2013. június 1., szombat

Hello June!




Most estem haza vizsgáról, és hála a fáradtságnak, meg az esős időnek, nagyon nincs kedvem írni. Ez így lesz még tizedikéig. Meg is fog látszani a poszton. Legközelebb igyekszem izgalmasabbra írni. :)

Ismételten jön egy nem éppen rövid összefoglaló a hónapról. Ha van, ami bővebben érdekel, és nem érintettem májusban, vagy érdekel egy film, sorozat, könyv, akkor hagyj nekem alább egy üzenetet.


Havi hangulat
Olyan semmilyen. Részben az időjárás tehet róla, mert a sok borús nap rányomta a bélyegét a kedvemre is. Semmi érdekfeszítő nem történt májusban, alig voltunk valahol. Itthon a hangulat is kissé nyomott. Nem vagyunk fasírtban, de most ez a hónap merő érdektelenségbe fulladt.
Mr.A-nál különösképpen. Én meg csak átvettem a hangulatát.

 
Havi siker
Kibékültem egy számomra fontos emberrel. Újra beszélünk, és élvezkedek ennek örömében. A vizsgákról is jönnek a jegyek szépen. 4,5,4,5,4,5…stb.

Havi szükséges
A laboron kívül a hónap végére égetően szükségessé vált a jegyzetek rendbe tétele, és elkezdeni tanulni. Június első napjaiban túlesek minden vizsgán. A készülést utálom, pedig kell, de ahogy tanulni kell, hirtelen minden mással szívesebben foglalkozom.

Havi frizura, make up, outfit, manikűr
-
Talán, majd következő hónapban már kitöltésre kerül.

Havi tennivalók
Túlélni a laborvizsgálatot. Megvolt. Tanulni. Folyamatban. Sikeresen megugrani a vizsgákat. Eddig minden 4,5. Más tennivalóm nem igazán volt. Mr. A dolgai után járkálok, ha nagyon unalmasnak vélem a napot, és megkér.

Havi elmélkedés
Miért jó az, hogy az ember a kakija felett ül ahelyett, hogy lehúzná a klotyót?!


Havi függőség
Még mindig a csoki és a ruhák. Most mind a kettőnél túllőttem a célon.

Havi unalmas
Semmi nem volt érdekfeszítő, de hazugság lenne azt állítani, hogy valami kiemelkedő lenne unalomban. Volt egy-két olyan nap, amikor úgy éreztem, hogy a semmittevéstől megkattanok.

Havi vágyálom
Jaj, de jó lenne, ha az abszolutóriumot sikerülne összehozni!

Havi legjobb pillanat
Murder kiállítás!!!

Havi különlegesség
Megjött a laborvizsgálat eredménye. Magas a koleszterinem, holott mekibe nem járok, tojást alig eszem, a napi egy kávéhoz elfogyasztott tej röhejesen kevés. Szóval, valószínűleg, hogy agyő sült krumpli + sült hús kombó. Brühühü…
Valószínűleg, öröklött lehet ez a dolog. Apunak is magas. Juhé!



Havi olvasmány
Leiner Lura: A Szent Johanna gimi 1: Kezdet, 2: Együtt
Charles Bukowski: Forró vízi zene

Polcz Alaine: Asszony a fronton

Az Apák könyvével még mindig küzdök. Nem foghat ki rajtam!

Havi zene
Szokásos. Sokat hallgattam RihannaS&M-jét.

Havi sorozat
2 Broke Girls, Carrie naplója, Dr. Csont, Fringe, Végtelen határok II. évad, Tengerparti fenegyerek III. évad

Havi film
Jack Reacher; Bridget Jones: Mindjárt megőrülök; Katasztrófafilm; Titanic; Óvszerháború; Holiday; Tökéletlen idők; Csajok háborúja; Az ördög benned lakozik; Fekete víz; Tolvajok városa; A szív dallamai; Deszkások; Sikoly4; Töketlenek; Jégkrémbalett; Másnaposok; Terminátor 2.; Az asztronauta; Jégkrémbalett; Ice Planet; Mélytengeri kalandorok; Vérfarkas: a gonosz köztünk él; Erőnek erejével; Fegyvertelen, de veszélyes; A bátyám cipőjében; Állj mellém!; Végzetes erő 1-2.; Prometheus; Alien 1.; Dermesztő szél; A rettegés galaxisa; Count Yorga – Vampire.

Amit ajánlok:
A bátyám cipőjében, Állj mellém, Erőnek erejével, A szív dallamai


Úgy döntöttem, az Állj mellémről fogok írni bővebben!!!

Havi kaja-pia

Havi legrosszabb pillanat
Kitört rajtam valami kór. Ilyen a formám. Az egész telet végigviszem megfázás nélkül, és az első igazi jó időben megfázok. Ez nem is pillanat, hanem inkább egy igen rövid időszak volt.

Havi idegesítő
Betegnek lenni. Utáltam, mert annyira nem voltam beteg, hogy ágynak döntsön és haldokoljak, de annyira pont elég volt, hogy rossz közérzetem legyen.
Ezen belül is a köhögést utáltam. A végén már fájt a tüdőm. Az orrfújástól a legkedvesebb rénszarvast is kenterbe verte a nózim pirossága.
A hangom miatt – 20 éve dohányzó, rekedtes, whiskys – Mr. A folyton a Jég dupla whiskyvel című számot énekeltette velem.
                          
Havi kudarc

Többszöri kurvuláson kaptam magam. Már, ami a kajálásomat illeti.

Havi érdekes
Még mindig nem léptem túl a 800 forintos esküvőn, ami utóbb kiderült, hogy dugába dőlt, mert a pár családja nem támogatta a kezdeményezést. Túl ruppótlannak tartották, és nem azért, mert nem illenek össze. Úgy, ahogy van, nem értem és nem fogadom el a miértet. Plusz, túl keveset tudok róla/róluk ahhoz, hogy normálisan tudjak véleményt formálni.

Hát, májusra ennyi lettem volna.


Nektek milyen volt a május?

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hova tűnt a PS? :(

    Várom már nagyon az ajánlót az Állj mellém című filmről. Még nem láttam, de majd ma!
    A bejegyzésnek főleg a megjegyzés részét. Érzem, hogy vágni fog!

    Puszi,
    Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rájöttem, hogy egyszerűbb beírni a "havi kudarcot", mint utólag megjegyezni. :)

      Ma érkezik az állj mellém, csak most rendezem a gondolataimat, érzéseimet ezzel kapcsolatban. Közben átmentem Mosó Masába, takarítok.. egyebek.

      Törlés
  3. Mennyit nevettem ezen a bejegyzésen! :D A jég dupla whiskyvel volt a tetőpont! :D Szegénykém, ez kicsit kínzás volt részéről, de élvezte a nyomort, mi? A pasik már csak ilyenek :D

    Beteg én is voltam eleget...Nem kérek többet belőle! Rám is csak az jellemző, hogy télen semmi bajom...bezzeg a jó időben, rögtön lebetegszem.

    Rihanna S&M-ét én is szeretem, bár már nagyon régen hallottam! Ideje lesz előbogarászni, és betenni a lejátszási listába! :)

    A vizsgáidhoz meg gratulálok, milyen ügyes vagy! :D Nekem vegyes lesz, lesz abban kettes is úgy érzem :(

    A másnaposok első részét imádom, még anno 1500-ban egy osztálykiránduláson láttam a szegedi pláza mozijában! :D Régi szép idők! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ooooooo... visszakapja ő ezt még. :D

      Azért örülök, hogy találtál vicces dolgokat benne. Hát, még benne lenni milyen vicces volt! :)

      Nekem vannak időszakaim, hogy valamit agyonhallgatok, de van, amit hónapokig nem, aztán meg örülök neki, hogy jé, megtaláltam.

      Köszönöm! Te is túl leszel rajta hamar!

      Törlés