2013. május 27., hétfő

Móka a Margit-szigeten


Olyan tizedikéig bezárólag kicsit szaggatottabban fogok írni, és ne keressetek majd benne túl sok értelmet. Vizsgaidőszakom van, és betemettek a jegyzetek. Mindennek ellenére, igyekszem utolérni magam, mert írni lenne mit, meg mutogatni is.

Voltunk Margit-szigeten. Tudjátok, ahova a fantáziátlan fiúk általában az első randin kiviszik a lányokat. Amivel, nekem nincs semmi bajom, de egyszer úgy jártam, hogy randizós időszakomat éltem, és egy héten négyszer jártam meg a Margit-szigetet.
Mr. A-val most unaloműzésképpen mentünk oda ki, mert esőre állt nagyon, viszont nem szerettünk volna a négy fal között ücsörögni.

Az idő miatt kicsit szürkébbek lettek a képek, viszont a végére beszúrtam párat még tavalyról, hogyha esetleg valakit Budapestnek erre a részére vet az élet, akkor feltétlenül álljatok meg egy pillanatra, és ámuljatok.


A gólya leült.


Szomorú vadászmadarak. - Szerintem a madaraknak a legrosszabb állatkertben lenni.
  


Hesszel az őz. - Naná, hogy a fotóra nézett hátra.



Sosem láttam kacsát így mászkálni.




Ők szeretik egymást. – Életemben először hallottam gólyát kelepelni. Tudjátok, mi volt a legizgalmasabb, vagy inkább legérdekesebb momentum?
Hogy amikor egy gólya a többiekhez akart menni, a páva útját állta, mire a többiek mindannyian kelepelni kezdtek. A páva kényelmesen továbbállt. A gólya csatlakozott a többiekhez. Szerencsétlen a legidiótább helyre szeretett volna építeni, és vagy negyed órán keresztül két gallyat rendezgetett.




Kapcsolatteremtés.



Tavalyról.

Mandarin réce.



Nagyon sokfajta madár van. Kacsából van nyolcféle, van daru, gólya, ragadozó madarak, és időtévesztett baromfik is. Délután kettő felé voltunk kint, és akkor kukorékolt. Bár lehet, hogy külföldi… hm-hm… időeltolódás.






Virágoskert. Gyönyörű. Most még minden virág a föld alatt van, ám hamarosan velük lehet majd találkozni:









Premontrei templom



Templomromok











A falfirkálóknak törném le a kezét!!!

Vízesés



Ezek is itt találhatók, viszont nem fotóztuk le őket. Képek forrása: wikipedia.org

Víztorony


Zenélőkút

Japánkert



Remélem, hogy kedvet kaptatok ahhoz, hogy alkalmasint ide is ellátogassatok.

Valamelyik nap majd jövök, de inkább nem ígérek semmit. :)
Pusszantás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése