2013. július 30., kedd

Amiért ma nem volt blog - okok és következmények


Na, tisztázzunk valamit a miheztartás végett, mert nem igazán örülök a családtagok telefonjainak, amiben megvádolnak azzal, hogy én meg szeretnék gyilkolni valakit. Egészen pontosan megkéselni.
A jövőre nézve, előrebocsátom, hogy bármilyen kommentet szívesen fogadok, nem törlök embereket, nem teszem a blogot meghívóssá, és a hozzászólásokat sem fogom szanálni, ha nekem nem tetszik.
Szabad véleménynyilvánítás van, könyörgöm!

Nem hittem, hogy eddig a bejegyzésig eljutunk. Úgyhogy kérek mindenkit, figyelmesen olvassa el, és ha továbbra sem tetszik valami, akkor a kis ujjait készítse oda a ctrl+C és ctrl+V gombocskákra, vagy használja a jobb felső sarokban található piros ikszet.

Ez a bejegyzés azért szüleik most, hogy a későbbi félreértéseket elkerüljük. Nem szól senkinek, szóljon hát mindenkinek, de akinek igazán szól, az úgyis tudja.


Már lefektetett játékszabályok (jogok).

Azzal, hogy belépsz erre a blogra, elfogadod az alábbi feltételeket, abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználó vagy. A honlapon található teljes tartalom a szerző (Tipegő Zombi) szellemi tulajdona. A Szerző, mint a szerzői jog tulajdonosa, fenntartja a teljes tartalomra vonatkozóan annak terjesztésével és másolásával kapcsolatos minden jogot!
Szabadon idézhető az itt megjelenített tartalom, az online működő, azaz átkattintható hiperhivatkozással (link), mely megtekinthető ezen a blogcímen. A hivatkozás lehet szöveges vagy grafikus link is.
Ha teljes cikket szeretnél másodközölni, akkor előzetesen írj nekem a tipegozombi kukac gmail pont com címre. Valószínű engedni fogom, de azért tudjak már róla.

Az itt olvasható bejegyzések megtörtént eseményeken alapuló, némiképp átírt szülemények. A helyzetek, a karakterek a valóságon alapulnak. Mivel itt a saját műveim élvezhetőek (novellák, rajzok), az én szemszögemből íródnak a történetek. Egy-egy rossz színben feltüntetett szereplőért előre is elnézést kérek.
A történetek kizárólag a szórakoztatás céljára készülnek.

Ha hibát észlelsz az oldalon, akkor előbb NEKEM szólj!

Igyekszem úgy írni, hogy kevés dolog vezesse rá az olvasókat arra, kiről szól a mű. Ha magadra ismersz (és vaj van a füled mögött), akkor sajnálom, nem tartozok érted felelősséggel, és nagy valószínűséggel senki sem tudja, hogy te vagy az.
A neveket éppen ezért elváltoztatom. SENKI SEM SZEREPEL EREDETI NEVÉN A BLOGON.  Ha mégis, annak előzetes beleegyezését kértem.
A képeket én is kölcsönzöm máshonnan, viszont ami az enyém, azt levízjelezem. – Ekképp ismerősök, barátok képét sem közlöm le!
Ha szeretnék tudatni valamelyik blogról valamit, akkor azt belinkelem. Ha vélelmezed, hogy a tiéd, akkor keress meg ENGEM.
Ezeket figyelembe véve, ha csak VÉLELMEZED, hogy rólad szól egy bejegyzés kapcsán, akkor evezz tovább. Tudod, akinek nem inge, nem veszi fel.

Aki érzékeny nemi identitására, származására, politikai nézeteire, vallási meggyőződésére, egyéb ízlésére, annak ajánlom, hogy vegyen egy nagy levegőt, és olvassa végig a cikkeket. Senkit sem szoktam ok nélkül szidni. Igyekszem pártatlan lenni.

A korhatár szabadon választott. A bejegyzések elején odaírom, ha nagyon felnőtteknek való témát boncolgatok, de nem gondolom, hogy az írásaim stílusa és tartalma olyan lenne, ami miatt korhatárossá kellene tenni a blogot.
Némelyik szövegben trágárság szerepelhet.

