2013. augusztus 1., csütörtök

Hello August!


A július – különösen a vége – is érdekesen alakult, hála egy-két elmeháborodottnak. Összességében pozitívabban alakult azért az egész, mint az előzőek. Lehet, hogy azért, mert sok minden történt velem, persze, idő és energia hiányában a nem töltődött ide fel, a felének feléhez pedig, nem járultak hozzá.

Remélem, az augusztus végre jó lesz, és ez lesz az én hónapom. – Írtam ezt tegnap este. Ma, így elsején helyből állásinterjúkkal kezdtem. A bája az egésznek az, hogy pici hazánk ókori nézeteket képvisel: ha valaki váltani akar, lenézzük, kiröhögjük, nem hagyjuk; mint ahogy anno a paraszt sem lehetett polgár.



Havi hangulat: 5/4
Egy pontot a vége miatt vesztett, mert egy ismert és egy általam nem ismert ember feldobott idegileg a plafonra. Véget ért egy tanfolyam, párom gőzerővel munkát keres. De végre nyár van. Pont tanakodtunk Mr. A-val, hogy inkább gatyarohasztó meleg legyen, mint hogy hidegben lefagyjon a tökünk. Megkaptuk. Kicsit jobban, mint szerettük volna, de addig örüljünk, ameddig az évszakok viszonylagosan a helyükön vannak.
Szóval, nyár van és semmi baj, olvadunk, mint a vaj.



Havi siker: 5/5
Voltam állásinterjún. Jó, egyik sem volt az én munkám, de legalább elértem, hogy behívjanak, vagy legalább levélben közlik, hogy megfeleltem, vagy sem.

Levizsgáztam az EFEB-en, és nemsokára megyünk megünnepeljük a lányokkal.
Amúgy, a két tételsorból, ami volt, mind a kettőből a kilencest húztam. Tiszta mázli!



Időmhöz mérten, jól haladok a könyvemmel. Eddig kész a világ, a karakterek, és húsz olyan oldal, amibe ne lehet belekötni.

Nem hagytam magam olyan könnyen megfenyegetni.

Megjött a citológia eredményem, ami negatív, és megvan a laborom is.

Havi szükséges: 5/5
Fagyi, jégkocka, és hideg víz. Minden mennyiségben... jah, és dinnye!




Havi frizura, make up, outfit, manikűr 5/2
A sminkjeimet ilyenkor inkább hanyagolom, úgyis a ruhámra folyna. A frizuráim copf, vagy konty, de olyannal meg minden beauty blogon találkoztok. Én is onnan lesem le őket. Manikűröm többnyire nincs, bár most van egy nude lakkom.
Outfitet meg, elfelejtettem fotózni, bocsi. Máshol járt az eszem.



Havi tennivalók? 5/5
Voltam vérvételen, és nem ájultam el, viszont drogosnak titulált egy nő, mert bedurrant a könyökhajlatom. – Egy hétig nem tudtam eldönteni, hogy hernyós vagyok, vagy rohadok.


Levizsgáztam. Angol papírok is jönnek hozzá, úgyhogy melókeresés indulhatott, és elkezdtem újra a diplomamunkámat. Húsz oldalnál tartok.

Melókeresés minden nap. Tartani a páromban a lelket, hogy hamar fog találni valamit a mostani hely helyett. A napi és heti rutinjaimat is kivétel nélkül elvégeztem.

Még a hűtőmágneses szarvasom is a hatékonyon állapodott meg ebben a hónapban. Néha azért a lángelmét is bepipáltam.




Havi elmélkedés: 5/5
Nem értem, miért szeretik némelyek kizsigerelni az embereket egy olyan igazság mögé bújva, amiről azt mondják, hogy örök érvényű és mindenki igaznak ismeri el, de valójában csak az ő hamis mázuk, amivel saját magukat védik meg attól, hogy szembenézzenek önmagukkal?
Mire jó az, hogy valaki gerinctelen, rosszindulatú, ostoba „HP” legyen??? Mondjátok meg, mi abban a flash, hogy egy embert azzal bazgatunk, amiről tudjuk, hogy a falra mászik?

Azt sem teljesen értem, miért olvas valaki blogot könyvet, újságot, ha úgysem érti meg a szövegét?
Ehhez tartozik, amit nemrégiben párom apukája mondott: „Ha egy okos embert akarsz meggyőzni az igazadról, tanulj filozófiát. Ha egy ostobát, tanulj jogot.”

Havi függőség: 5/5
Valamiért a koffein (kávé és kóla). Megveszek valami csípősért, vagy sült húsért.
Ja és persze, a jó öreg vásárlás.





