2013. augusztus 16., péntek

Egyszerű bögrés süti


Tegnap annyit beszéltem sütiről, hogy megkívántam, és valami egyszerűt, de nagyszerűt szerettem volna véghezvinni, amiből kikerekedett egy olyan két adagos dolog, amit mikróban három perc alatt el lehet készíteni.



Tudom, hogy kicsit úgy néz ki, mintha a tányér közepére mutráztak volna, de nem tudtam jó képet csinálni róla. Nem hagyta magát.
Amúgy, ronda, de finom volt!


Ami kell:
4 ek liszt
4ek porcukor
3 ek tej
3 ek olaj
2 ek kakaó
1 mk sütőpor
1 tojás



Én ebben belereszeltem még egy citrom és egy lime héját, és tettem hozzá 1 evőkanál rumaromát.

A kakaó elhagyható, és bármi mással meg lehet csinálni, amivel szeretnénk.

Arra figyeljünk oda, hogy csomómentes legyen a tészta!

Az evőkanál csapott és nem púpos!

A száraz hozzávalókat egy tálba teszem, összekeverem, majd jöhetnek a többiek, és sima tésztát készítek belőle, amit vagy ebben a tűzálló tálban, amiben kevertem sütöm meg, vagy mint én is, két bögrét előveszek a művelethez.

Kiadagolom, és beteszem a mikróba 750 wattra, 3 percre.

Ezután bármilyen pudinggal (főzés nélküli nyami), sodóval, fagyival lehet tálalni, de aki kreatív, díszítheti máshogy, mással. :)

Ha több személyre szeretnétek elkészíteni, akkor szerintem ennek megfelelően növeljétek az adagok számát.



Jó étvágyat hozzá!

12 megjegyzés:

  1. Úúú, ez nagyon jól néz ki! :)
    Biztos, hogy hétvégén megcsinálom!:)
    Köszi, hogy leírtad!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök. Majd írd meg esetleg, hogy sikerült?! ;)

      Törlés
  2. Sokszor gondolkodtam én már eme bögrés sütemény készítésén, ám sose szántam rá magam, no meg itthon mikró sincs, mivel ezer éve elromlott :D Mindenesetre jól néz ki, és gondolom fagyival isteni volt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúúúúú, nagyon finom volt.

      Szerintem, sütőben is elkészíthető, ha van tűzálló tálad hozzá.

      Törlés
  3. Yummmyyy.pont kerestem hétvégén egy jó kis receptet. Ez éegalább megbízható:-) tőled van. Kicsik itthon omádni fogják!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megéri megcsinálni. Díszíteni is lehet, ha szeretnéd, határ a csillagos ég. :D

      Törlés
  4. Ilyet én is csináltam és meglepően finom! :) Múltkor vaníliasodót csináltam hozzá így nem volt annyira fujtós :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen kell hozzá valami, ami folyékony. Tegnap, ahogy ettük, sajnáltam, hogy nem volt semmi, amiből készíthettem volna... :)

      Törlés
  5. Hello from Spain: very rich and delicious. A great proposal for these hot days .. Keep in touch

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, thank you!

      Our weather isn't so hot, but it was a good cook. ;P

      Kisses,
      Dóri

      Törlés
  6. Jó kis kalória bomba. :) Amíg nem diétáztam 3x próbáltam megcsinálni, más bögrékkel, más mikróbeállításokkal. 2x bögretört. 1x a külseje megégett, belseje meg folyt még. Pedig 1,5 percig ment 800 W-n. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkészíthető amúgy bármilyen liszttel, és más cukorral, vagy édesítővel is.
      Elméletileg azt írták, hogy a legmagasabb fokon 3 percig, nekünk az a 750, és három perc kellett hozzá.
      Az én bögrém két decis, de mivel a süti nő, ezért ha egy nagyobb, vastag falú bögrét használsz, akkor is jó.

      Próbálkozni sosem késő. :)

      Törlés