Gyengébb értelmi képességűeknek és feljelentgetőknek

A vélelmezés, olyan dolog, amiről csak HISZED, hogy rád vonatkozik. Vagy van bizonyítékod, vagy nincs. Ha nincs, akkor valószínűleg az adott probléma a te fejedben létezik.
Győződj meg arról, hogy:
-bárki tudhatja, hogy rólad szól az adott poszt (te neved és/vagy képed)
-a link a blogodra vezet
-tényleg te szerepelsz a képen
-tényleg a te neveddel szerepelsz – eredeti, anyakönyvezett neveddel
-a helyzet veled történt meg.
Ha ebből legalább három (pl: név + helyzet + kép) egyezik, találkozunk a bíróságon.
Ha nem, akkor olvass mást!
Ha egy szöveget nem tudsz értelmezni, iratkozz be újra általános iskolába. Csodákat művel ám!

Ha fenyegetve érzed magad, tájékoztatásul közlöm, hogy a tipegozombi.blogspot.hu oldalon NINCS semmilyen fenyegetés senkire nézve sem. Sem erős szándék, sem akarat nem szerepel rajta. Ha olyat olvasol, hogy:
„szívem szerint megtépném”= ez egy érzés érzékeltetése az adott írásban
„kinyílik a bicska a zsebemben” = ideges leszek
„képzeletben azt teszem vele, amit akarok” = novellában főgonosz lesz
„kardhoz nem is, a tollforgatáshoz értek” = jól írok

Szóval, mielőtt bárki rám uszítaná az ölebét (szülő, tesó, ügyvéd, kiskutya, kisvillamos), álljon meg egy percre, és próbálja meg elolvasni az írást, értelmezni, megnézni a kontextust. Hogy kinek mit jelent az adott írás, arról én nem tehetek; hogy magatokra veszitek, az nem az én felelősségem!

Egy plusz nektek: ha már teátrálisan megszakadt a kapcsolatunk, vagy nem vagy feliratkozott olvasó, vagy nem beazonosítható olvasó vagy, komolyan mondom, nem veszem a szívemre, ha nem olvasol. Kérlek, annyira foglalkozz velem, mint mielőtt megismertél volna. Köszönöm.

Kívánok ezzel MINDENKINEK kellemes olvasgatást, és további szép napot.
Dóri (Tipegő Zombi)

PS: először törölni akartam a blogot, de ezt az örömöt nem adom meg senkinek. Baromira bánt, hogy már megint olyanért vagyok bazgatva, amit nem követtem el. Ugyanis, rákerestem, nem is egyszer és egy tanú mellett, hogy szerepel-e bármilyen ember/közösség elleni izgatás vagy tényleges ártó szándék a blogon, és NEM.
Fenyegetésnek az minősülne, ha üldözném az adott személyt, vagy a postafiókjába, blogjára írogatnék konkrét szándékot, kimondottan neki címezve/az ő boci szemébe.

13 megjegyzés:

  1. Meg is lepődtem, hogy ma nem tudtam visszanézni hozzád. Még csak nemrég olvaslak, de nagyon kedvelem az írásaidat és a mögöttük lévő őszinte személyiséget. Nem mindenben egyezik a véleményünk, de nem is kell, ettől olyan szép, színes a világ. Az előző intim tartalmú cikkedre is akartam reagálni, megosztani a nézeteimet, de mire írtam volna már nem voltál elérhető. Remélem a közeljövőben nem fognak ilyen atrocitások érni és nem érzel majd késztetést ehhez hasonló drasztikus lépésre. Kár lenne az oldaladért, ne add ilyen könnyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is baj, hogy nem szeretjük ugyanazt, mert félő, hogy annyi komment lenne, hogy "jó" vagy "egyet értek". :D:D

      Letöröltem pár bejegyzést még a blog kezdete környékéről, és megírtam a szöveget, és ehhez kellett nekem egy fél nap, hogy eldöntsem, mit is akarok.
      Valószínű, hogy nem szűnt volna meg véglegesen, mert más névvel, máshol újraindítottam volna, amiről valahogy értesítek mindenkit.