 
Havi unalmas: 5/5
Furcsa módon, nagyon kevés üresjárat volt ebben a hónapban. Néha egy-két óra. De olyankor meg mások bejegyzéseit olvastam.
Nem tudtok filmet/zenét ajánlani? – bármilyet…

Havi vágyálom: 5/5
Máshol lenni. Kiszakadni. Elmenni bárhová. Akár egy vagy egy fél napra is. De el. Ez nem jött össze, de most valahogy mehetnékem volt.

Havi legjobb pillanat: 5/5
Amikor megcsörrent a telefonom, hogy mehetek interjúzni.

Havi különlegesség: 5/5
A pajzsmirigyvizsgálatom. Az két hónappal ezelőtti érték duplája a mostaninak. A mostani a normális értéken belül van. A koleszterinem az egekben, és a másik vészes érték értelmében gyulladás van a szervezetemben. Na persze. A 40 fokos kinti hőmérséklet miatt a maghőmérsékletem legalább 140.

Havi olvasmány: 5/3
Folyamatban van egy-kettő, de most nem olvastam ki semmit… hosszas gondolkodás után rájöttem, hogy most az újságaimat olvasgattam inkább, és szakirodalmat.

De azzal nem fárasztanék senkit sem.
Ja, most nézem, hogy mégis:
Leiner Laura itt és itt, illetve Murakami Haruki itt.

Havi zene: 5/5
Ami sokat szólt
Black Veil Brides – All Your Hate
B52’ – Rock Lobster
Coyote Shiver – Sugarhigh
The Carbonfools – Clublights

Havi sorozat: 5/4
Fringe 4. évad

Végtelen határok 2-3. évad

Trónok harca 3. évad



Havi film: 5/4
A blog facebook oldalán megtaláljátok a „Film maraton” című mappát, amiben továbbra is láthatjátok az általam megnézett filmeket.
Itt nevesítve: próbálom stílus szerint

Magyar: Made In Hungária, Az ötödik pecsét

Romantikus, vígjáték: Rád vagyok kattanva, Szakítópróba, Twilight – Újhold, Mi kell a nőnek?, Magánürügy, Shop Stop II, Eleven testek, LOL, Hová lettek Morganék?, Brüno, Party Gimi, Step Up, A nagyi szeme fénye, Napsütötte Toszkána, Kemény dió, Bazi nagy latin lagzi, Buli az élet, Bővér szálló, Melyik az igazi?, Lázadj!, Táncőrület, A zenebirodalom visszavág, Rettenetes péntek

Sci-fi, fantasy: D.A.R.Y.L., Van Helsing, Féktelen bolygó, Csodálatos teremtmények, Féktelen bolygó, Scanner zsaru, Vámpírnemzet, Hibrid,

Akció, kaland: A bérgyilkos, Die Hard 5, Taxi II, Indiana Jones III-IV., Fekete skorpió

Horror: Kárhozottak királynője, Z Világháború, Gonosz halott, Démoni álca, 1408, A végső állomás 3D, Démoni doboz, Örökké tudom, mit tettél tavaly nyáron, Nappali Őrség,

Krimi, thriller: Nincs határ, Kard által vész, Vanília égbolt, Transz, Amerikai pszicho, A golyó, Utolsó leheletig

Dráma, egyéb: Nőies játékok, Képtelen képregény, Django elszabadul, Képlet,

Havi kaja-pia: 5/5
Mindig elfelejtek fotózni kaja előtt. Valahogy annyira természetellenes, hogy:
Mr. A.: Jó étvágyat!
Én: Neked is. Várj! Fotózom. – és rohanok a telefonért meg vissza.

Grahamlisztes pite spenóttal, sajttal a tetején

Sült hús rizzsel
 
Carbonaras tészták (virslivel az egyik, sonkával a másik)



Borsófőzelék



Kávé (reggeli rutin)


Havi legrosszabb pillanat:5/1
Amikor eltörtem egy mélytányért és a teáspitlit. Megijedtem a hangjától, meg sejtettem Mr. A reakcióját. De nagyobb volt a füstje, mint a lángja.

Havi idegesítő: 5/1
A pénztelenség, Mr. A hangulatingadozásai, egyik barátnőm hitelmizériája (drukkolok), és nem utolsó sorban egy HP. Nem ismerem a lányt, de annyira, de annyira idegesítő, hogy még hallás után is lecsapná az ember, mint a taxiórát.

