2013. július 30., kedd

Hemümon át a világ: Férfimód szexelő nők


Visszakérdés: mit nevezünk férfimódinak?
Azokat a nőket, akik élvezik a szexet? Akik érzelmek nélkül bújnak valakivel ágyba? Akik minden este más partnerrel elégülnek ki? Mindezt egyben?

Az elsődleges gondolatom ennek kapcsán az volt, hogy szerintem tévesen azonosítjuk a szeretkezést a romantikával, a nyers örömszerzést a férfi stílussal.
A másodlagos, hogy ez kicsit szétágazó téma lesz. Némileg korhatáros (18+), de ezt mindenki döntse el maga.


Nekem volt olyan ismerősöm, aki minden pénteken és szombaton egy diszkóban rázta magát, majd felcipelt a lakására egy srácot (mindig mást), és lecsapolta, majd reggel szavak nélkül váltak el útjaik.
Én egyszer használtam testileg egy pasit, mert a biológiám azt parancsolta, hogy valami betevő falathoz kell jutnom, különben megkattanok. Három hónapig, mindig ugyanazzal, se ő, se én nem éreztünk semmit.


Nem azt állítom, hogy az élet kiélvezése a szexet jelenti csak. Nem mondom, hogy normális, hogy tartogatjuk magunkat, jön az első, hajrá, durr bele, de jó, majd mi már az esküvőt és a közös életet tervezgetjük. Ez nem így megy, ez betegebb dolog szerintem, mint tapasztalatot gyűjteni. Az már csak azért is jó, mert lesz viszonyítási alapom.
Nekem volt olyan barátnőm, akinek egy pasija volt. Fingja nem volt arról, hogy milyen a jó szex. Így ugrott bele később egy házasságba. Aztán, amikor kezdtek megromlani a dolgok, és a szex kényszer lett, beindult a déli sivatagosodás, és már nem annak fogta fel a szexet, aminek. Minden volt ott, csak szerelem/szeretet nem.
Van olyan barátnőm, aki évek óta egy pasival van, és az neki bőven jó. Szerelmes, meg megtesz mindent azért, hogy fenntartsa a férfi érdeklődését. De rajta kívül, nem volt senkije.

A jó szexhez szerelem kell, romantika, vagy megfelelő partner?
Kiábrándító, de szerintem megfelelő partner. Akire rá lehet izgulni, mert máskülönben, lehet kandalló, meg prémen fekvés, nem lesz ott más, csak képzelgés.

Van, akit kielégít egy partner, meg egy bizonyos szexuális színvonal. Én abba a táborba tartozom, aki szeret kísérletezni, és meg mer tenni dolgokat, ha már nagyon unja a banánt. Nem, nem a megcsalásra gondolok. De életben kell tartani ezt a tüzet.

Szexuális szabadság bűntudat nélkül? Ki mondta, hogy ezt több partnerrel lehet csak? Ki mondta, hogy csak eggyel KELL megélni, MERT AZ A HELYES?

Az, hogy valaki „férfi módjára” szexel, neveltetés kérdése. Szerintem, nincs olyan, hogy valaki nem szerint valamilyen módra szexel. Mert nőben is láttam már olyat, akinek másnap korán kellett kelnie.
Azért is gondolom, hogy a családnak, anyunak, apunak nagy a behatása, mert az ő alapköveik döntik el, hogy a többi behatást hogy fogadod (média, könyvek, barátok eseményei…stb).
Nem mondom azt, hogy hű, de éltes vagyok, sőt, azt sem, hogy én csinálom jól. Én azt vallom – kövezzetek meg nyugodtan -, hogy aki lehorgonyoz életének első pasijánál, baromi nagy szerencse kell ahhoz, hogy az a kapcsolat kitartson. Mert kell a szenvedély, a viszonyítás, a tapasztalat, amit nem feltétlenül egy ember mellett fogunk megtalálni.

Tök mindegy, hogy valakit kurvának, szentnek vagy álszentnek bélyegzünk meg. Hogy egy ember mellett kitartunk, vagy méhecskézünk (virágról virágra), a lényeg ugyanaz. Kétségbeesve keressük a másik felünket, akivel testileg és lelkileg is kiteljesedhetünk.
Ezt szerintem mindenki máshogy képzeli el és valósítja meg a gyakorlatban. Csak ameddig a pasik erről nem beszélnek, és hajtja őket az ösztön, mi valamiért azt képzeljük, hogyha valaki meghúz minket, az marad is. Utána meg rohadt szemét, amiért nem.