      Törlés
  2. :O Azt hiszem, lemaradtam. Késelés? :D Nehogy eltűnj! Imádom a blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állításuk szerint, én azzal fenyegetőztem valamelyik írásomban, hogy megkéselném az adott személyt.
      Mivel nem mondták meg, konkrétan hol olvasták ezt, a blog keresőjében rákerestem a szándékra, még a szinonima szavaira is, és nem találtam semmit. Nem tudom, hogy mit olvastak és hol, de nem itt, nem tőlem.

      Törlés
    2. JÉZUSOM! Ennyi barmot :D Le köll szarni :)

      Törlés
    3. Sajnos nagy az isten állatkertje, és túl alacsony a kerítés. :)

      Törlés
  3. Teljes mértékben egyet értek, és korrekt írás ez. Én is mindig ezt mondtam, hogy ha valakinek nem tetszik egy adott blog, valaki véleménye, érzései, ellenszenves az illető, akkor x és kilépni. Nem kell magunkat stresszelni, és beleképzelni dolgokat, amik nincsenek is ott, vagy hergelni magunkat, hogy de borzasztó. Széles a világháló, rengeteg irás és blog van, olvassa mindenki azt ami bejön neki. Ahogy a könyvekkel is van az ember.

    Erős gyanú esetén meg kérdezni. Bizonyosságot szerezni, mielőtt belemagyaráznánk a másikba valamit.

    Örülök nagyon hogy így döntöttél és nem zártál be. Erős jellem, és korrekt ember vagy! Ez a te blogod, te írásaid, te véleményed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többször visszaolvastam a bejegyzéseket, és nem találtam fenyegetést. Még csak nagyon erős szándékot kifejező dolgot sem. Ha ilyet olvasott, akkor félreértelmezett valamit, az viszont, nem az én felelősségem.
      Úgy gondolom, hogy aki olvas, az nem tudja, kiről van szó, mert nem írok úgy, hogy bárkit rávezessen az írás arra, kiről szól az adott tanulság.

      Azt én sem értem, mire jó, hogy magánemberként fúj rám, de azért olvassa az oldalt. Olyan ez, minthogy azért nézünk bizonyos műsorokat, mert imádjuk utálni őket.

      Másfél napnyi nyomozás után rájöttem, hogy nem írtam ilyeneket, amiket állítanak. Letöröltem a manikűrjeit, az ajándékait, az írások maradnak. Ennyi.
      Nem ugrok neki.

      Törlés
  4. Köszönöm, hogy olvastok és mellettem álltok. Nekem ez sokat jelent!!!

    VálaszTörlés
  5. Hát, ennek a személynek bámulatos agyi képességei lehetnek, mert a felfogóképessége egyenlő a nullával. Megkéselni? Hagyjuk már! Sehol nem írtál ilyet, én legalábbis, nem emlékszem rá, sem arra, hogy bárkit is ki akarnál nyírni.

    A fenti írás pedig, egészen korrekt lett, és jó, hogy van kevésbé komoly szöveg is benne. Így talán, mindenki megérti.

    VálaszTörlés
  6. Köszöntem a kommentet. Igen, az volt a cél, hogy mindenki megértse, mit akarok ezzel mondani. :)

    VálaszTörlés
  7. Ééédes Istenem,mennyi hülye van a világban. Én is naív vagzok!!!!azt hiszem,hogy nem,de mégis sokan vannak.
    Szívesen adok magánórát az illetőnek,akár ingyen is:-D
    Leharaptam volna a fejed mailen át,ha nem lettél vna többet. Aztán személyesen is, mert jól forgatod a tollat:-) biztos arra akarok utalni,hogy tollal akarod megölni az embereket....:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megkérdeztem két ügyvédet, mire menne, ha perelne, és idézem az egyiket: "ezzel maximum a sóhivatalba mehet". Hát, menjen, meg melegebb éghajlatra is. Talán elolvad.

      Még mindig nem értem, hol olvasta, hogy ki akarom nyírni, de biztos, hogy én nem tudok szöveget írni és értelmezni. Na, de mindegy. :D:D

      Törlés