2013. június 14., péntek

Kaptam, adom


Amilyen rossz volt a mai nap kezdése, olyan jó a folytatás. Iluss-tól kaptam díjat, amit ezúton még egyszer nagyon-nagyon köszönök szépen, köszönöm, de tényleg. Szívem szerint, menne ez visszafelé is!

Kicsit nehéz szülés volt, de végre, megírtam.

Szabályok és Válaszok:

1) Tedd ki a képet! – Oldalsávban van már! :)



2) Írj 11 dolgot magadról!

>>> egy igazán aprót beszélek finnül és olaszul
>>> grafomán vagyok. Jobban tudok írni, mint beszélni.
>>> egy gimis „szerelmem” miatt kezdtem el olvasni, és ez azóta is nagy szerelem az életemben.
>>> plüssöket gyűjtök.
>>> ha ideges vagyok, vagy gyöngyöt fűzök, vagy a basszus gitárt nyúzom.
>>> imádom a ruhákat, cipőket, kiegészítőket – én így vagyok lány. A sminktermékek nem hoznak lázba.
>>> csokoládéfüggő vagyok. Képes vagyok megszakítani az utazást, hogy vegyek egyet magamnak.
>>> imádom az állatokat. Ma is voltam kiskacsákat etetni a közeli horgásztónál.
>>> nem szeretem, ha nem figyelnek arra, amit mondok, vagy a szavamba vágnak.
>>> imádom a filmeket is, nagykanállal eszem őket. Mindent megnézek, és a fejemben sok információt tárolok róluk. Kiskoromban filmesztétának készültem.
>>> kiskoromban – ha már itt tartunk – mindig az akartam lenni, amit éppen a tévében láttam. Bűzöző, orvos, vámpír, királylány…

3) 11 kérdés megválaszolása

Mi vitt rá, hogy elkezd a blogolást?
Szeretek írni, és szeretnék egy kis pluszt adni az olvasóknak, ami vagy sikerül, vagy nem. A másik ok, amit sokszor elmondtam, hogy költöztetnem kellett a régi honlapot, és eleinte csak ez a blog volt, ami életben tartotta az írás iránti szenvedélyemet.

Mi volt a legjobb dolog az életedben?
Amikor hosszú idő után apukám megismerte a mostani barátnőjét. Anyu halála után nagyon leült, mind lelkileg, mind fizikailag. Mióta pedig, van neki párja, kivirult, akarja hajtani az életet. – A legjobb pillanat az volt, amikor megláttam, hogy róla beszél, és csillog a szeme.

Sok szépségápolási holmival rendelkezel?
Nem. Ami van, azt is kaptam. Az alapokon kívül – krémek, tusfürdők – szinte mindent kaptam. Valahogy nem izgat a dolog. Jó, ha kifestenek, oké, de amúgy alapszinten tudok csak sminkelni. Ehhez meg sok mindenre nincs szükségem.

Van valami nagy álmod, amit el akarsz érni?
Hivatalosan is író szeretnék lenni. Meg még vannak további tervek, ha a mindenkori első meghiúsul, de az maradjon titok. Tudjátok, babona.

Van háziállatod?
A Mr. A-val közös lakásban nincs. Otthon van egy golden retrieverem (Manóka), és pár macska. Szám szerint nem tudom őket, mert mindenkit befogadunk.

Szeretsz kirándulni?
Amikor nincs döglesztő meleg, akkor igen. Naná!

Milyen számodra az álomesküvő?
Szerintem, én vagyok az egyetlen lány a földkerekségen, aki ezen nem gondolkodott. Mr. A tudja a számára megfelelőt, én nem tudom. – De ha rájövök, akkor megírom.

Van kedvenc idézeted?
„Ismered zamatát, mint én, a fájdalomnak
s mondják-e rád is?: Óh, furcsa egyéniség!”
Charles Baudelaire: Egy kíváncsi álma

Melyik az az étel/ital, amiből bárhol, bármilyen mennyiséget el tudsz fogyasztani?
Tőlem ilyet kérdezni?
Majdnem mindenevő / mindenivó vagyok. Attól függ, mit kívánok.

