2013. július 5., péntek

Liebster Blog Award


Díjat kaptam, yej!

Köszönöm Juctus-nak, hogy gondolt rám!!!!
Bearanyozta az estémet. Törhettem a fejem a kérdéseken, a díjazottak zöme pedig, szerintem senkinek nem lesz meglepetés.



No, lássuk a medvét… vagyis, a díjat!


Szabályok:
1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!

Juctus kérdései

Mennyire változott az életed, mióta belekezdtél a blogolásba?
Van pár ember, akinek talán jelent valamit a jelenlétem, és ez nem titkoltan nekem is jól esik, mert nem érzem magam annyira totál fölöslegesnek. Szeretek adni, és az ilyen díjak is visszaigazolások nekem, akárcsak a kommentek. Amúgy semmi másban nem akadályoz, vagy ilyesmi. Egyszerűen, ezt szeretem csinálni, csak most nem honlap, hanem blog formában.

Melyik az az egy sminktermék, amit nagyon fontosnak tartasz?
Korrektor. A többi igazán nem izgat. De korrektorból mindig kell egy. Az alapozót nem bírja a bőröm (ez egy hosszúúú történet), de azért pöttyösödök, úgyhogy erre szavazok. A pillám hosszú, akkor is látszik, ha nincs festve, a számat meg nem szoktam rúzsozni.

A családod tud a blogod létezéséről? Mit szólnak hozzá?
Erről nem tudnak (remélem). A honlapomról tudtak, ott felváltva kérdezgették, hogy mi a bajom velük (magukra vették), meg hogy biztos jól vagyok-e (konkrétan, tényleg fel akarom-e vágni az ereimet – egy fantasy novella miatt), meg jöttek, az „ezt most magyarázd meg légyszi” kezdetű mondatok. Úgyhogy, nagyon remélem, hogy nem tud róla senki. Apu tudja, ő nem foglalkozik ilyesmivel. Mr. A meg a nyomtatott novelláimat sem olvassa el, amit az orra alá tolok.

Melyik évszak a kedvenced?
Ősz.

Szoktál olvasni regényeket?
Naná. Szerintem olvasás nélkül meg sem tudnék lenni. Ha nem lennének könyvek, nem tudom, hogy éltem volna túl a kamaszkort és a korai húszas éveket.

Naponta olvasod mások blogjait?
Baromi sokra fel vagyok iratkozva, de csak párat olvasok rendszeresen. Valamire naponta többször is felnézek. Ez utóbbiak szerzőivel azért valamilyen kapcsolatot kialakítottam már.

Mielőtt megveszel egy terméket, utánanézel a véleményeknek róla?
Ha eszembe jut itthon, hogy mit akarok venni, akkor igen. Ha a bolt kellős közepén jön rám, hogy „na, akkor most olvassuk el az összetevőket”, akkor evidensen nem tudok tájékozódni, ezért a szám szélét harapdálva, ikszben állok, és próbálom elolvasni az összetevőket. Aztán megunom, megvonom a vállam, lesz, ami lesz.

Hétköznapokon erősen sminkeled magad?
Nem. Talán, ezért is akar mindenki legalább egyszer kifesteni. Alkalomadtán én meg, engedem magam.

Melyik a kedvenc filmed?
Harcosok klubja, és Képtelen képregény. Nem tudok dönteni.

Jelenleg melyik a kedvenc zeneszámod?
The Carbonfools – Clublights.


Az én kérdéseim!

Melyik Disney-hercegnő lennél?
Van valami fura fóbiád?
Mi volt életed legcikibb esménye?
Melyik a kedvenc napod az évben?
Hogy látod magad a jövőben?
Szerettél már valakit úgy, hogy belebetegedtél?
Ha lenne lehetőséged, akkor minek öltöznél be Halloweenkor?
Mi a legnagyobb félelmed?
Melyik zene/film vidít fel?
Játszol hangszeren?

Dobpergés… ééééééés a díjazottjaim:


Köszönöm még egyszer, és remélem, mindenki örülni fog a mikulás ajándékomnak így július ötödikén.
El is tipegek, átadni.

Puszi
Dóri

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat :))) Megmosolyogtattál vele így korán reggel :) *.*

    VálaszTörlés
  2. Oh, köszi köszi :)
    Csak kell egy kis idő, hogy megírjam, meg az előzőt sem tettem ki a blogomra, de meglesz ígértem, előbb vagy utóbb :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen ezt a díjat is! Hétvégén meg is csinálom! ;):)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy örültök. :D
    Nem kényszer, mindenki akkor tölti, amikor szeretné. :)

    VálaszTörlés