2013. május 1., szerda

Best Blog


Jaj, de nagyon jól kezdődik a május!!!!

Ma kerti partira vagyunk hivatalosak Mr. A barátaihoz. Nemsokára indulunk, éééééés Szanditól kaptam Best Blogger díjat!!!!

Most ki tudnék ugrani a bőrömből. – próbáltam, nem ment, úgyhogy most belülről zsezsgek. :D

Köszönöm Nektek, hogy olvastok és vissza-visszatértek hozzám, mert ez valahol elismerés és arra sarkall, hogy ne akarjam feladni, amikor döccenőhöz érkezem.

Oh, és még egy nagy köszönöm Szandii-nak!!!


Szabályok:

1.Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
2.Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres olvasók száma!
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.


Kiknek adom?
Ezzel csak azért voltam bajban, mert egyről nem tudom, mennyi a feliratkozója, amúgy meg ez az utolsó, amire oda szoktam figyelni. Úgyhogy, némi adathalászat után:




 No, most eltipegek készülődni... és ismételten egy igen apró, női problémába botlottam... A szekrényem tele van ruhával, és még sincs egy  rongyom, amit felvegyek. Kemény 20 perc lesz megálmodni.

Élvezzétek a jó időt!!!

Pusszantás mindenkinek!!!

Dóri

8 megjegyzés:

  1. Jaj de drága vagy! :) Köszönöm! :) Hamarosan kiteszem! :D ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen én is a megtiszteltetést! :)

    VálaszTörlés
  3. Most találtam rád. Nagyon tetszik a blogot! Fel is iratkoztam gyorsan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is feliratkoztam hozzád. :)
      Üdvözöllek nálam, leld kedved a kis kacatjaimban. :D

      Törlés
  4. Jaj,ne haragudj,hogy későn vettem észre,eddig problémám volt az itteni internettel..Hülye falu! Igazán köszönöm! Írtó aranyos vagy!!!!!! :)))) <3
    Szép napot!

    VálaszTörlés