S ha belegondoltok, mindenki kurva. Csak valaki még úton van, más már lehorgonyzott. De a szeretve levésért a lelkünket is eladnánk.

Nem állítom, hogy mindenkire ez igaz – szerintem valahol igen. Ha úgy érzed, hogy a jelenlegi életed számodra boldog és KIELÉGÍTŐ, akkor ne görcsölj azon, hogy ha más másképp csinálja, vagy az lenne neked is a jó.

Szóval.
Nektek mit is jelent férfimód szexelni?

21 megjegyzés:

  1. Na ez az a cikk, amihez írni szerettem volna, és most pótolom is. Nos, én azt hiszem azon ritka kivételek közé tartozom, akiket emlegettél. Világ életemben az igazira vágytam, nem is adtam oda magam másnak, mert nekem az életre szóló szerelem, a lelki társ megtalálása volt fontos, nem a tapasztalatszerzés. A férjem volt az első és utolsó férfi az életemben, 8 éve vagyunk együtt, abból egy éve házasságban, és soha nem vágytam arra, hogy "éljek", mert nem érzem úgy, hogy lemaradtam volna bármiről is. A férjem mellett minden vágyamat kiélhetem, és ráadásul azzal csinálhatom, akit szeretek. Tudom, hogy ehhez nagy szerencse kell (bár én inkább sors-párti vagyok), de eleve szörnyen erkölcsös vagyok és azt a fajta életmódot soha nem tudnám választani, amit te is említettél. El is ítélem, de elfogadom, hogy van ilyen. Általában inkább nem veszek róla tudomást, a saját életemmel foglalkozok, a többi ember meg úgy éli a szexuális életét, ahogy akarja. Ez most csak egy ártalmatlan véleményezés volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép történet a tiétek! :) A felfogásoddal egyetértek, én is ezt vallom, habár én még nem találtam meg a hercegemet :)

      Törlés
    2. Nem vettem támadásnak, sőt, örülök, hogy te is kivétel vagy. Nagy kincs ez manapság, hidd el, mert többen keresik a szerelmet kétségbe esve más ágyában, mint lenyugodva várakozva.
      Azért írtam, hogyha neked ez egy kielégítő állapot és nem szenvedsz semmilyen hiányt, akkor nincsen semmi baj. A baj ott kezdődik, amikor többet akarsz, és az ok a kapcsolatod.

      Beemeltelek a példáim sorába a történeteddel.

      Önmagatok után menjetek, önmagatok akarjatok lenni, és ne hasonlítsátok magatokat másokhoz.

      Törlés
    3. Örülök, hogy nem vetted támadásnak :) Igen, sajnos nagyon ritka a mi esetünk, de pont ezért annál jobban megbecsüljük egymást. Néha persze nálunk is elgurul a gyógyszer, de eddig mindent meg tudtunk beszélni egymással és gyönyörűen működik a dolog jó ideje. Kicsit furcsa számomra elképzelni azt, hogy van, akit az ágyról ágyra életmód elégít ki, de hát mindenkinek más igénye van :) Én ezt próbálom tiszteletben tartani, de azért be kell valljam, nagyon nehezen barátkozom meg a mai szexuális szabadsággal. Hiába, régimódi, konzervatív lány vagyok :P Fogalmazzunk úgy, hogy nem nézek jó szemmel bizonyos dolgokat, de a véleményemet minden esetben megtartom magamnak és a saját dolgommal foglalkozom.

      Törlés
    4. Nekem semmi bajom a mai szexuális szabadsággal, ameddig:
      -nem az én "fenekem" környékezik meg
      -nem nagy csinnadrattával csinálják
      Ha a négy fal között zajlik, akkor mindenki azt csinál, amit szeretne. A baj, hogy egyre inkább szem előtt van, és ennek szerintem, nem az lenne a lényege, hogy xy a saját szexuális életét mások szeme elé tárja / orra alá dörgölje premier plánban.

      Kinél nem gurul el a gyógyszer. Ahol nincsenek kis összezörrenések, ott baromi nagy gáz van. Szerintem, nincs ilyen, mert az egy egészségtelen kapcsolat. Ott az egyik fél elveszik.
      Az összezörrenés lehet a "mi legyen a vacsitól" kezdve a hisztiig bármi.

