2013. július 5., péntek

Boyfriend - Girlfriend TAG


Mr. A és én több, mint két éve vagyunk együtt, és Pillangólánynál láttam ezt a TAG-et, amit nagy kedvvel töltöttünk ki. Hihetetlen amúgy, hogy belement, persze nem vette komolyan kicsit sem. De majd meglátjátok.

Én kicsit tovább mentem, és először kitöltöttük úgy, hogy ő mit gondol rólam, utána meg fordítva. Utóbbi a nagyon érdekes.

Vastaggal szedve a kérdés. Utána az ő válasza rám nézve kékkel. Utána dőlttel a hozzáfűznivalóm. Aláhúzva rózsaszínnel pedig, az én válaszaim rá nézve.
Ő nem mindig kommentálta a válaszaimat. Vagy csak belefejelt az ágyba, vagy röhögött. Az ő megjegyzései szintén dőlten.



A TV előtt ül. Milyen műsort néz?
Mr.A válasza: Takács Nórát.
Hozzáfűznivalóm: Jellemző. Mert azt látja, hogy félbambán, a kávémmal, szerinte áhítattal ülök a képernyőre meredve. Amúgy krimi sorozatokat nézek, TV Paprikát, Film+, vagy bármit, ami megragad. Showder Klubot szoktam notóriusan várni.

Az én válaszom: National Geographic, Spectrum, bármi, ami ismeretterjesztő. Vagy krimi sorozatokat.



Elmentek enni valahova. Mit rendel?
Hamburgert.
Ritkán megyünk étterembe, így nem tudja. Amúgy a hamburger onnan jön, hogy tavaly már nagyon untam a banánt, ezért mindig azon szöttyögtem, hogy vagy bent ülnék a Balatonban, vagy ennék egy hamburgert. Amúgy, ha nem olyan helyre megyünk, ahol meghatározott kaja van (pl. borszerda), akkor tuti, hogy tésztás kaját, vagy sült húst.

Pikánsabb, különlegesebb tésztakaját.
Nem, nálam a hús dominál meg a sült krumpli.


Melyik az az étel, amit nem szeret?
Kelbimbó meg a pacal.
Talált, süllyedt. Plusz tengeri herkentyű.

Borsófőzelék és rizs.
Igen. Meg paradicsomos krumpli. Káposztás tészta. Szalonna.



Elmentek valahova bulizni. Mit iszik?
Mindent.
Mekkora egy alkesz vagyok! Cöh. Inkább úgy mondanám, hogy idomulok a társasághoz. Pl. ha a többség sört iszik, nem nyafogok borért.

Sört, vagy boros kólát.
Igen.


Milyen méretű cipőt hord?
Pff. 39?
39-41, attól függ, melyik ország számozását nézem. A bakancsom 41, az egyik nyári papucsom is, a másik 40-es, de a strandpacskerem 39, ahogy a magas sarkúim nagy többsége is.

43.
Igen.


Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?
Cipő, ruhán, táskán és kiegészítőkön kívül?
Plüss, filmek, a fent említettek. Régen gyűjtöttem képeslapokat is, de most már nem. Meg koncert belépőket, amik még talán valahol megvannak otthon, bár kérdéses. Jah, és persze, könyveket.

Érméket és Alien-figurákat.
Mindent gyűjtenék. Egy múzeumban élnék.



Kedvenc szendvicse?
Sajtos, szalámis, paradicsomos, oregánós valami.
Ez egy béna kérdés, mert aki mindenevő, annak teljesen mindegy, mit eszik. Mondjuk, Mr. A első reakciója annyi volt, hogy „meleg”. Kösszi. Oregenyó nem lenne benne, de azért kicsit több zöldség igen.

Vaj, szalámi, sajt, ööööööööö
Paprikakrém.


Mit enne minden nap, ha tehetné?
Csokit.
Meg sajtot.

Édességet.
Meg szőlőt, meg cseresznyét, meg banánt.

Kedvenc gabonapehely?
A lidlis.
Ez tény, de lusta vagyok kimenni a spájzig, hogy megnézzem, konkrétan milyen. Amúgy a Lidl saját márkás terméke.

Nincs.
Tény.

