elszakad a cipőm pántja.


6. Vettél valaha drágább dolgot, amit utólag nagyon megbántál?

Belefutottam pár dologba, amiről otthon derült ki, hogy valami baj van vele, de nem emlékszem, hogy drága lett volna. Úgy vagyok vele, hogy amire nem tudom egyből azt mondani, hogy „kell”, hanem pro és kontra érvelek, akkor nem veszem le a polcról.

7. Szoktál lelkiismeret-furdalást érezni egy-egy shopping után?

Volt már rá példa, de azt nem shoppingnak nevezném. Nem volt pénzünk, nekem meg nem volt ruhám egy állásinterjúra. Vettünk a turkálóban egy nadrágot, de utána két napig nem ettem. Na, akkor volt lelkiismeret-furdalásom.

8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked az, amit éppen próbálsz?

Nem, erre van a tükör. Meg tudom, hogy mi áll jól nekem, mind színben, mind fazonban. Azért erre sikerült rájönnöm 26 év alatt, és ha nincs tükör, akkor azt veszem meg, amiről tudom, hogy nem lesz kuka. De semmi pénzért nem kérdezgetnék másokat, hogy „Figyelj, ne haragudj, hallod, figyelj már. Ebben nem nagy a seggem?”
Illetve, az esetek többségében valakivel együtt molyolok egy boltban, úgyhogy inkább az ő idegeire megyek.


9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt, hihetetlenül szép cipővel a lábán, le mered szólítani, megkérdezni, hogy hol vette a cipőjét?

Sokszor gondoltam rá, de sosem volt hozzá merszem. Engem viszont már szólítottak le emberek, hogy hol vettem a dolgaimat. Általában pont azokra kérdeztek rá, amit magam varrtam.

10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad, amire vártál?

Nem, mert mondjuk mindig mindenkinek mondom, hogy ruhát ne vegyen nekem nélkülem, mert szerintem minden ország, minden idejében és dimenziójában más a méretem. Így általában jó dolgokat kapok, úgyhogy nem sétálok vissza parádézni. – De amúgy semmivel sem.

11. Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, terjeszted az infót, vagy nem tulajdonítasz neki nagy jelentőséget?

A hivatalos utat megtartom másoknak, terjeszteni nem terjesztem, maximum megjegyzem egy baráti beszélgetés alkalmával, hogy mi történt velem ott. Utána ráhagyom a másikra, odamegy vásárolni, vagy nem. Engem hidegen hagy, én úgy protestálok az adott bolt ellen, hogy nem megyek oda többet.
Jó bosszú, mi?

12. Tervezel most valamilyen nagyobb összegű kiadást?

Tervezni mindig tervezek, a megvalósítás még várat magára.


13. Ért már valamilyen kínos szituáció vásárlás közben?

Kínos nem, de dühítő igen. Három is:
Éppen ruhát próbáltam egy turkálóban, amikor becsörtet két kislány a próbafülkébe, és néznek. Mondom, talán ki kellene menni. Erre beszól nekem az ötéves forma gyerek, hogy talán inkább nekem kellene kimenni. Mentem az egyik eladóhoz, hogy figyeljenek jobban a gyerekekre, és a két anyukára annál jobban.

A másik is évekkel ezelőtt volt egy DM-ben, amikor még bakancsban, fűzőben, feketében mászkáltam jobbra-balra. Válogattam, és guggoltam az egyik polc előtt, majd a biztonsági őr állandóan jött utánam, és amikor elhagyni készültem a boltot, azt hallottam magam mögött, ahogy odasúg a pénztárosnak: „ezek a rockerek mindig lopnak”. Kösszi!

Egyszer a vesztendben bementem egy üzletbe, mert eszem ágában nem volt vásárolni, viszont a szabása érdekelt volna egy nadrágnak. Beléptem, mire az eladó közölte fennhangon, hogy: „sajnáljuk, de itt kövéreket nem szolgálunk ki!”. – Neked meg anyád jól van?

Oh, de egy poénos volt. Bementünk ismerősömmel DM-be, és befelé menet becsipogtam. Olyan ügyes voltam, hogy én már befelé menet lopok. Naná, hogy egy méteren oda-vissza járatott a biztonsági őr, mire rájöttünk, hogy a cigim volt a ludas.

14. Hol vásárolsz a leggyakrabban?

HÁDA!!!! Vagy kínai piac (Sárkány Center). Máshol csak akkor, ha akció van és van olyan kínálat, amin megakad a szemem.

Töltsétek ki ti is, ide, vagy magatoknál, szórakozzatok, és a nagy olvadás után regenerálódjatok!

Puszi Mindenkinek,
Dóri

6 megjegyzés:

  1. Kedvet kaptam hozzá! Megint úgy érzem, hogy tök hasonlóak vagyunk!

    VálaszTörlés
  2. Nice tag!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you and thank you :)

      Have a pleasant week!!!!

      Kisses,
      Dóri

      Törlés
  3. én is nagyon sokszor becsipogok befelé is, majdnem mindig a könyveim a hibások, pláne ha könyvtári van nálam...

    a kínos szituációs válaszod elképesztő, mit meg nem engednek maguknak komolyan.
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálok mindent kitenni, mielőtt megyek vásárolni, de ha meg nem, akkor egyenes út vezet a biztonsági őrig.

      Törlés