2013. július 17., szerda

A nő. Férfiszemmel


Milyennek látnak minket? Úgy általában? A kapcsolatban? Amikor megkíván? Amikor csak ellibbenek előtte? Mi változik akkor, amikor prédából barátnővé avanzsálunk?
Ezekkel a kérdésekkel indultam neki a baráti társaságom férfitagjainak. Két kérdést tettem fel nekik:
Mit látnak egy nőn? (milyennek látják, mit néznek meg rajta először)
Mit látnak a barátnőjükön?

A férfit nagyban minősíti, hogy milyennek látja a másik nem képviselőit. Mert a nő egy rezdüléséből levon egy következtetést, de vajon, az a nőre igaz, vagy saját magára? Hiszen az életéből táplálkozik minden gondolata.


Mr. A (35)
Nem tudom. Attól függ, hogy jön vagy áll, hogy jön, hogy áll, én hogy állok. Ez a helyzettől függ. Ha ő mozog, én állok, akkor lentről felfelé. Ha én mozgok, és ő áll, akkor meg fordítva. Akik nagyon ránéznek egy nőre, azok szerintem fetisiszták. Akik nagyon lábasok, mellesek, seggesek. Ha meg ül, az arcát nézem meg, és utána nézem a mellét. Ha lehet. De ha meg nagyon kiteszi magát valaki, azt meg naná, hogy megnézem.
Fogalmam sincs. Ezt nem tudom megfogalmazni, egyszerűen, szerintem, túl sok minden változik ahhoz bennem, bennünk, hogy azt mondjam, hogy mondjuk azért látlak másképp, mert megszoktalak, mert nem alakoskodunk.

Ádám (26)
Tipikus női kérdések, ilyen egy férfi se tett még fel szerintem. Öh… Engem vonz az alakja, a ruha, amiben van, a haja színe, hossza, ápoltsága. Ha alkalmam van, akkor a kézfejét nézem meg, nem rágja-e a körmét, van-e műkörme. A mell és a segg sosem érdekelt igazán. A ruha meg azért fontos nekem, mert hiába néz ki valaki jól, lehet bomba alakja, hogyha nem tudja viselni saját magát. Plusz, aki kurvásan öltözik, azt is kerülöm.
Amikor már a barátnőm, akkortól fogva eltörpülnek a külsőségek, azokon már túllépünk, amikor elmegyünk a másikkal. Utána indul a kutakodás, a felfedezés, az izgalom, hogy mit tartogathat még. Látod ruha nélkül, smink nélkül. Utána a csomagolás már nem számít.

Robi (27)
Szeretem a sportos nőket, meg azokat is, akik kerekdedek. Ebből a kettőből volt a legtöbb barátnőm. Valahogy a köztes állapot nem izgat. Mert vagy nincs jó formája, nincs izomzata, plöttyedt – elgondolkodik – váh. Vagy pedig piszkafa, amivel nem tudok mit kezdeni. Azért formája legyen, vagy melle. Most Lindában – jah, összejöttek. – az tetszett meg, hogy nem nebáncsvirág. Aranyos volt a mosolya, és passzolt hozzá a ruhája is, és nem alakoskodott nekem magas sarkúban, meg miniszoknyában. Vállalta, hogy sportember. A beszélgetéseink pedig, mindent vittek.
Most, hogy a barátnőm? Egyelőre még élvezem az „ez az én nőm” helyzetet, és szívem szerint mindenkinek mutogatnám, hogy bizony, nekem van a legjobb csajom. De akkor jöttem rá, hogy baromi szerencsés vagyok, amikor mellette ébredtem fel, a haja meg kuszán állt mindenfelé, és úgy összenyomódott az arca, hogy egy térkép volt a fején. Majd válaszolok erre egy pár hét múlva is.

Viking (27)

A ducibb lányokat szeretem, én sem vagyok vékony, elég hülyén nézne ki mellettem valami vézna. Meg a duci lányoknak van melle, feneke, combja, és ami még jobb, határtalan jó kedve, vagy éppen, érzelmes, és akkor „meg tudom menteni”. Szeretem, hogyha normálisan öltözik fel, nem tetőtől talpig divatmárkákba, meg olyan cuccokba, amiben nem érzi jól magát. Azért legyen lány a maga nemében.
Törődni akarok vele, és gondoskodni róla. Ha a lelki összhang megvan, felőlem magára is szedhet még, nem érdekel, mert ha belül ugyanolyan, akkor az marad, akibe beleszerettem. Aztán vagy együtt fejlődünk, vagy nem.

