2013. július 31., szerda

Ecce Ego III.


Hó vége, és ismét egy ötös rólam. Igazából kitaláltam egy csomó dolgot, amit lehetne csinálni, hogy legyen némi rendszer a blogban, egy-kettőről kábé ennyi ember tud is. Meglátjuk majd, mit sikerül domborítani.

Addig is, olvasgassátok az alábbit szeretettel.




Naiv vagyok. – De még mennyire! Mindig a legjobbat feltételezem mindenkiről, és bízom abban, hogy megváltozhat, hogy fejlődhet. Ezért adok mindenkinek legalább két esélyt. Aztán a legtöbbször meggyőzőm magam valakivel kapcsolatban, hogy nem rossz, hanem jó ember, és amikor már kések tömkelege áll ki a hátamból, megvárom, hogy a mellembe is döfjön egyet (általában hátulról), csak ekkor ábrándulok ki az ideámból, hogy valaki lehet más, mint amit először gondolok róla. Hiába vagyok jó emberismerő, vannak, akiket megszánok. Általában, ők a barátnak, barátnőnek nevezett failek. – Ahogy Oscar Wilde mondja: Az igaz barát nem hátba döf, hanem mellbe.
Lapozzunk.


Szeretek megmosolyogtatni másokat. – Többnyire nem tudatos, amikor valaki szomorú, és feldobódik tőlem, vagy attól amit írok/mondok. Vagy a saját magam komédiája vagyok, mert bénázok, bambulok, olyan fejet vágok…stb. Ritka az nagyon, amikor tudatosan szerzek másnak jó kedvet, de azt sem viccmeséléssel érem el.



Szeretem a süniket. – Imádom őket, olyan aranyosak, ahogy vonulnak a kerek kis seggükkel benne az avarban. Otthon van egy süncsalád, őket mindig lehet hallani. Elég zajosak. Amilyen kicsik, akkora hanggal vannak. Manó, a kutyánk pedig, szeret velük játszani A sünik vele már annyira nem. Általában egy lapáttal átsegítem őket a szomszéd kertbe, mielőtt Manó kibontja őket, mint egy ajándékot. Tavaly pedig, életem legnagyobb sünidisznóját láttam. Akkora volt, mint egy felnőtt ember feje!!! Őt is egy kutyától mentettük meg. Egyszer szeretnék egy sünit is. :)


Ügyetlen vagyok. – Sok embernek úgy tűnik, hogy ügyes kezekkel lettem megáldva. Ezt a véleményt a környezetemben lakó üvegpoharak nem osztják. Mióta itt lakok Mr.A-nál, azóta kicsit nagy a káló ilyen téren. Szerencsére, csak török-zúzok, amúgy minden másban jó kézügyességem van. Mindenesetre, mindig gyomorgörccsel küzdök, amikor olyan helyre megyünk be, ahol konyhai dolgok vannak, meg étkészletek. Ott borítékolható, hogy előbb-utóbb valami törni fog.




Jobban szeretem a kitalált karaktereket, mint az embereket. – Ez tény. Szeretnék Eric Northman párja lenni a kárhozatban, vagy szerettem volna megölelgetni Rhage-t, amikor az Őrző kegyetlenkedett vele. Néha át tudom élni annyira az adott könyvet, hogy óhatatlanul szerelembe esek a főhősbe, vagy magamat a főszereplő lány helyébe képzelem. Utóbb a SzJG-ből volt mindenki a barátom. De valahogy mindig úgy voltam vele, hogy bennük nem fogok csalódni, mert egy hús-vér emberben, igen nagyot lehet. Plusz, a saját karaktereimmel is így vagyok. Sőt, egyenesen megélem őket, beszélek velük…stb.

No, most, hogy elmebetegségemről írásban tettem tanúbizonyságot, keresek magamnak egy muszájpulcsit és egy kényelmes gumiszobát.

Ti pedig, addig írjátok meg, ha van valami közös, és hogy mi az.

11 megjegyzés:

  1. Én is imádtam ezeket írogatni, jó kis önismereti talpaló, meg persze jó szórakozás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem rendszert ad, mert ha vannak fix napok, akkor aznap tuti van bejegyzés, és ahogy írom, jönnek az ötletek. :)

      Törlés
  2. nálunk van felesleges 7 hetes sünike.. anyucit befogadtuk, és lebabázott... ha gondolod, megdoblak egy sünivel... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a párom falnak menne, ha hazahoznék egy sünidisznót. Meg szegénykémnek nem hiszem, hogy a kőbányai harmadik emelet, ahová 12-től besüt a nap poén lenne.
      Úgyhogy, köszönjük, nem. Marad a vágyálom. :)

      Törlés
    2. anyuéknál eredetileg összesen 6-an voltak az anyukával együtt, most elvileg maradtak 3-an...amíg nyaraltak, én vigyáztam rájuk, nekem egy sem kéne, írtó büdik :)

      Törlés
    3. Mint a legtöbb (házi)állat általában. :)

      A kutyánk is tud néha olyan szagot virítani, hogy csípi a szemem. :D:D

      Törlés
  3. ui: puszi Viki, Levente és Lénárd

    VálaszTörlés
  4. Összes ua. Hihetetlen. Az utolsó.....imádom:-)

    VálaszTörlés