2013. április 30., kedd

Zsákmánykák


Eljött ez a nap is. Andris barátjának barátnőjével töltöttem egy napot.

Ez úgy hangzott kicsit, mint amikor valaki mesél valakinek egy történetet, ami megtörtént a barát barátjával. Általában, senki sem ismeri az illetőt, de mindig valakinek a valakije.
Zitka kivételesen ténylegesen élő személy, és már annyiszor elterveztük, hogy együtt töltünk egy napot.
Olyan igazi, csajosat.
Vásárolunk, szépítkezünk, pletykálunk, kibeszéljük a fiú ismerőseinket, fotózkodunk…stb.

Tegnap ez is valóra vált végre.


Készült kép, pletykáltunk, sütiztünk, ééééééés voltunk turkálni. Naná, hogy ezermillióan voltak a boltban, de a Háda ilyen. Ez van, így kell szeretni, és szeretjük is… csak ismét nem volt elég pénzünk.

Így csak ezeket hoztam haza féláron.

Őszre majd jó lesz. Háromnegyedes ujjú, közelről csillogós felső.





Totál egyszerű pólók az összes többi évszakra. :D




Aminek viszont nagyon örülök, az ez:




Imádom Betty Boop-ot, és minden vágyam vagy egy vele fémjelzett felső, vagy egy táska volt. Most ez is teljesült, úgyhogy már csak a táska maradt a bakancslistán. Juhé!

Vettetek valamilyen ruhaneműt, kiegészítőt mostanság?
Van valami, amire nagyon vágytok?

4 megjegyzés:

  1. én egy eszméletlen klassz tunikát/ruhát túrtam magamnak.
    és kitüntettelek egy Best blogger díjjal,úh kukk be hozzám és vedd át :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tunika és a nyári ruha nálam még listás. Főleg a tunika. Majd péntek után! :)

      Köszönöm a díjat!!!!

      Törlés
  2. Na tiszta jó cuccokat szereztél! :O
    Kár hogy a csillogása nem látszik annak a felsőnek (ami elég lengének tűnik képen, lehet hűvösebb tavaszi napra is jó):D
    Az a labdás póló nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben adja ki és fényben. Lenge, de amikor próbáltam, nagyon melegnek tűnt. Azért is írtam, hogy majd őszre. Legalább csalok bele egy kis színt! :)

      Annyira vágytam már egy Betty Boop-ra. :D

      Törlés