2013. augusztus 14., szerda

Konyhai jenga


A minap Mr. A készített vacsorát. Ő már csak ilyen rendes. Tudja, ha írok, és off az agyam, akkor kénytelen ő kimenni a konyhába és az étellel szöszmötölni.
Mentségemre szóljon, havi kétszer-háromszor van ilyen.

Én bent piszmogtam a szobában, mire hallom, hogy valami egetverő csörömpölés van kint. Kikiáltottam, hogy jól van-e? Nem jött válasz. Hallom, hogy matat, de azért megnéztem.


Kimegyek utána, és hallom, hogy izomból a helyére teszi a szárítót. Nem csapkod, de valahol egy kínai faluban egy ovális dolog emelkedik fel a földből. Megállok az ajtóban, és nézem: az összes evőeszköz a mosogatóban. Értetlenül meredek rá.
-Mi történt? – kérdeztem.
-Semmi. – dörmögte vissza. Amikor felveszi a macihangot, akkor jobb nem piszkálni.


Visszamentem írni, de három mondat után csak visszatértem a konyhába. Ott vajazta a kenyereket.
-Mi borult le?
-Minden. – tipikus férfiválasz. Próbáltatok kamasszal beszélgetni? Na, pasival pont ugyanolyan. „Mi volt az iskolában? Semmi.”

Hátranéztem. Eltűnt a tornyom.

-Nem tudom követni a női logikát. Komolyan. Nem tudom, ti hogy pakoltok, de az valami katasztrófa. Konyhai jenga, vagy tudom is én. A férfi előre gondolkodik, és aszerint mosogatja és pakolja el a dolgokat, ahogy majd használni akarja. Alulra, amit nagy valószínűséggel majd nem akar használni, felülre azt, amit igen. Tudod, vacsinál a fagyiskehely, vágódeszka. De te? Nem tudom, milyen logika alapján működsz, de pakolni nem tudsz. Hol van az megírva a nőknél, hogy cikk-cakkban kell felpakolni a lábasokat? – közben mutogatja az irányokat persze. – Biztos, hogy van logikája, de nem értelmes. Jenga. Egyet kihúzol, borul az egész. Itt egy pohár, alulra minden, rá egyik oldalra egy halom kevésbé nehéz, ámde törékeny tál, a másik oldalán meg lábas. De nem olyan egyszerű, mert a lábas egy halom kistálat rejt. És mi tartja az egészet? A gondosan középre helyezett üveg. Ami aztán k***ára tart. Hogy nem borítod le?

-Női logika, női ügyesség. A férfi azért nem ér fel hozzánk, mert nem tud úgy pakolni, mint mi. Mit nekünk terhesség, meg mensi. Tanuljatok meg mosogatni és pakolni. Majd utána verjétek a nyálatokat.

Menthetetlenül máshogy vagyunk kódolva. De én így szoktam meg, és erről nem tudna lenevelni. Szerintem nem rossz a logikám, hanem ő béna. Mert most mit kezdjek azzal, hogy látja a tornyot, de mégis alulról akarja kihúzni az egyetlen bögrét, ami amúgy is csak a reggelihez kell?

12 megjegyzés:

  1. LOL....xD
    Van élet ott is akkor...:D
    Egyébként igen azt a híres neves női logikát ha a férfi nem érti, az nem feltétlen a nő hibája..:D

    VálaszTörlés
  2. Hello from Spain: I also go to the kitchen several times a day looking meal. Keep in touch

    VálaszTörlés
  3. Hát, mit ne mondjak én sem értem a logikát a pakolási módszeredben, és valószínűleg én is borogattam volna mindent, miközben hétszentségeltem volna :D Persze te nyilván így tanultad, ez a kényelmes számodra, de nekem ez egy kicsit káosz. Viszont a párod elképzelését sem tudom támogatni, mert elég nehéz lenne úgy mosogatni és pakolni, hogy mindig a gyakran használt cuccok legyenek felül. Én személy szerint helytakarékosan pakolok, a kis dolgok mennek alulra (bögrék, poharak, kompótos tálkák), arra a kis tányérok, és így tovább haladok az egyre nagyobb tányérok, majd edények felé. Igaz, hogy így is túrnom kell, ha a kedvenc bögrémet akarom kibányászni, de én meg ezt szoktam meg :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában úgy pakolok, hogy előbb az üvegeket mosom el (poharak, kelyhek), meg kicsi tálakat. Utána evőeszközök, de azok külön mennek. Utána tányérok, tálcák, azok hátrébb kerülnek. És erre a csodás alapra mennek rá a nagyobb, borulékony dolgok. A képen, amit látsz, ott az kivételes, mert mosogatás közben kaptam még tőle poharat és egyebet. :)
      Ebben az a szép, hogy szerintem alapjáraton megszáradt minden, tehát, csak le kellett volna bontani, nem alulról kihúzni a vágódeszkát. :D

      Törlés
    2. Pontosan így pakolok én is, ahogy te Dóri. Annyi a titka valóban, hogy ha megszáradtak, mindent el kell pakolni :) És ha netán mégis alulról szeretnék kihúzni valamit, akkor elpakolom a felette lévőket :) Ennyi.

      Törlés
    3. Én is azt nem értettem, miért akarja alulról a poharat, amikor körülötte felépítmény van. :D

      Törlés
  4. Jézus... én is tudok pakolni, mert mindig egy szobát akarok egy táskába zsúfolni :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen szempontból minimalista vagyok. :D

      Törlés
  5. Ez tetszett. :D Ilyen a férfi logika. Érthetetlen. :D A pasiknak általában nincs sok dolguk a konyhában, így nem is csoda, hogy mikor találkoznak egy mosatlan heggyel el vannak képedve. :D És természetes, hogy mindig alulról kell valami, ez már csak ilyen dolog. :)

    Shorty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hiszti volt a legjobb, amit levágott, hogy nem tudta kiszedni a vágódeszkát. De mondjuk a serpenyőt és a tepsit kint hagyta nekem, hogy majd én tudom, hova akarom rakni. :D:D

      Törlés