Márk (26)
Nálam ne legyen magasabb, és formája legyen. Ne legyen se sovány, se dagadt, mert az nem jó. Se lelkileg, se testileg, ráadásul egyikünknek se.
Igazából, ha megmarad olyannak, amilyennek, akkor nem kezdek el azon agyalni, hogy lenne jobb? Kövéren, soványan? Ha nem éri el, hogy kiábránduljak belőle, akkor úgy fogom szeretni, ahogy van. Persze, azért szólnék, ha elszaladna vele a ló, de nem tudom, hogy engem az zavarna, hogy változik, vagy, hogy őt zavarja, és ezáltal engem ő zavarna. – Mi van? – Alávetem magam a nőnek, mint olyan.

Albert (33)
Legyen vékony, tudjon öltözködni. Szeretem a szép nőket. Hosszú haj, kis formás mell, hosszú lábak, lapos has. Minél inkább érezzem azt, hogy igen, kell mellém, és meg akarjak vele jelenni mások előtt. – heh, mutogatós bácsi. – A másik, hogy rajongjon és fusson értem. Aztán majd eldöntöm, hogy elhajtom, vagy felveszem a kocsira.
Körülbelül ugyanez. Bármit megadok neki, cserébe azt kérem, hogy legyen őszinte velem. De még azon sosem gondolkodtam, hogy milyennek látom. Valószínű, hogyha összejövök vele, akkor nekem megfelel. Ha meg szétmegyünk, akkor valami nem működött. Ennyi.

Ricsi (27)
Imádom a sötét haj, világos szem kombinációt. Elsősorban ezt keresem. Másodsorban azt, hogy hozzám hasonló világban éljen. Stílusban, ízlésben egyezzünk. Ez látszik a külsőn. A nagyon top modelleket kerülöm, az egyszerű, „szomszéd lányt keresem”. A többit a beszélgetés dönti el.
Számomra szeretni valakit azt jelenti, hogy feltétel nélkül beleesek a lelkébe. Látom magam benne, ő is látja magát bennem, élem a saját életemet és az övét is. Megismerés és megismerés között baromi nagy különbség van. Ismerkedhetek valakivel, és ismerhetek valakit. Utóbbi a szerelem. Nem érdekel, miben van, hogy néz ki, ameddig őt ez kielégíti. Mert ha ő elégedett, én boldog vagyok.

Oli (36)
Mutasson jól mellettem. Sötét haj, sötét szem. De mondjuk, ilyen fekete halálmadarakkal nem járnék, az biztos. Meg tramplikkal sem.
Szeretem, hogy mindenben ugyanazt szeretjük, ugyanazt gondoljuk, keveset veszekszünk. Persze, azért kicsit lehessen irányítani. Mondjuk, ha azt mondom neki, hogy diszkóban tűsarkakon tipegjen, akkor csinálja meg, és ne elegáns papucsot húzzon.

Krisz (27)
Magasságban hozzám illő, lányos lány legyen. Volt már kismellű nőm, nagy mellű is, fekete, vörös, barna, akármilyen… azt hiszem, egyszer volt egy kopasz is. De mivel két méter feletti vagyok, jobban szeretném, ha a barátnőm nem átlagos magas lenne. Így, ha nem ő jön oda, akkor nem is ismerkedek vele. De volt már alacsony barátnőm is, de akkor ő kezdeményezett.

Nem tudom. Passz. Minden nap rácsodálkozom, hogy jól néz ki, és még akkor sem látom, hogy a két melle nem egyforma, ha száz képet nagyít ki nekem, és megmutatja, mire gondol.