      Törlés
    5. Pontosan. Mármint a második bekezdés :) Én egy ilyen egészségtelen kapcsolatban jártam... Szerintem is kellenek összezörrenések.

      Az elejéhez meg, hát igen, ez nekem sem tetszik, hogy mindenki manapság ezt meg akarja osztani. Biztos régen is voltak ilyenek, ma is, és csinálja akinek ez jó, csak nem kell ezt megosztani mindenkivel. Pl Hujber Feri nálam kiverte most a biztosítékot, ezzel a nyitott házasságával. Nem tartom jónak, de legalább ne reklámozza.

      Törlés
    6. Feri. Érdekesek a mostani nagy comming outjai, de én jobban megrökönyödtem azon, amit a minap mondott a diplomáról. Hogy nem fontos, hanem az, hogy add el magad. Basszus! Példakép! Médiaszemély! Hallgat rá az a sok ember, aki szereti. Nekem eddig a pontig nem volt vele bajom. - Tanuljon mindenki, szerezzen papírokat, képezze magát, olvasson. Attól csak több lesz, nem kevesebb!!!!

      A nyitott házasságban a házasság szót már okafogyottnak tartom. Mi a jó abban, hogy mást dugok, és máshoz megyek haza? Van egy, aki otthon van, neveli a gyerekem, a másik meg jó szórakozás.
      Nem vagyok ellene, mert ha bírják a felek, hajrá. De én ezt a nőn nem láttam. - Javítsatok ki, ha tévedek.
      Az a baj, hogy erre van igény. Csámcsogni, és könyékig turkálni a pletykaiszapban.

      Törlés
    7. Én a nyitott házasságnak teljsen ellene vagyok. Szerintem a nyitott házasságot az egyik fél tuti megsínyli. Nem gondolja teljesen komolyan. Meg hát ott elgondolkodik tényleg az ember, hogy most épp én mire is vagyok, hogy főzzek, mossak? De nagyobb mellű Icukát szereti ölelgetni? Vagy egy okosabb nőt dugni, mert vele jobb beszélgetni? Akkor minek van velem? Takarítónőt lehet kapni máshogy is. Meg hát szerintem a nyitott házasság pont arra jó, hogy engedélyt kapj arra, hogy próbálgass, és ha jobbat találsz lelépj. Most minden nap ezen agyalni, hogy na megvan-e a jobb? Ma ki leszek dobva végül? Mert szerintem ez nagyon könnyen ide vezet. Meg nekem ne így erősítse meg magát, hogy jól válaszott. Meg hogy prioritizál? Egy adott napon helyzetben ki a fontosabb? Ez rohadt nagy konfliktusforrás. Szerintem. Mármint ha épp érdekelne a nyitott házasság. Egyébként igen, az ilyenek mindek házasodnak, ez nem házasság.

      Törlés
    8. Ezért írtam, hogy a nyitott házasságban a házasság nem játszik. Erre van a "járás", mint kifejezés. Plusz, ezért írtam, hogy szerintem ott az egyik fél csak simán legális alapot akar arra, hogy félre tudjon menni, és ne azzal illessék, hogy "megcsalta a feleségét". Kiskapu, vagy inkább pajtaajtó.
      Aki meg érzi, de nem szól érte, az meg is érdemli. Mert ha valami nem jó, de maradsz, akkor ott nem ér ujjal mutogatni a másikra.

      Törlés
  2. De jó volt olvasni az előttem lévő kommentet:) Szerintem ezek az igazán szép dolgok az életben!
    Lehet így is élni, meg úgy is, de én soha nem mondanék le a barátomról és a kapcsolatunkról, csak mert valaki azt mondja nekem, hogy élnem kell. Nem rád értem, rengetegen kérdezték már, hogy nem vágyom valami újra, valami másra ennyi év után? A válaszom mindig ugyanaz: nem. Nem irigylem senkitől, hogy ideig-óráig elvan valakivel aztán kiderül, hogy nem működik, szerintem sokkal rosszabb folyamatosan rádöbbeni arra, hogy rendre mindegyik kapcsolatod befuccsol.
    Szerencsésnek érzem magamat, hogy nekem olyan dolog jutott, ami nem sok embernek, amiről a legtöbben csak álmodoznak, de el nem tudják képzelni milyen az, amikor azzal vagy, akit őszintén, minden porcikáddal szeretsz.

