2013. május 28., kedd

ABC-TAG


Ilyen úgyis régen volt, tán igaz sem volt. Mostanra lettem kicsit zokni reggel nyolc óta bújtam a bújnivalót. Most szünetelek, és úgy gondoltam, hogy ha már nincs agyam ahhoz, hogy megénekeljem, mi volt, akkor legalább ABC-rendben adok nektek valamit magamból. Hátha jobban megismertek.

A „that’s who I am”-hullámot később készülök meglovagolni, de addig, ha bármilyen kérdésetek van, akkor írjátok meg levélben, kommentben, hátha összejön egy újabb bejegyzésre való.

Ööö, hogy hol olvastam, ne kérdezzétek, most a régi-új honlapomhoz fordultam, onnan halásztam le, és újratöltöm.

Aláfestő zene: innen.


A – Alvás: Hogyan alszol?
Mélyen. Ágyban.
Melegben meztelenül, amúgy pizsiben. Félig hason, félig magzat pózban.

Á – Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Babonás vagyok. Félek, hogyha ilyenről beszélek, nem fog összejönni. Hm-hm… Szeretném, ha kiadnák valamelyik könyvnekvalómat.


B – Barátok: Ki a legjobb barátod?
Ha álmomból is felkeltenek: Vivi. Együtt nevelkedtünk, szinte tesók vagyunk. Mindent tudunk egymásról, csak ideig-óráig bírjuk, hogy titkaink vannak egymás előtt. Hetente egyszer beszélünk telefonon. Az a furcsa, hogy volt egy szakadás a kapcsolatunkban, és tudtuk onnan folytatni, ahol abbahagytuk. Felnézek rá, szeretem és tisztelem őt, az egyetlen ember, aki elvisel, és nem úgy vitázik velem, hogy nem állunk szóba.

C – Cejetem, kocce, civi: Mit gondolsz a „cuki” nyelvről?
Hogy egyáltalán nem cuki! Utálom, amikor egy ember képtelen a normális beszédre. Az ilyenek, meg amikor valaki külföldi kifejezéseket használ (túl sok helyett too much, mifaszvan helyett wtf), vagy csak szótagokban beszél. Ez nem aranyos nyelv, hanem idegesítő!!!

D – Dac: Mennyire vagy dacos?
Néha elpattan az a bizonyos húr az agyamban, de mindig találok valami idegpótlót, hogy az állapot ne maradjon tartós. Amúgy sem dacnak nevezném, ami ilyenkor lezajlik. Szerintem a dackorszakból kinőttem már.

E – Ellenzem: Mit ellenzel? Mivel nem értesz egyet?
Az ostobaság egyáltalán nem szórakoztat. Amikor bántanak valakit úgy, hogy azt sem tudja, mit vétett, vagy gyengébb, mint a másik fél. Amikor egy problémát gyerekesen kezelnek. Amikor valakit irányítanak úgy, hogy elveszik tőle azt, amitől embernek érezhetné magát. Ki nem állhatom a hazugságokat!!! Nem szeretem, ha bántják az állatokat. Sok apró dolog van, amivel nem értek egyet, de túl hosszú lenne felsorolni.

É – Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Amikor senki nincs itthon, szoktam. Koncerten meg úgysem hallja senki, akkor torkom szakadtáig. Bár mostanság van, hogy megfeledkezem magamról, és dúdolgatok, vagy az orrom elé énekelek, amit Mr. A kihasznál.

F – Foci: Szereted a focit?
Nem. Totálisan nem vagyok képben ezekkel a dolgokkal. Inkább Forma-1.

G – Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Megesik, hogy másokat jobb kedvre derítek azzal, hogy beszívatom saját magam. Sokszor beégek, ami bennem vagy jól, vagy rosszul csapódik le.

Gy – Gyermeki lélek: Vannak „gyerekes” tulajdonságaid?
Egyesek szerint gyerek(es) vagyok még, mások szerint, csak félreszocializált gyereklélek, a harmadik csoport emosnak nevez, ami valljuk be, szintén gyerekes. Ebből szerintem, ahogy ők értik, semmi nem igaz, viszont gyűjtöm a plüss állatokat, szeretem a meséket, nehezen szakadok el valakitől / valamitől, és sokszor rosszul esik, ha valami nem úgy történik, ahogy az a királylány-énem szeretné.

H – Házimunka: Mit szeretsz, és mit utálsz a házimunkák közül?
Csak az ablakpucolást nem szeretem, mert alacsony vagyok hozzá, és nem érem el a tetejét. Mosogatni szeretek a legjobban, mert lehet pacsálni (nesze neked gyerekesség).


I – Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Ha szottyos (szürke, esős, esőre álló, szeles…stb), akkor rányomja rendesen a bélyegét a napomra. Mert punnyadt vagyok, és legszívesebben összekucorodnék a kanapén, és csak enni kelnék fel.