Marcell (25)
Szerintem, ez az egész fel van fújva, és baromira mindenki el van tévedve, mert a legtöbb IQ-bajnok mellezik, lábazik, meg seggezik. Szerintem, ha azt mondom, hogy nekem a belső számít, maga a lány fog körberöhögni, hogy ilyen nincs, vagy hazudok, vagy be akarok nála vágódni. Szóval, valahol a csajok is mániákusak, és szerintem ezen jobban görcsölnek, mint kellene. Aki aranyos, meg el tudja érni, hogy elkapjon a gépszíj, akkor mindegy, hogy néz ki. Egy zsákruhával, zacskóval a fején is bírni fogom.
A kapcsolatomban meg végképp les**rom, hogy mit csinál. A lelke ne változzon. A kapcsolatunk se fog.

Máté (25)
Tény, a csinos nőket megnézem. Azokat is, akik feltűnő szépségek, vagy kiteszik magukat a kirakatba. Férfi vagyok, persze, hogy megnézem őket, mert feltűnik, és vonzz. Ezt nem tagadom. Mindenkinek meg kell adni az esélyt. Persze, nekem is van olyan, akik szóba sem jöhetnek. Például azok, akiknek két szó után egy mezőgazdaság esik ki a szájukon, akikről lesüt, hogy ostobák, vagy férfiasak.
Édesem – ez nekem szólt -, ha ezt te kideríted, akkor díjat érdemelsz.

Attila (28)
Minden nő, nő, én meg férfi vagyok. Vonzzuk egymást. A szemem meg, azért van, hogy nézzek. A nő meg nem véletlenül hord V-nyakú pólót, vagy felsliccelt szoknyát.
Most komolyan. Gondoskodik rólam, meg etet, itat, mos rám, takarít. Mint az anyám. Te bárhogy máshogy tudnál gondolni az anyádra?

Azt hiszem, eleget tettem a korábbi kéréseknek, és ilyen közvélemény kutatást jó ideig nem fogok végezni a baráti társaságoban. Egyrészt, begörcsöltek az ujjaim, mire legépeltem a szövegeket, másrészt Krisz úgy „megszeretgetett”, hogy szerintem a vállam összecsúsztak, és pár bordám megrepedt.
Remélem, kielégítő választ adtak, de kérték, hogy ők tehessék fel a kérdést a bejegyzés végén:

Ti mit néztek meg egy pasin?
Milyennek látjátok a hapsitokat?

2 megjegyzés:

  1. De cuki volt ez a bejegyzés, nagyon élveztem:)
    Azt hittem először, hogy majd ilyen tipikus, felszínes válaszok lesznek, mint például igen legyen nagy segge vagy kicsi formás, de örülök, hogy azért ennél sokkal, sokkal jobb dolgokat fogalmaztak meg a barátaid, így volt igazán érdekes az egész.
    Marcell válasza tetszett a legjobban:)

    Én őszinte leszek, 7 éve van barátom és tökéletesen boldog vagyok, úgyhogy ebből kifolyólag nem igazán tud már érdekelni senki sem. Ha beszélgetek egy sráccal, akkor az totál haveri dolog, engem már egy sem tud megfogni.

    Nagyon szeretem a barátomat és élvezem hogy együtt fejlődünk, alakítjuk egymást és minél több ideig vagyunk együtt, annál jobban összekovácsolódunk és szerintem ez egy nagyon szép dolog. Ezt az érzést mindenkinek meg kellene tapasztalnia az életében.
    Részemről pedig úgy érzem még mindig ugyanaz a lány vagyok, akit megismert. Szeretek csinos lenni és szeretem, amikor megdicsér és tudom, hogy büszke rám. Én is rá:)
    Ő nagyszerű, okos és mindig számíthatunk egymásra. Ezek a dolgok fontosak igazán, hogy tudjatok együtt nevetni, gondolkozni, haladni a mindennapokban, szeretkezni és nem SZEXELNI, megnyíljatok egymásnak, tudjatok mindenről beszélgetni őszintén, szóval valami ilyesmi:)

    VálaszTörlés
  2. Azért ezt jó olvasni, és szerintem másnak is feltöltődés lehet, amit írtál, vagy legalább reményt ad, hogy a mi kis sárgolyónkon is még van élet.

    Amit pedig leírtál, én is tartom.

    A barátaim lehet, hogy ritka kincsek, és ezért vallják ezeket a nézeteket, tény, hogy nem ez az általános, és én is másra számítottam. :)

    VálaszTörlés