    Amúgy pont a múltkor keresett meg facebookon egy beteg ismerősöm, akit azóta le is tiltottam, hogy megtetszettem a barátnőjének és szeretne tőlem többet, ha akarom lehet szó arról, hogy nézzen minket közben a barátom vagy akár be is szállhatna. Meg hogy nem hiszi el, hogy engem nem környékezett még meg más lány rajta kívül.

    :DDDDDDDDDDDDDDD

    hát én komolyan kifakadtam ezen. nem azzal van bajom, hogy ilyenbe valaki belemegy, mert nem vagyunk egyformák, van akinek ez belefér, ok.
    De erről beszélek, hogy nincs szükségem ilyen dolgokra, mert egyrészt jó barátommal minden, a szex is, és túl bensőséges a kapcsolatunk ahhoz, hogy holmi jött-ment ember közénk akarjon furakodni, hogy akkor ő hármasra gondolt.
    Hát sajnos rossz embert fogott ki magának:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éljen a szexuális szabadság! Jey!
      Azért ez valahol durva. Nem is feltétlenül elmebeteg, de erre megvannak az alkalmas fórumok, ahol mondjuk lehet potenciális partnert találni.

      Szerintem két "rossz" dolog van. Amit írsz, hogy újra és újra rádöbbensz, hogy a kapcsolatod káló, meg az is, amikor az első mellett túl későn eszmélsz rá, hogy elcsesztétek.
      Nem is tudom, hol írtam, hogy élni nem azt jelenti,hogy váltogatni a partnert, vagy különböző játékokban részt venni, hanem, hogy te magadban érezz egy kielégültséget az életeddel kapcsolatban. Ha nem lehet megkezdeni, az jó.

      Törlés
    2. Te jó ég! Nikoletta esetét olvasva azért eléggé ledöbbentem. Ahogy Tipegő Zombi is írta, meg vannak erre az alkalmas fórumok, miért egy ilyen közösségi portálon próbálkozik valaki, aki ráadásul ismerőse? Én mondjuk el nem tudom képzelni ezt a fajta nemi életet, mert akinek egy harmadik fél kell, az nem boldog a párjával. Akik ilyen élményeket keresnek, azok biztos nem szerelmi kapcsolatban élnek együtt, ugyanis ott valóban bensőséges viszonyban áll egymással a két fél, és csak egymással akarnak és tudnak nemi életet élni. Tőlem is sokan kérdezgették - főleg az esküvőnk előtt -, hogy jól meggondoltam-e, nem akarok még élni egy kicsit? És én sem értettem őket, hiszen miért akarnék kalandokba bonyolódni, ha van egy tökéletesen működő, testileg-lelkileg kielégítő kapcsolatom? Mit akarhatnék még az élettől? Mindenem meg van, ami csak kell. De egyet értek Tipegő Zombival, mindenki maga érzi igazán, hogy milyen életre vágyik, és annak szellemében kell cselekednie.

      Törlés
    3. Lehet, hogy vannak párok, akinek belefér egy harmadik, de azért ehhez hozzátartozik, hogy minden párnak megvannak a saját szabályai. Ketten állítják fel, ketten döntik el, kell-e az neki. Viszont, ha más felálláshoz csak az egyik fél elég erős, akkor azt hagyni kell menni.

      Kalandozni lehet a párunkkal is. Ha nagyon akarunk. De a többes számot jó figyelembe venni.
      Olyanba sosem mennék bele, amit csak én akarok, de a másik nem.

      Törlés
    4. Persze, hogy minden párnak megvannak a saját szabályai. Ez teljesen igaz. Ami x-szel ok, az y-nal nem is biztos.

      Igen, ez még tényleg fontos. Én sem mennék bele soha semmi olyasmibe amit csak én akarok, de a másik nem. És ez nem csak a szexre vonatkozik.

      Törlés
    5. Én sem csak a szexre értettem.

      Törlés
  3. Na basszus, nekem meg eltűnt amit írtam... Vááá...

    Szóval egyfelől azt akartam irni, hogy én sem vagyok egy kipróbálós tipus. Ennek ellenére sajnos nem az első kapcsolatom lett az igazi. Én úgy gondolom, hogy kell hogy kicsit megismerjük a másikat, anélkül mázlistának kell lenni, hogy elsőre sikerüljön. Sajnos nekem nem jött össze. De most úgy érzem megvan az igazi. Kemény próba előtt állunk épp, de remélem túlverekedjük magunkat rajta :)

    Egy éjszakás kalandos nem vagyok. Az szóba sem jöhet.