 
Kedvenc zene?
Carbonfools. Éppen. Amúgy Drugzone, meg mindenki. Szór az ízlése.
Hosszú lenne felsorolni, bármilyen zenére jól vagyok. Diszkóba ugyan sosem fogok elmenni, oda nem tud elrángani senki, de amúgy tökmindegy, mi szól. Nagyban hangulatfüggő. Alapjáraton rock/metál az, ami itthon megy, némi punkkal körítve, vagy bármi, ami kicsit alternatív/underground (Quimby, 30Y), ha alkothatnékom van, akkor meg Jazz (Ray Charles). De van, hogy a gyerekkori béna zenéimre nosztalgiázok (BSB, Spice Girls).

Avicii meg Dávid Guetta. Nightwish.
Raver időszakom is volt, bár nem öltöztem be hülyének. Csak hallgattam. Nem tudom. Sok mindent szeretek. Kedv függő, meg hogy mire vagyok rákattanva.


Kedvenc (sport) csapat?
Nincsen. Annyit tudok, a kedvenc sportcsapatja a brazilok.         
Azóta megkapom ezt mindenkitől, mióta van bátorságom elmondani, hogy egyszer Európa Bajnokság közben lehuppantam a kanapéra apu mellé, és megkérdeztem, hogy mikor játszanak majd a brazilok?!

Nem tudom.
Nincs.


Szeme színe?
Kék.
Anyunak és apunak ugyanolyan szeme volt: kék, és középen némi barna. Orgazmus után meg zöld. Tudtátok, hogy olyankor változik a szemszín? Tök izgi.

Szürke, szürkés-kék.
Nem tudom, nem látom, mert mögötte vagyok.


Ki a legjobb barátja?
-hosszas gondolkodás. – Nem tudom. Vivi?
Ki más?! Persze azért kicsit ironikusan hozzátette, hogy Zsuzsi, úgy három évente, amikor ő úgy gondolja. Vettem a poént, jó volt. De amúgy tényleg Vivi. Jaj, tényleg. Fel is hívom, hogy mikor koccanunk?

Marcell.
Aha.


Mi az, amit csinálsz, és azt kívánja, hogy bárcsak abbahagynád?
Nem figyelek. A másik meg… az meg már nem tudom. Arra már nem figyeltem.
Tényleg olyan, hogy rám néz, beszélek hozzá, utána meg elkezd valami teljesen másról beszélni, és amikor látja, hogy vörösödik a fejem és gőzölög a fülem, akkor tök ártatlan boci szemekkel megkérdezi, hogy mit mondtál?

Dumálok folyamatosan és néha hisztizek.



Honnan származik?
Harmadik kerületből.
Magyarország -> Budapest -> III. kerület
De néha olyan, mintha űrlények dobtak volna le egy kukoricaföldre, ahonnan anyuék learattak.

Budapest
Nyolc ker.


Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
Kizárólag gyümölcs. Mert azt tudok. Minden mást el*****ok. Mondjuk, azt is.
Egyetlen egy dolog nem jöhet szóba, a csokival töltött csokis piskótás, csokival leöntött torta, ami olyan édes, mint a baklava, és másnap apró cukorgömböket pukizok tőle.

Puncs.
Igen.


Sportolt régebben valamit?
Nem.
A hastánc sport? Mert akkor azt. Meg néha úgy gondolom, hogy komolyan lejjebb adok a súlyomból, és akkor cardio+erősítő edzés.

Dzsúdót, meg testépített.
Igen.


Mi az, amit órákon át képes csinálni?
Olvasni, idegesít, alszik.
Szoktam aludni is, de azért nem alszom át a fél életemet. A többit tudom csinálni órákon át, mint a rajzolást, meg az írást. Főleg ez utóbbit. Olyankor lehet próbálkozni kommunikációval, de nem szokott menni.

Legfőképpen semmit. Játszik a Diamond Mine-nal, vagy a Plants vs. Zombi-val.
Igen.



Miben tehetséges?
Mindenben.
Oh, köszönöm. Én azt mondanám, hogy írásban jó vagyok. Utána meg rajzban. Utána meg a konyhában bármiből bármit összeütök, és követem a „ronda, de finom” elvet.

Szónoklásban. Ő a szavak embere.


Milyen ruhákat szeret hordani?
Női ruhákat elsősorban. Férfitól ilyet nem kérdezünk. – mondja felháborodva, kicsit hisztisen.
Ott a pont, mert erre most mit mondjon csórikám??? Vagy totál lazán öltözök fel: póló, farmer, tornacipő. Vagy kicsit nőiesebben: elegánsabb felső, szövetnadrág/szoknya/ruha, szandál/papucs/saru.

Ing, vagy póló, nadrággal.
Hát ez nagyon. – röhög. – Nem is szűkítetted le a kört túlságosan. Az összes skót hagyományőrző kiesett… jah, meg a japán kimonósok is. Senki nem jár ilyen göncben, tényleg. – még mindig röhög.


Tudtad, hogy Ő az igazi?
Igen.
De kedves, de amúgy ezt honnan lehet tudni? Meg erre ki mondja azt, hogy nem? Majd, ha a halálos ágyamon tespedek, és olyan kérdésekkel bombáznak két hörgőgörcs között, hogy „ki volt az igazim”, akkor majd hitelesen fogok válaszolni. Most úgy érzem, hogy ő.

Tudtam.
-Vigyorog.-


Mi volt az első benyomásod?
Nem tudom. Nem emlékszem, két évvel ezelőtt mi volt a benyomásom. De biztos valami olyan, hogy „jaj, milyen aranyos Kisbogyó!”.

Jaj de jó pasi és biztos van barátnője,akit nagyon szeret, és úgysem jönne össze velem, mert annyira jó pasi, hogy húúú, és mi van akkor, hogyha idétlen leszek, mert elkérte a címemet, de jaj, hogy tuti, hogy idétlen leszek, és pi**a, és ha ír, akkor hogy legyek nyugodt, hogy wáááááá. – Na igen, kábé így.



Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban?
Én!
Na persze. Mikor hogy.

Ő!

Szerintem jópofa dolog volt ez, és most már kérjük a zöld kártyát, mert szerintem azért 85%-on felül telesítettünk, bár még eszembe jutottak kérdések. De nem most… majd máskor.
Akinek van párja, próbálkozzon vele!

13 megjegyzés:

  1. Tényleg! Némelyik hozzáfűznivalón annyira röhögtem, hogy elkezdtem csuklani! A skót szoknya volt a mélypont. :d:D:D:D:D

    Puszi,
    Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pláne, mire leírtam. Folyt a könnyem a nevetéstől. Kár, hogy minden anekdotát nem tudok leírni. Azt néha videózni kellene. :)
      Csók

      Törlés
  2. Ez nagyon cuuuki :D Orgazmus utáni szemszínemet le kell csekkoltatnom legközelebb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak érdekességnek írtam. Már nem is tudom, hol olvastam. :)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó volt! :D Hiába, nekem orgazmus után is seszínű a szemem, állítólag barna egy kis zölddel keverve, de én tiszta zöldnek látom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy csomó minden változik utána, de nekem a szemszín eddig bejött. Mr. A-nál is. :)

      Törlés
    2. Kipirosodik a mellkasod. :D
      Mintha nem a fejed pirulna el, hanem a mellkasod. :)

      Törlés
    3. Ez tetszik. :D Nekem ilyen még nem tűnt fel. :D

      Törlés
  4. Ez isteni lett! :D PVZ-t én is játszottam régen, csak végigvittem és már nem volt benne semmi izgalom! De mond meg Mr. A-nak jön a 2. rész. Július 18.-án jelenik meg. Sosem vettem játékot, de ha nem lesz drága eskü beszerzem. A legjobb stratégiai játék a világon! Remélem nem cseszik el a grafikáját! :D

    A mi volt az első benyomásod kérdésnél jót nevettem. Nekem is ilyen reakcióim szoktak lenni! :D :D :D De hát a nők már csak ilyenek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondtam neki, és felcsillant a szeme egyből, én meg tudom, hogy elvesztem egy napra minimum, mert hogy a gép előtt fog kotlani, az biztos. :D

      Szerintem, minden nőnek legalább egyszer van egy ilyen reakciója. :D

      Törlés
  5. Jajj, tökre elképzeltem, ahogy együtt vagytok. "Látlak, miközben vakon gépelek" :D Nagyon édesek vagytok!!! <3
    És szerintem vagy te vagy én, vagy uazzal a pasival járunk :D kivéve a dzsúúdót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, majd fogok ebből egy "round II"-t csinálni, mert csalódottan kérdezte meg a végén, hogy ennyi? Agyalok majd kérdéseken.

      Köszönjük! Ti is! :D
      Nálatok is néha elgondolkoztam, hogy na igen, nálunk is hasonló válasz lenne. :D

      Törlés