2013. május 9., csütörtök

Rajzolgattam


No, ahogy ígértem, kiválogattam egy-két dolgomat.

Aláfestő zene innen.

Megpróbáltam azokat összeválogatni, amikre azt mondom, hogy bátran felvállalom őket. Persze, a teljesség igénye nélkül. Amúgy nem minden rajzom van fent Pesten még, de azokat csak fotózni tudnám.
Igyekeztem szétválogatni őket témák szerint. Nem biztos, hogy mindegyik sikerült, de remélem, hogy élvezni fogjátok.

Amelyik esetleg kisebb, mint A/4, az azért van, mert gyűrött lett a papír, és az ciki lenne feltenni, vagy, leette valaki a rajzot, amit nem értek, hogyan történhetett meg.

Szemeket élesíteni, Katt!

Szóval, ha nem firkálok, akkor milyen, ha rajzolok? Talán, ilyen:

1)Szerelmesek: ezek még gimis termékek, ekkor életemben először voltam „reménytelen szerelmes”.





2)Női arcok: imádom őket, gyönyörűek. Némelyik másolt, némelyik modellt állt, de van, ami kitalált. Ebből százas nagyságrend van. Szívfájdalmam, hogy amikor költöztettem a régi honlapot, akkor egy elveszett, mert valakinek odaadtam, és elfelejtettem lementeni. De a többi kárpótol.
Kitaláljátok, melyik volt az első?






















 
3)Mangák: könnyen rajzolható alakok.




4)Monster High: aki ismeri, és rendszeresen olvas, annak az illusztrációkból kiderülhetett, hogy imádom. Egyre többször rajzolok ebben a stílusban. Így esett meg, hogy a másik mese-kedvencemet, a Disney-hercegnőket is így vetettem papírra. Persze, nem mindet. Illetve, elkezdtem a Fekete Tőr Testvériséget is, de még csak Wellsie van meg.





5)Nemsokára majd lesznek FTT karakterek. Eddigi két tervem. A többi röhejesen rossz. Ez most úgy esett, hogy mind a kettő Wrath. Rhage is a kezembe akadt, de szánalmas lett csórikám. Zsadist pedig, jó szokásához híven, kereket oldott.


 
6)Kínai sárkányok. Ezeket is másoltam, nem fejből vannak, de már nem emlékszem, melyik tetoválós magazinból. A színek tetszettek nagyon bennük.




7)Amikor elgurul a gyógyszerem.





8)Egy-két kép, amit nem tudok hova sorolni.









Alien, mert szeretem.



Safranek, mert imádom.



9)Valakik után. Említettem, hogy szeretem Vallejo-t, és Dalí-t. A Vallejo-val szoktam azt csinálni, hogy találd ki, mi van a képen, de most adtam nektek könnyítést hozzá.



A másik kedvencem, még gyerekkoromból Füzesi Zsuzsa. Imádom az illusztrációit. A Csodaország című gyerek foglalkoztatókönyv rajzai után készültek.




10)Small Wall of Fame
Megjelentem magazinban. Amúgy egy másik magazinban is megjelentek a rajzaim, de akkor még fiatal voltam és bohó, és nem tettem el, úgyhogy egyelőre csak ez maradt mutogatnivalónak.


Ennyi lettem volna. Ma még később jövök egy bejegyzéssel, egyelőre szerintem ennyi bőven elég mutogatóba nektek.
És még itt is megtalálhatjátok a rajzaimat.

A napokban gondolkodtam azon, hogy visszaaktiválom magam face-n, és az új profilképem is a rajzolt önmagam lesz. Ha lesz vér, hogy visszanyaljam oda magam. - Rájöttem, hogy facebook-fóbiás vagyok.
Mindegy. Ez magánügy. :)

Szép napot Mindenkinek!

13 megjegyzés:

  1. Hu,nagyon jók, nem is tudom melyiket emelném ki! Nagyon szép gyűjteményed van!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful drawings and sketches! not thought of studying something artistic?
    Have a nice day!!!:)))

    besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you!!! :)

      No, I don't study any art. It comes from within. My parents also good manual capabilities. I inherited.

      Kiss
      Dóri

      Törlés
  3. Ez nem rajzolgatás, ez művészet! Iszonyatosan jó vagy:D Hogy lehet valakinek ilyen kézügyessége? Némelyiknél tátva maradt a szám, hogy ez lehetetlen! O.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, nekem totál ez a véleményem/érzésem/élményem. K***a jók!!!
      Ha így rajzolnék, akkor egész nap a kezemet dícsérgetném!

      Törlés
  4. Öröklött. Sosem tanultam rajzolni. Rajzórán mindig más feladatot kaptam, mint a többiek, meg versenyek, aztán képregényrajzolgatás.
    Valahogy így alakult. Ilyen fajta művészi vénája sok embernek akad a családomban.

    KÖSZÖNÖM LÁNYOK!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálom a művész embereket, hihetetlenek! :D :D :D

      Törlés
  5. Hihető vagyok és valóságos. :D

    Viccet félretéve, köszönöm! Megtisztelsz.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Most találtam a blogodra, és tetszik a laza, könnyed életstílusod, ami a posztjaidból átjön.
    A rajzaid mutatják, hogy képzés nélkül is tehetséges vagy, milyen lennél, ha képezted volna magadat ezen a területen. Újságíró, szociológus... messze van a rajzoktól.
    Akarsz majd ezzel a területtel foglalkozni, vagy csak kedvtelésből rajzolgatsz, a magad örömére?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek nálam!!! :)

      Régen szerettem volna ezzel foglalkozni. Kiskorom óta képregényrajzoló szerettem volna lenni. Aztán most már inkább az írásra koncentrálok, és saját magamat illusztrálom. Inkább hobbi most már.
      Mivel nálunk mindenki jó kézügyességgel van megáldva, nekem ez zsigerből jön.

      Sokan mondták azt is, hogy kellene tanulnom is mellé, de nem hiszem, hogy szívesen csinálnám, ha kényszer lenne. :)

      Törlés
  7. Hú nagyon jók! *_* Jómagam is nagyon szeretek rajzolni :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj, örülök, hogy tetszik! Fülig elpirultam. :D
    Köszönöm!

    A blogodon láttam egy-kettőt, és nem tudok annyira jó manga karaktert rajzolni, úgyhogy borulok én is előtted. :)

    VálaszTörlés