    Másfelől, amit Dóri meg Megaera is írt, hogy szerintem ha van egy kapcsolatod, amivel elégedett vagy, akkor felesleges azon filózni, hogy hátha van jobb. Mert lehet hogy rosszabb van csak :) Szóval ha épp elsőre meg van az, aki megfelel, tökéletes hozzád, akkor kár lenne próbálgatni másokat. Így lehet végérvényesen elszalasztani az igazit.

    A hármasról teljesen hasonló a véleményem nekem is. Én úgy érzem hogy ott ahol igény van egy harmadikra, valami nem stimmel a kapcsolatban. Vagy nem elég mély a dolog. Nem a párod, társad és partnered. Minden két-két ember között másmilyen a kapcsolat, más a mélysége, más a ragaszkodás mértéke. Ott ahol 3-an vannak, ott biztos hogy egy idő után valaki valamilyen formán sérülni fog. Persze ha valaki ezt ki szeretné próbálni, lelke rajta. De azért az tényleg durva, hogy ajánlkozni egy ismerősnek... anélkül hogy mondjuk sejtenéd, hogy milyen beállítottságú egyáltalán a másik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem én töröltem. :/
      De meglett végül.

      Nem mindegy, milyen tapasztalatokat szedsz össze. Mert látsz egyet ott, ahol felnősz, és útközben az ismerősi köröd is szocializál. Ebből, ha okos vagy, tanulsz. Sokat én is tanultam, és leszűrtem a magam tanulságait.
      Az első kapcsolat olyan dolog, hogyha túl hamar ugranak bele a felek, és minden mozzanata rossz periódusban érkezik (nagy szerelemben lánykérés), akkor abból később adódhatnak problémák.

      Én sok mindent megadnék, hogy a párom legyen az első és utolsó, de azzal is megelégszem, hogy végre van, és tisztelem, becsülöm, szeretem.

      szerintem, amikor felmerül a vágy egy másik ember irányába, akkor oltári nagy baj van. Ezt úgy értem, hogy amikor egy karnyújtásnyira levő személy mézesmadzagját meg akarom fogni, és tudom, hogy felrúgnám érte a biztosat. Ott meg kell állni eleve, hogy kell-e az, amiben benne vagyok, érdemes-e szenvedni, vagy jobb-e időben elengedni.

      Ezt sokan nem teszik meg, és ezért érkezik a legtöbb olyan kérdés a házasság előtt (főleg fiatalok esetében), hogy biztos ezt akarják-e?

      Hármas kapcsolat nincs, bár a monogámia is kitalált dolog, ami már a vérünkben van.
      Az, hogy édes hármas legyen belőle a négy fal között, és ez alkalmi, vagy állandó, úgy gondolom, hogy a kapcsolat mélységétől függ, ki mennyire bevállalós, az időtől.

      Törlés
    2. Á, valami billentyűkombinációt megnyomtam, és eltűnt az egész... újra írtam, biztos hogy nem törölted, mert el sem küldtem :) Előbb elenyészett :-D Úgyhogy eredetileg hosszabban írtam.

      Hehe, ezt nekem mondod :) hogy ha felmerül a vágy egy másik ember irányába... :) Hát én ezért szálltam ki.

      Na igen, én is sok mindent megadnék, ha a mostani párom lett volna az első és egyben utolsó is. De sajnos nem így alakult. Néha képzelgek ezen, hogy mennyivel egyszerűbb és jobb lett volna minden :) Dehát nem így lett. Ettől még örülök annak ami végül megadatott.

      Törlés
    3. Nem rád céloztam. De te mertél menni, mert inkább a testi-lelki egészségedet választottad, nem nyakig a kakiban tapicskolsz továbbra is, arra várva, hogy valaki megoldja a helyzetet.

      Örülni kell, hogy van, ez a lényeg. Az út relatíve mindegy, a lényeg, hogy célba értél. :)

      Törlés
  4. Jön a szokásos egyetértek, meg az, hogy annnyira benne van a szociológus a látásmódodban :-) lsd. Neveltetés kérdése dolog. nyilván ez így normális, nagyon édi,hogy mennyire determinál minket a szakmánk. Tanultságunk,stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, és ez még nem volt a mesteri érveléseim közé sorolható. :D

      Törlés