2013. augusztus 15., csütörtök

Ecce Ego IV.


Mivel azt mondtam ugye, hogy minden hónap elején, közepén és végén lesz egy ilyen, igaz, kimaradt a hó eleji, de nem volt hozzá kedvem.

Először valami olyat akartam kitenni az egyik kép helyett, hogy a múltbéli balhé után, eléggé rossz színben tűntem volna fel, úgyhogy váltottam. Majd legközelebb.

Hogy mire? Lásd alább.



Szeretek sütni. – Eléggé nyilvánvaló. Szeretek kísérletezgetni új ízekkel, mert szerintem, amit meg lehet csinálni kakaó-kókusszal, azt citrom-rozmaringgal is. Ha születésnap van, akkor mindig én csinálom a tortát másnak. Így lett idén Mr. A-nak Alien királynős tortája, és apunak is tavaly a kedvencét, oroszkrémeset készítettem, a napokban pedig, apukám barátnőjének csináltam békás cup cake-et. De ha ideges vagyok, akkor is néha nekiállok sütni, és nem riaszt vissza az, hogy mondjuk este 11 van.
Szívesen készítem, és szívesen adom. Van valami varázsa a sütemények elkészítésének.


A zene megnyugtat. – Amikor mérges vagyok, régen széttörtem vagy szétrúgtam valamit. Lényeg, hogy romboljak. Utána volt egy időszak, amikor addig futottam, ameddig a combom már nem bírta, a tüdőm égni kezdett, és összeestem. Azóta csak stressz-tornázó vagyok. De ez sem nyugtat le igazán. Ha ténylegesen ki akarom adni a dühömet, akkor olyan zenét hallgatok, ami az én agyamnak erre megfelel. Csak az kattintson rá, aki bírja, aki inkább popzenés, az szerintem ugorja át.
Top 10 nyugizeném:
Arch Enemy – Nemesis
Turmion Kätilöt – Pirun nyrkki
Infra Black – Your Love Is AHolocaust
Judas Priest – Painkiller
Amon Amarth – Death In Fire
Slipknot – Before I Forget
Children Of Bodom – In Your Face
Satyricon – King
Sonic Syndicate – Jack Of Diamonds
Drugzone – I Hate Humans
Nem hiszem, hogy bármi egyezés található, és nem is kell, hiszen mindenkit más nyugtat meg. Engem az ilyen számok, de általában ezek pörögnek nálam. Amúgy, mindenre más zenét választok. Más, ha sírni van kedvem, vagy vidám vagyok, vagy semleges, esetleg ihletre vágyom.


Szeretnék egyszer valami őrültséget csinálni. – Belekezdtem ebbe a blogba. Elég nagy őrültség.
Viccet félretéve, szeretnék egy repülőből kiugrani. Nem egyedül, hanem tandemben. Félek, ha egyedül ugrok, akkor nem nyílik ki az ernyő. De szerintem ez az egyetlen olyan vágyam, ami őrültség a szó szoros értelmében. Mondjuk, sok idiótaságra rá lehet venni, és ezek többsége is őrültségnek minősül.


Éjszakai bagoly vagyok. – Keressetek egy fán, ott fogok huhogni. :)
Legtöbbször sokáig fent vagyok, és a nappali sötétjében pötyögöm a novelláimat. Olyankor tudok igazán alkotni, mert nincs műsor, ami lekötne, nincs film, amit néznék, így beteszek valami zenét, bedugom a fülem, és egyszer csak azon kapom magam, hogy rám köszön a hajnal. De van, hogy csak olvasok kint a konyhában, vagy a fürdőben. Melegben és ha ideges vagyok, pláne nem tudok aludni, viszont korán kelek.
Ez a kevés alvás viszont, nekem bőven megfelel.