J –Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Magamnak jósoltam, meg másoknak anno. Másnak bejött, nekem nem. Erre sem volt példa már nagyon régóta. Éljenek a megérzések!

K – Kávé: Kávézol?
Koffein-függő voltam, de vizsgaidőszakban leszoktam. Már csak napi egy-kettő bögre csúszik le, vagy, ha meghív valaki, akkor nem utasítom vissza. ;)
Régen megesett, hogy 8-9 bögre (nem csésze) landolt bennem.


L – Lakás: Lakás vagy kertes ház?
Kertes ház a nyugalom miatt, de mivel a belvároshoz köt minden, jobb a lakás, meg ugye, csak ez az egy opció választható.

M – Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Kamaszként szerepjátékoztam inkább.

N – Net: Jobban mondva, internet. Mennyire vagy net-függő?
Semennyire.

Ny – Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Valamit összetörni, elrontani, hörgős zenét hallgatni, vagy kibőgni magam. Mostanában tornázok feszkólevezetésképpen. Attól függ, milyen inger ért.


O – Osztály: Milyen „szerepet” töltöttél be a középiskolai osztályodban?
A kitaszítottak kitaszítottja voltam, egyszóval kaszttalan. Egy-két ember volt rám kíváncsi, a többiek azért, mert muszáj volt. Amikor meg gyakorlatilag nincstelen lettem, mindenki kerülni kezdett, vagy röhögtek rajtam. Négy év alatt, egy pillanatra sem éreztem, hogy befogadtak volna.

Ö – Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
A betűket.
Viccet félretéve, ezen még nem gondolkodtam. Szerintem nincs ilyen.

P – Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Kikerülöm a pocsolyákat. Mire gondolok? „Na, már megint esik az eső, és előjönnek a csigák.”

R – Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Attól függ, miről van szó. Ha nyomozni kell, vagy valamilyen akadályt átugrani, akkor kreatív tudok lenni. Inkább az egyszerű megoldások híve vagyok.

S – Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Van egy halom. Valamit magamnak okoztam, valamit más ejtett rajtam. Az alkaromon lévő vágás az, amitől szívesen megszabadulnék.

Sz – Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Alapjáraton szuperhős vagyok. Láthatatlanná válni szeretnék.

T – Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Nem.


U – Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Hova megyek? Nem tudom.
Túlélőcsomagot mindenképpen.

V – Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Ha Mr. A nem  szabadnapos vasárnap, akkor az a szépség-napom. Ilyenkor magammal foglalkozom, és csupa olyan dolgot csinálok, amit jobb, ha egy pasi nem lát.
Illetve, ilyenkor jön a heti nagytakarítás is.

Z – Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Változó. Szeretem a metál, rock, underground dolgokat, 80-90-es évek popja, de ha jó a ritmusa, akkor bármit. Imádom a jazz-t is, a klasszikusokat is. Hangulatfüggő, hogy mi megy éppen.
Csak a lakodalmas zenékkel és hasonlókkal lehet kikergetni a világból.


Remélem, tetszett, várom a kérdéseket.
Mentem vissza tanulni.

Puszi Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Hát ez zseniális lett! :D Ezt én is ki fogom tölteni! :D

    Nekem is azt kéne, tanulni, de hiába ülök felette, ha még egy szöszt is szívesebben bámulok, mint a papírt, amin az anyag van! :/ Nem fog az agyam,nem csípi ezt a közgáz témát, nagyon nem az én világom! :/

    Remélem te jobban haladsz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett!
      Nyugodtan vigyed, töltsed! ;)
      Kíváncsi leszek/vagyok!

      ma azért rákényszerítettem magam, de még így is szemmel követtem egy legyet, vagy azon kaptam magam, hogy azon gondolkodom, hogy babgulyást akarok ebédelni, vagy tésztát?! Utána két képzeletbeli pofon, és vissza. Menni fog, csak nem állt még rá az agyam. Igyekszem.

      Neked is sikerülni fog!!!! :)

      Törlés
  2. Némelyiken jót nevettem! :D:D:D

    Nekem ezek a kérdéseim lennének:

    Miért pont szociológia? Miért a szingliségből írod a szakdolidat?
    Melyik az a három emberi tulajdonság, amit utálsz?
    Miért vagy ennyire a házasság ellen?
    Mióta írsz, és hova?
    Van kedvenc sorozatod?

    Pusszancs
    Évi

    VálaszTörlés
  3. Úgy tűnik, kénytelen leszek azt a bizonyos hullámot majd előbb meglovagolni. :)
    A kérdésekre alkalmasint majd válaszolok.

    Köszönöm az érdeklődést!

    VálaszTörlés
  4. Ablakpucolás, mert alacsony vagy, ez aranyos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a létránkra állva is kicsi vagyok hozzá. Nem érem fel a tetejét. Így jártam. :D

      Törlés