2013. április 4., csütörtök

Tökéletes hang


Láttam a reklámját, rákerestem, és már csak a vegyes fogadtatás miatt is úgy gondoltam, hogy meg kell néznem. Életemben először előztem meg a koromat, mert még csak most jön moziba, de én már láttam. Juhé!

Tipikus lányos film, tipikus lányoknak.

Először csak néztem, hogy jó, biztos. Némelyik szöveg miatt besírtam a röhögéstől, túléltem, hogy nem éppen a kedvenc számaim mennek benne. A végére nem tudtam elszakadni a tévétől, és most újra meg szeretném nézni.

Ez volt a másik csajos film, amit megnéztem múlt héten.


Általános információk
Cím: Pitch Perfect
színes, amerikai zenés vígjáték, 112 perc, 2012
Rendező: Jason Moore
Forgatókönyv: Kay Cannon
Író: Mickey Rapkin

Szereplők
Anna Kendrick – Beca
Rebel Wilso – Fat Amy
Elizabeth Banks – Gail
Alexis Knapp – Stacie
Brittany Snow – Chloe
Christopher Mintz-Plasse –Tommy
Anna Camp – Aubrey

Történet
Beca főiskolára megy. Különc, nem ját össze senkivel, nem akar barátokat. A saját útját szeretné járni. Apjával egyezséget kötnek, hogy akkor utazhat el, hogyha egy évig kibírja ott. Utána azt csinál, amit szeretne. Egy óvatlan pillanatban meghallja egy lány a zuhanyzóban énekelni, és beszippantja az acapella világ. Bekerül egy olyan környezetbe, ahol a lányok legnagyobb gondja az, hogy jól szóljanak együtt. A főiskolás csoportok egymással kegyetlenek, nem is olyan könnyű evickélni.

Plusz:
Ki fogom próbálni a horizontálisan futást. :D


Vélemény
Végig vigyorogtam, kellemes és bájos film nagyon. Emlékeztet a korábbi, klikkesedős, vagy pompom-lányos filmekre, mint a Harjá csajok és hasonlók. Először féltem, hogy hasonló lesz. Az sem rossz, de azért nem nézem újra és újra az első rész kivételével.
Holivadban pedig, újabban csak másolnak, vagy olyan gyenge gárdával és forgatókönyvekkel dolgoznak, hogy hajjaj.
Szóval, féltem kicsit, hogy el fogják ezt is rontani, és gyakorlatilag 112 perces giccsparádét fogunk kapni.

A történet igazán nem tartogat nagy meglepetéseket, annyi a különbség, hogy mondjuk a Hajrá csajok világát, vagy bármelyik másik éneklős-iskolás-klikkesedős filmet átformáljuk éneklő fiúkra és lányokra.

Az még inkább szerethetővé tette, hogy nem trendi, top csajok vonaglanak végig a filmben, hiszen, olyat mindegyikben látni. Ebben van azért más is. Főleg Rebel Wilson. Imádoooom!!!

Ami végig a fejemben járt, hogy senki sem, még a stáb sem vette komolyra ezt a figurát. Mozgalmas, színes és szerethető filmet hoztak össze. Az előítélet szerintem ez esetben nem állja meg a helyét. S más Alkonyat-sztárral (hihetetlen, hogy mostanság minden erre hegyeződik ki) ellentétben, Anna Kendrick megmutatta egy másik arcát is. Amúgy pedig, a trendiség hallgatása közepette sem akartam lekaparni a tapétát, sőt, már ki is írtam magamnak.

Megjegyzés:
Amikor olyan filmet nézek, hogy egy lány bekerül különcként egy új helyre, és klikkesednek, és hogy fogadják be, akkor mindig eszembe jutok magamnak.
Tipikus Vízöntő vagyok, és nagyon illik rám a jelmondat: „Soha nem akartam olyan klubhoz tartozni, amelyik elfogadott volna tagjának.”
Mindig az után futottam, ami nem fogadott be. Viszont, az ritkán kellett, aminél talán labdába tudtam volna rúgni.

Ezért is alakult ki az, hogy mint az egyszerű ember a majomketrecben, nem futok egyik állat után sem, hanem leülök a sarokba, és hagyom, hogy odajöjjenek hozzám. Vagy ezzel inkább feldobom a pénzérmét a sorsnak, hogy válasszon?
Igen.

Általában mindig úgy választottam érdeklődési kört és hobbit, hogy kevesen csinálják. A rajzolás és az írás az, ami megmaradt, de ez is egy olyan dolog, hogy kimondottan a kutyát nem érdekli. Úgy értem, hiába lesz írókör egy iskolában, akkor is a focicsapatot fogják sztárolni.  De a világ minden kincséért sem  (báár…) mondanám azt, hogy mondjuk egy írókörhöz csatlakozom. Mert nem.
Sőt, egyetlen egyszer kezdtem közösségépítésbe. Egyszer réges-régen, egy messzi-messzi honlapon a saját vámpír klánomat akartam megalapítani. 11 embernél kifulladtunk. Aztán kihaltunk.

Szóval, még nem jött el a nagy pillanatom, amikor azt mondhatom, hogy csatlakoztam egy közösséghez úgy, hogy ők is akarták és elfogadtak. Ez még nincs kihúzva a bakancslistáról, minthogy az sem, hogy legyen valamilyen közösségem.


Értékelés:
8/10
Nem számítottam semmire, szórakoztató, ennyi. Aki szeretne nézni valami vérfrissítőt ebben a rossz áprilisi (grrrrr) időben, az vegye a fáradtságot, és nézze meg. Nekem csempészett egy kis pluszt a hideg időbe.



Láttátok már?
Vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése