2013. június 24., hétfő

Liebster 3x


Köszönöm a díjat Szandii-nak, amit sajnos nem tudom, kinek adhatnék tovább, mert vagy van, vagy lehet, hogy annyira nem olvasom, hogy tudjam.
Most pedig, nincs elég időm arra, hogy átbogarásszak minden blogot, de amondó vagyok, hogy aki szeretné, az vigye innen tovább, szívesen adom, csak hagyjon alább egy kommentet, és a régi kérdéseim állnak még.

A kérdésekre viszont, szívesen válaszolok. Legalább ismerkedünk.


Mi a kedvenc színed?
Lila, bármilyen árnyalatban. Második a fekete, de tulajdonképpen a sárgán kívül bármit el tudok képzelni magamon. Régen a rózsaszínnel álltam hadilábon, mára azonban megszaporodtak az ilyen színű ruháim.
A lila eddig úgy tűnik, kitörölhetetlen.



Hol nyaraltál legutóbb?
Siófokon, Mr. A-val. Ritkán jutok el nyaralni, és tavaly ott tartottunk, hogy szakadjunk ki a fővárosból egy hétre. Utószezonban mentünk (augusztusban) és nem voltak sokan, az időnk viszont, nagyon jó volt. Ezen belül is Széplakon voltunk egy kedves kis panzióban.



Mi a kedvenc idézeted?
Múltkor írtam egy Baudelaire-t, úgyhogy halásztam most valami mást. A másik, amivel általában „boldog valamit” szoktam köszönteni másoknak egy William Blake idézet.

„Egy porszem világot jelent,
S egy szál vadvirág az eget,
Fogd föl tenyeredben a végtelent
S egy percben élj évezredet.”

Ha megtehetnél BÁRMIT, teljesen, totálisan büntetlenül BÁRMIT, mi tennél?
Bankot rabolnék az biztos. Meg lehet, hogy kinyirbálnék pár embert. Ez a kettő van olyan, amit nem tehetek meg, mert büntetik. Bár ha a gyilkosságig nem is, de a csonttörésig elmennék. – Nem vagyok ennyire aberrált. Nyugi.


 
Milyen a kedvenc sütid?
Ami kell hozzá: 1 egész tojás, 10 dkg cukor, 10 dkg liszt, 10 dkg vaj, 1 ek kakaó vagy 10 dkg étcsoki, 1 ek kókuszreszelék, 1 tk sütőpor, kicsi tej (kb. egy deci).

Elkészítése:
1) A sütőport a liszttel és a kókuszreszelékkel elkeverjük. (aki kakaót használ, itt adja hozzá).
2) A tojást a cukorral jól elkeverem, majd mehet bele a vaj (csoki esetén, itt adjuk hozzá).
3) Az 1) és 2) pontban található összetevőket egy nagy tálban összekeverjük.
4) Előmelegített sütőben 160 fokon kb. 20-25 percig sütjük.

Tippek: ez a bónusz tőlem ehhez a sütihez. Minimum szobahőmérsékletű vajat használjunk, mert akkor könnyebb lesz a tészta. A csoki-kakaó-kókusz helyett bármi mást bele lehet tenni. Szoktam simán citromos-rozmaringgal, kakaó-narancs kombinációval készíteni, vagy simán répával. Mind a három nagyon fini. – Ha mást találtatok ki, akkor írjátok meg! Köszi.



Hiszel valamiben?
A földönkívüliekben hiszek, másban nagyon nem. Hogy miért? Mert nem hiszem, hogy csak mi vagyunk a világegyetemben, és ha itt kialakult élet, akkor máshol is.


Kedvenc film / sorozat?
Ne máár, nekem ez szívatás.

Film: Képtelen képregény, Harcosok klubja és Az arc nélküli ember.
Sorozat: Szex és New York és Dexter.
Jó, azért a futottak még kategóriába sok-sok más besorolható.

Hányast kaptál a metek érettségidre?
Volt matek? o.o
Én abban az évben érettségiztem, amikor kiderültek a feladatsorok, még a vizsga előtt. Megírtuk, botrány volt, és utána választhattunk. Újraírjuk, vagy elég az év végi jegy, ami a továbbtanulásba nem számít bele.
A matektanárom (ezúton csókoltatom) azt mondta, hogy nem mentem át, kérjem inkább az év végi jegyem. Kértem. Az kettes lett. Később pedig, kiderült, hogy amit elsőre írtam, hármas lett. Kösszi! De tényleg, ezúton is.
Szóval, kettes, de ha úgy vesszük, akkor nincs.



Mióta írsz blogot / miért kezdted el?
Azon kívül, amit korábban válaszoltam, sok újat nem tudok mondani.
Az előző válasz copy-paste:
Szeretek írni, és szeretnék egy kis pluszt adni az olvasóknak, ami vagy sikerül, vagy nem. A másik ok, amit sokszor elmondtam, hogy költöztetnem kellett a régi honlapot, és eleinte csak ez a blog volt, ami életben tartotta az írás iránti szenvedélyemet. 2005 óta írok.



Írtál naplót?
Sokszor nekikezdtem, aztán rájöttem, az nem az én reszortom. Már csak azért sem, mert túl sok mondandóm van, és túl részletes lenne. Akkor meg inkább történetekben öltött testet minden gondolatom.
A legtöbbet ITT olvashatjátok el. (egyelőre még nem teljes)


Kipróbálnád a bungee jumpingot / kipróbáltad már?
Nem, és inkább ugrok ki egy repülőgépből, mint hogy BJ-zzek. Komolyan.



Köszönöm a kérdéseket, ha gondoljátok, töltsétek, ha nem, akkor csak írjátok meg, melyik illik rátok is?!

Pusszantás mára, holnap találkozunk!

Dóri

4 megjegyzés:

  1. ténylegbocs a tortúráért,de perpill te vagy a kedvenc bloggerem :D

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond, én örültem neki. Csak egyszerűen, 11 dolgot nem tudtam volna kiötölni, és újabb 11 kérdést. De válaszolgatni nem volt nehéz. :D

    Hú, és most hízott a májam. :))

    VálaszTörlés
  3. Ugyan ezt az idézetet szoktam én is küldeni szülinapokkor, csak másik fordításban :) De annyira tetszik, hogy még a hátamon is elviselném :D Szerintem a bérgyilkosság menőbb, mint a bankrablás, de lehet, hogy csak át kéne állnom egy kis időre a vígjátékokra :)

    VálaszTörlés
  4. Végül is, azt nem írtam, hogy zséért, vagy a magam szórakoztatására gyilkolásznék. De nem rossz ötlet. :D

    Az idézet már régóta a kedvenceim közé tartozik, eddig mindenki örült neki, és szerintem kifejező nagyon.

    VálaszTörlés