Havi kudarc: 5/4
Hogy azt hittem, némely embereket lehet és tudom kezelni. De tévedtem. Ha nem tudom megérteni valakinek a működését, akkor nem tudom kiszámítani, és mind inkább én kerülök alulra. Sokat kell még tanulnom.

Havi érdekes:5/5
Dohányboltok. Annyira előző rendszerbeli az egész, hogy komolyan mondom, már várom, hogy mikor jön a „Győzelem” cigaretta. Úgyis mindenre az a szlogenünk.
Amúgy nem dohányzom, csak furcsa az egész. Tejüvegek vagy sötétítettek, magyar feliratok minimalizálva a szükségesre, és a T betű, amiről csak igen sok zséért jutna eszembe a tobacco szó.

Szerintem most valami filmet fogunk nézni, este pedig, irány az Erzsébet tér. Ingyenes koncertekkel végre kieresztem a fáradt gőzt.

Nektek milyen volt a július?

10 megjegyzés:

  1. Hű, annyi mindenről meséltél, hirtelen nem is tudom mire reagáljak! De próbálok minden félére :) Látom te is a nyárkedvelők népes táborát gyarapítod. Én már májusban elkezdtem nézegetni a téli tájképeimet és havazásról, mínusz 20 fokról és jeges szélről ábrándozom :P Egyébként milyen könyvet írsz? Én magam is szoktam írogatni, mikor épp nem felejtek el vele foglalkozni, úgyhogy nagyon kíváncsivá tettél :) Lehet, hogy említetted egy régebbi bejegyzésedben, csak még nem olvastam. minden esetre sok sikert hozzá, meg az állásinterjúkhoz is! A kávéra mostanában én is rákattantam, talán a meleg miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reagálj szépen, sorrendben. :)

      A könyvemről privátban szívesen mesélek, de nem tenném ki, mert félek, hogy más lelövi.
      De itt elolvashatod az egyéb agymenéseimet:
      http://adtaylors-fantasy.gportal.hu/
      Még nem teljes, de lassan töltődik.

      A nyárkedvelés túlzás, mert kérdés nélkül északra költöznék, de azért nem a mínusz ötven fokba, Szibéria legészakibb részébe. Itt most erről volt szó. Amúgy inkább átmeneti idő, amikor amolyan se-se az idő, vagy tél. Téli gyerek vagyok. :D

      A meleg kiszívja az ember energiáját. Legalábbis, az enyémet. Most sem tudom eldönteni, hogy aludjak, vagy inkább mártsam a fejem hideg vízbe... hm-hm... inkább az utóbbi.

      Törlés
  2. Nagyon tetszett ez az összefoglaló, jó részletes volt,sok mindent megtudhattunk :) Az a hűtőmágnes, valamint az a két felső amit vettél nagyon tetszik. Dinnye és sok-sok ásványvíz nélkül én sem bírnám ezt a meleget, ezek ilyen melegben szükségletek nálam is. Gratulálok az állásinterjúidhoz, valamint az elvégzett tanfolyamodhoz is! :)Nem szabad feladni, egyszer úgyis össze fognak jönni a dolgok! A július valahogy nem az én hónapom volt, de az augusztusban reménykedem, hogy az sokkal jobb lesz!A mai koncertekhez pedig jó szórakozást kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, megvolt a jó hangulat, ma is, és holnap is meglesz szerintem. :D

      A hűtőmágnest én is kaptam. Vagy inkább kikönyörögtem, de örülök, hogy tetszik.

      Nem adom fel, mert gyakorlásnak fogom fel azt, amit érzek, hogy nem az enyém. Egyre magabiztosabb leszek, megtanulom eladni magam, aztán egy nap, majd csak jön az én nagy helyzetem.

      Köszönöm a biztatást!

      Törlés
  3. Köszi a drukkolást :) Gondolom nekem szól :)

    VálaszTörlés
  4. Na, akkor Neked is mozgalmas volt a július :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt, de ahogy nézem, az augusztus is az lesz. :)

      Törlés
  5. Imádtam ezt a posztot. Kérek én is könyves privát ,infót.
    Ajánlók:-) :
    Könyv*igazságos kádár jános
    Film* fahrenheit 911,felhőatlasz, ízek,imák,szerelmek
    Zene* john butler ocean
    Gratulálok a bizihez:-)
    Amúgz wow...pörgős hónap. Az emberek meg seggarcok. Sokan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legtöbben azok, sajnos. :S

      Akkor majd küldök valami nyalánkságot a könyvvel kapcsolatban, meg egy meghívót a titokblogra. :)

      Törlés