2013. május 7., kedd

Firkálgattam


Annyi írás van, hogy úgy gondoltam, most mást posztolok ki Nektek, ami annyira nem olvasásigényes.

Most nagy karakteralkotásban vagyok, mert szerintem én vagyok az egyetlen olyan „író”, aki szereti maga előtt látni a karaktereit. Tudom, hogy néz ki, beszéltetem (szerintem sokan ezért néznek hülyének). Jó dolog, amikor van egy arc, és az egy történetben megelevenedik.

Már majdnem fél éve nem rajzoltam egy hangot sem a blogos rajzfigurákon kívül. Elkezdeni már elkezdtem őket, de egyiket sem fejeztem be.
Most egy barátnőm babáját rajzoltam le teljes egészében, plusz most itt tartok a dolgaimmal.





A Ribrosti élőhalott című novellámhoz első karaktertervek:




Még egyelőre egyik sem az, amit szeretnék. Nem érzem őket eléggé élőnek. Azért is teszem fel, mert erősen kétlem, hogy valaha befejezésre kerülnének bármilyen formában.

Alien királynő. Kötelező elem.



A Sárkányistennő főszereplője, Saage istennő első vázlata. Szintén nem tetszik, úgyhogy megy a mappába a befejezetlenek címszó alá.



Ezek az elmúlt egy óra termékei.
Jó, nem tartom magam művésznek, mert nem vagyok olyan szinten, hogy merjem ezt mondani. Ezek csak firkák, amiket unalmas óráimban követek el.

GYIK a rajzaimról:
1)
Példaképeim: Vallejo, Dalí, Picasso és Vasarely

2)
Sosem tanultam rajzolni, zsigerileg működik – a családomban mindenkinek ehhez van igazán vénája. Nagymamám rézmetsző volt, apu épületszobrás, nagybátyám tetováló. Csak például.

3)
Nem vagyok képzett grafikus.

4)
Imádok női testet és arcot rajzolni – főleg a szemeket szeretem. Néha bámulom is az emberek szemét.

5)
Szeretem a saját szereplőimet én magam megrajzolni, persze ettől tippek jöhetnek, hogy kire hasonlítsanak.

6)
Inkább grafikázni szeretek, mint színeket használni. Szerintem, ez onnan jön, hogy imádom az amerikai képregényeket, melyek fekete-fehérek.

Más most nem jutott eszembe.
Ha kérdésetek van, írjatok. :)

Szép napot Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy. :)

    Lehet hülyét kérdezek, de ismered az Anita Blake könyveket? Ha nem, mindenképp ajánlanám, mert megnéznék 1-2 karaktert, hogy te hogyan képzeled el őket. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!!

    Anita Blake-et ismerem, túlzás, hogy szeretem, de bejön.
    Gondoltam már rá én is, csak ugye, a képregényes formát az lelőtték már. Pechemre.
    Viszont, majd rajzolok róla is valamit, meg még egy-két karakterről.

    Utóbb a Fekete Tőr Testvériségen agyaltam, hogy néznének ki... meglátjuk, hogy lesz időm. :)

    VálaszTörlés
  3. És milyen, amikor rajzol?:O Egyébként FTT inkább, örülnék egy szép Zsadistnak:) (örök szerelem)
    Család nálunk is hasonló, csak én hamar ráuntam sajnos a rajzra...(fiatalnak hülye az ember:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első három vázlatom is Wrath-Rhage-Zsadist, a legkönnyebben rajzolhatóak... meg talán még V haver.

      Rajzzal, mint hivatás, sosem szerettem volna foglalkozni, mert tartom, hogyha kényszer lenne, nem menne.De csak a magam szórakoztatására (meg akkor a tiétekre is) rajzolgatok, meg ugye, amit írtam, hogy jobb szeretem én kitalálni a karaktereimet, mintsem más tegye. :)

      Oké, akkor egy Zsadist rendel. :)

      PS: scannelek képet, hogy miylen, amikor rajzol.

      Törlés
  4. Most már tudom. ;)
    Köszönöm.

    Amúgy, ezúton szeretném jelezni, de majd meg is írom, hogy az egyik SAKK-os sminkedet, az Absinth tündért majd ellopom, mert jó karakterötletet adott.

    VálaszTörlés
  5. De jó, itt van az én kicsi Zoém :)

    Nekem a többi rajzod is bejön. És rajzolj, rajzolj, mert olyan jó nézegetni őket. Jó nézni, hogy milyennek képzeled el a szereplőket. És lehet hülyeség, de minél többet rajzolsz, annál hamarabb kialakul majd hogy végül milyet is szeretnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitettem, mert büszke vagyok erre a rajzra. :)

      Ma szkennelgettem, amiket még kitennék, hogy milyen az, amikor igazán foglalkozom a dolgaimmal. Persze, csak egy szeletét. Ha lesz időm ráírni, hogy kié, meg kicsit kicsinyíteni rajtuk, akkor holnap már fent lesz. :D

      Törlés