2013. július 1., hétfő

Best Blog 2x


Hey ho, let’s go!




Újra kaptam egy díjat, ami felkerült a képzeletbeli „small wall of fame” polcomra.
Ezt most L-től kaptam, akinek ezúton még egyszer köszönöm. – Amikor átvettem, akkor vettem észre, hogy nem voltam a blogjára feliratkozva, de eme hiányosságomat pótoltam. Bocsi.


A díjazás menete:
>>> Megemlítjük, megköszönjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
>>> Felsorolunk négy bloggert, akinél 100-nál kevesebb a rendszeres olvasók (feliratkozók) száma.
>>> Egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról.

Az elsőt pipálhatjuk. A második…
Van petit promlémám. Kinek van 100-nál kevesebb olvasója??? o.o
Plusz ugye, akinek az előző körben nem adtam, igyekszem nekik. Persze, mindenkinek járna, sőt, a feladónak is.
Az is gond volt, hogy némelyik blognál nem tudtam eldönteni, hogy szabad-e megemlíteni, vagy mennyire titkos, a másik pedig, hogy akinek adtam volna, eltűnt a blogja, úgyhogy néztem egy sort.

Hosszas töprengés után:


Dora – Olvasmányaim




Remélem, örültök majd neki, ha van, akkor örüljetek jobban. :)
Szerintem ma még egyszer estefelé jövök valami kis szösszenettel.

Mindenkinek további szép napot!
Dóri

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor Én most jobban örülök, de igazán jobban :))))
    Nagyszerű érzés, amikor elismeri valaki a blogomat, és kifejezetten jó, ha az a valaki egy másik blogger.
    Köszönöm Neked :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült örömet szereznem! :))

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, nagyon jól esik ^^ És bocsi, hogy csak most válaszolok, most van időm szusszanni egy kicsit. Már megkaptam ezt a díjat és tovább is adtam, úgyhogy, ha nem gond, nem tenném meg mégegyszer :) Éséséés én is szeretek ám ide "járni" *-*

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Semmi baj, és örülök, hogy olvasol! :)

    VálaszTörlés