Utálok a jövőre gondolni. – Kiráz tőle a hideg, de főleg azért, mert szerepjátszom. Mindenkinek mondom, hogy mi a tervem, de legalább, addig se kérdezgetnek arról, hogy „mi a terved?” És ha nincs? Akkor mi van? Nem tudok mindig, mindenre matekozni, pláne a váratlan eseményekre. Hiába tervezem meg mondjuk, hogy űrhajós leszek, és kilövöm magam a Peremvilágba, ha csak nagyon kicsi esélyem van rá. Másrészt félek attól, hogy semmire sem viszem. Otthon fogok megöregedni, függve a férjemtől, a majdani gyerekeimtől egy olyan elszürkült környezetben, ahol már én sem ismerek magamra. Vannak terveim, céljaim, álmaim, de nem ragaszkodom hozzájuk annyira, hogyha nem jönne össze, akkor összetörnék. Így mindegy, mit hoz a jövő. Nem tudhatom. Ezért sem szeretek rágondolni.

No, lányok/fiúk? Van valami egyezés?
Milyen hatással van rátok a zene? Ti hogy gondoltok a jövőtökre? Szerettek sütni?
Mi a legnagyobb őrültség, amit megtennétek/megtettetek?

12 megjegyzés:

  1. Az őrültségben nem vagyok biztos, egyenlőre ilyet nem tervezek, de szurkolok neked :D

    A sütéssel én is így vagyok, bár mostanában nem sütöttem O.o Hogy lehet, nem tudom. Az Alien királynős tortáról nincs kép? Úgy megnézném :D Nagyon profin művelheted, ha magadtól ilyet csináltál :D

    Jó poszt lett ez! :) Szeretem ezeket! :D

    Ja és az éjszakai bagoly félig-meddig rám is illik, bár ha nagyon belemélyedek, akkor én nem tudok korán kelni, minimum 7 óra kel, hogy pihent legyek. De a rekordom 13 óra :D A napszúrás és a leégés után! :D

    VálaszTörlés
  2. Alien királynős torta itt:
    http://tipegozombi.blogspot.hu/2013/03/alien-kiralynos-torta.html

    Óóóóó, nagyon beszari vagyok, de bakancslistás a dolog.

    Amikor kiszív a nap (főleg, ha brutálisan), akkor nem csoda, hogy alszol!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon nagyon fenomenális! :D Irtózatosan ügyes vagy! :D Nekem nem lenne türelmem hozzá! :D

      Több csodás kreációidat is megörökítetted? :D

      Törlés
    2. Külön nem lesz róla poszt, de amit írtam is, hogy apukám barátnőjének készítettem egy béka cup cake-et. Szerintem, majd az augusztus összegzésénél jönni fog mindenképpen. :)

      Szeretek szöszölni az ilyenekkel, meg sütiket készíteni. :D

      Törlés
  3. A zene tényleg nagyon jó dolog, bármilyen állapotban vagyok, mindig megtalálom a hangulatomhoz illőt. :)

    Én is abszolute éjszakai bagoly vagyok, elég sokáig fent vagyok és sajnos alszom is vagy délig... Így nyáron még nem nagy probléma (max anyáék nem örülnek neki) de sulikezdésre vissza kell fognom magam... :')

    A jövőre én se szívesen gondolok (max a közeljövőre) de így több évre gondolva nem. Hiába leszek 3-os, nem tudom mi szeretnék lenni, mit fogok majd csinálni, de hiába kérdezik meg 20x, nem is fogom tudni... Majd kiforrja magát (talán) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, miért, nem tudok nappal aludni, bármilyen fáradt vagyok is. :)
      Illetve, korán kelek, mert már az évek során megszoktam.

      A közeljövőn szoktam agyalni, de mint írtam a múltkor is, hogy mi lesz a tervem öt év múlva, halvány lila gőzöm nincs róla. Nem is vagyok biztos benne, hogy feltétlenül tudnom/tudnunk kellene.

      Törlés
  4. Hello from Spain: the music is always good. I enjoy cooking .. Keep in touch

    VálaszTörlés
  5. Sütés nálam is mánia, van, amikor belefurakodik az agyamba és megkívánom :D Pedig a süti megevése már nem izgat annyira, de az ősz és a tél nekem egyenlő a sütés illatával és a sütő melegével.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a sült süti tartozik a késő ősztől kora tavaszig tartó időszakhoz. A többiben bőven jó a sütés nélküli. :)

      Törlés
  6. Mind igaz, mondjuk amennyire utálom, annyira kattogok mindig a jövőn (is)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rágondolni utálok. Ez feltételezi, hogy azért nálunk is majdnem minden nap terítéken van...

      Törlés