Gyűjtöttél valamit gyerekkorodban?
Videokazettákat, meg képeslapokat. Egy időben posztereket is, az volt a tapétám, de kinőttem mindet.

Ha már gyerekkor, mi volt a kedvenc meséd?
Bármelyik Disney, és a Hófehér című mese.
Könyvben Grimm mesék. – Egy időben kívülről tudtam őket.

4) Tegyél fel 11 kérdést

1)Hova húz a szíved / Melyik országba mennél, ha tehetnéd?
2) Kedvenc színész / színésznő?
3) Melyik az az emberi tulajdonság, ami a legjobban kiakaszt?
4) Milyen az álomlovagod?         
5) Mondasz három rossz tulajdonságot?
6) Egy nagy cél, vagy sok kicsi?
7) Mi a három kedvenc könyved?
8) Mit hallgatsz most?
9) Mi nyugtat meg?       
10) Édes vagy sós?
11) Milyen természeti jelenség lennél?

5) Továbbadni 11 embernek!












No, most megyek, és mindenkinek szólok, hogy kaptak valamit. Remélem, örülni fognak.

Mindenkinek jó éjszakát, szép álmokat!

Puszi,
Dóri

22 megjegyzés:

  1. Jól sikerült cikk lett, szépen megválaszoltad a kérdéseimet! Mindenesetre Őszinte Részvétem Anyukád miatt! Kiesett a könny a szememből, mikor olvastam!

    Imádom, ahogyan írsz, és ez szerintem sosem fog megváltozni! :)

    Az idézet pedig gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. szia kedves tipegö.:)köszönöm a díjat,nagyon kedves vagy,hogy gondoltál rám.Jó sok feladatot kaptam töled.:D viszont holnap indulok nyaralni,így ma lehetséges,hogy nem tudom már a kérdéseket megválaszolni és kitenni a blogomra.ez valószinü elcsúszik 3 hét múlvára....remélem megbocsájtod.:)
    biztos tudod ,hogy nálam meg játék van,így én erre invitállak téged és kedves olvasóidat:
    http://www.treboretta.blogspot.co.at/2013/05/kincsvadaszat.html
    köszönöm még 1x a díjat,és minden jót neked.kedves kis blogod van,jövök még.:)
    szia,Heni

    VálaszTörlés
  3. mégis sikerült idöt szakítanom most rá.:)
    szia
    Heni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellemes nyaralást! Szép időtök lesz! :)

      Törlés
  4. Köszönöm szépen, aranyos vagy! Ma meg is válaszolom a kérdéseket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kikapcsolódás. Kérdéseket nehezebb volt szülni, mint válaszokat. :D

      Törlés
  5. köszönöm szépen :)) a tavalyi válaszaimon nem változtatnék sokat, úgyhogy amennyiben érdekel, azt ajánlom olvasgatásra :$ :) http://alanora.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-avagy-kedvenc-dijam.html

    VálaszTörlés
  6. Szia! Tőlem is kaptál egy díjat, nézz be hozzám.:D:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! Már tavaly megkaptam én is, de mindenképpen válaszolok a kérdéseidre! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is elolvasom egyből, ahogy lesz érkezésem. :)

      Törlés
  8. Akinek már volt: szívből ment, és nem tudtam, hogy kinek van, kinek nem.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm, picit blogstop van tanulás miatt, de hétvégén kitöltöm, nagy puszi a fasza kérdésekért :)

    VálaszTörlés
  10. úúú,de klassz,köszönööööööööööm.

    VálaszTörlés
  11. Koszonom szepen a dijat:) csak most ertem el odaig hogy tudjak reagalni ra. Nagyon orultem neki!:)

    VálaszTörlés