2013. április 7., vasárnap

Váááá



Most felhúztam kicsit magam, mert akartam frissíteni tegnap, jelesül még egy receptet feltenni, erre folyton kiírta, hogy próbálkozzak később. Mondom, jó. Akkor vissza a lányokhoz, pedig olyan filmet néztünk, amit már láttam, szóval, kicsit kedvezhettem volna nektek is.

Erre ma is jövök, végre összetettem a cikket, meg a képeket is hozzá, erre a szöveget még fel tudnám tölteni, de a képeket nem. Miéééééért???? >:(

 (érdekes, hogy ezt engedte... na mindegy)



Gondoltam, csinálom a másik oldalt, amikor 25 feltöltés után azt hitte a rendszer, hogy robot vagyok.
Begőzöltem, töröltem, és a fantasy-s oldalam maradt csak, ahol a régi, Zombi előtti írásaimat is olvashatjátok.

Legalábbis, addig jó szórakoznivalónak, ameddig ide nem tudok semmi értelmeset feltölteni.

Pusszantás mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Hm, meghülyült volna a Blogger? Nagy kár, és tényleg bosszantó, főleg a grafománoknak.

    VálaszTörlés
  2. Valószínű, hogy inkább ismételten letörölt valamit Mr. A, ami fontos lett volna, és azért kezdett el haldokolni az egész. :S

    Írni még tudok, csak ide kitenni nem.
    De egyszer, csak megoldódik a dolog. :)

    VálaszTörlés
  3. I follow you by Bloglovin and facebook too!!!!:))
    Have a good week!!!♥

    VálaszTörlés