2013. július 15., hétfő

Ecce Ego II.


Majd jövök valamivel még, de inkább nem ígérem meg, hogy ma.
Addig is, íme az újabb ötös.




Nem mosolygok mindig. – Ez tény, de nem érzem úgy, hogy akkor is vigyorognom kell, amikor nincs kedvem hozzá. Az álvigyorom inkább vicsorgás, úgyhogy hagyom. Maximum azt kérdezgeti mindenki, hogy miért vagyok mérges, vagy mi a baj. Egyszerűen, ha valami nem stimmel, akkor az bizony kiül az arcomra, és ott is marad, ameddig nem változik a helyzet. Plusz, mivel szeretem megélni az érzelmeimet, képtelen vagyok tettetni a jókedvet, amikor csalódott vagyok, vagy valami fáj. Mindemellett, vannak olyan emberek, akik felé mindig van egy permanens mosolyom, és Glenn Close szavaival élve, akkor is vigyorgok, amikor az asztal alatt villát döfök a tenyerembe.
Plusz, utálom, amikor valaki megjátssza magát.


Utálom a csendet. – Lehet, hogy az én szegénységi bizonyítványom, de nem tudok meglenni csendben, illetve, nem mindig, mert aludni csak csendben, sötétben tudok. De amúgy mindig szól valami. Sokan mondják, hogy az ilyen emberek félnek a saját gondolataikkal kettesben maradni. Nem erről van szó, csak ha nem szól semmi, nem pattan ki az a bizonyos szikra a fejemből. Koncentrálni zajban (is) tudok, úgyhogy ha olvasok, akkor általában megy valamilyen műsor, vagy zene, ha írok, akkor is, bár utóbbi esetben kommunikációra képtelen állapotba zuhanok.


Akarok egy sárkányt. – Van is. Egy képzeletbeli. Minden állatot szeretnék hazahozni, amíg kicsi, viszont hiszem, hogy a képzeletbeli állatkertemben mind örökre kicsi marad. Így esett, hogy Trónok harca közben mondtam Mr. A-nak, hogy van egy kis sárkányom. Rábólintott hosszas civódás után, majd elkezdett protocsillagokat nézni, amiből egy pirosas színű tetszett. Szóval, most elméletben a szekrény tetejében lévő hatalmas üveg valamiben (azt hiszem, váza) van egy piros-rózsaszín protocsillag, ami körül kering az én kis sárkányom. Ez persze, nem jelenti azt, hogy nem kell egy igazi. Mert kell… nagyon hamar megtanulna tüzet okádni.


Védelmező vagyok. – Sokan azt mondják, hogy anyáskodó, mert mindentől óvok mindenkit, de most mit csináljak??? Semmit. Nem szeretem, ha bántják a barátaimat, családtagjaimat, akár szóval, akár fizikailag. Akihez közel kerülök, azt támogatom, ellátom tanácsokkal, ha kéri, segítek, és próbálom őt magát és a kapcsolatunkat is úgy kezelni, hogy sérülés ne essen rajta.


Imádom a filmeket. – Szerintem minden filmet látok előbb-utóbb, akinek ez esetleg még nem evidens. A nagyon csöpögős-romantikus hülyeségeket nem nézem meg, meg a Danielle Steele könyvekből készülteket sem, de amúgy bármire rávehető vagyok. Nálam megfér egymás mellett a horror, a sírós-romantikus, a lányos, a vígjáték és az akció. A drámáktól sem tartózkodok, viszont lehet, hogy egyiken-másikon annyira szenvedni kezdek, hogy inkább csendben elalszom… mint a háborús filmeken.

Most ennyit, hamarosan visszatérek.

Van valakivel valami közös bennünk?

6 megjegyzés:

  1. Van bizony, sok! :) A védelmező rám is rám illik nagyon! Kiállok az ismerőseim, a barátaim és a családom mellett, legyen bármiről is szó! :)

    Én is imádom a filmeket, csak nálam a horror a NA NE! kategória. :D

    Én aludni csak tv-nél tudok, lehet ez az én fura szokásom. Viszont megfordítva ezt, olvasni csak tökéletes csendben koncentrálva. Ha nincs csend, nem tudom elképzelni a történéseket, és nem "élem" át a történetet. Az meg úgy nagyon nem jó.

    Vigyorogni, mosolyogni én is ritkán szoktam. Mondjuk ennek van egy története, majd leírom neked! :) Nem tartom nyilvánosan megoszthatónak, mert tudom, hogy olyan is olvashatja, akit érint! :)

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezeknek az egyezéseknek örülök. A horror egy olyan dolog, hogy valaki vagy szereti, vagy nem. Nem ez alapján fogok megítélni senkit sem. :)

    Régen én is tévé mellett aludtam, de volt egy igen túlpörgött időszakom, amikor leszoktam róla. Most is szól a zene, mert megbolondulok, ha nem megy semmi. Ilyenkor bátor vagyok, és énekelgetek. :D

    A történetet pedig, várom!! :)

    Kellemes napot és sok puszi!

    VálaszTörlés
  3. Beautiful post!!!
    Have a good week, dear!!! my like in bloglovin for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you!!! :))

      Have a nice week!

      Kisses!

      Törlés