2013. április 3., szerda

Carrie lakásának alaprajza


Jó, persze, nem csak az övé, hanem még jó pár másik kedvenc sorozatunk főhőseinek lakhelyét is papírra vetették. Ilyen a HIMYM, A F.R.I.E.N.D.S., vagy éppen a Gilmore lányok otthona. Kapva kaptam az alkalmon, és rákerestem a rajongó-tervezők munkáira, úgyhogy alább láthatjátok, milyen elosztása van a lakásoknak…
… már, ha valaki szeretne egyszer Carrie lakásában élni.

Bevallom, nekem nagyon tetszett az elosztása, és SATC fan vagyok, valamint jól rajzolok, de sosem éreztem magamban a késztetést, hogy kimásoljam film alapján, hol is lakhat.

Szeretnék egyszer egy ilyen elosztású lakást, de azért nem annyira, hogy szétbombázzam Mr. A sasfészkét.
De azért álmodozni még szabad.


Carrie Bradshaw (SATC)



Gilmore Girls (Szívek szállodája)



Holly Golightly (Álom luxuskivitelben)



Így jártam anyátokkal



Jóbarátok



Charlie Harper (Két pasi meg egy kicsi)



Agymenők



Fraiser




Simpsonék



Forrás innen meg innen.

8 megjegyzés:

  1. Egyik kedvencem sincs közte :( No sebaj, úgysem szeretnék koppintani senkiről :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem némelyik tetszik. De elégedett vagyok a mostani lakhelyemmel is. :)
    Ha be tudnék költözni egy Carrie-hez hasonló lakásba, örülnék, de csináltatni nem csináltatnék egyszer sem ilyet.

    VálaszTörlés
  3. Hihi, nekem több kedvencem is közte van :) Az Agymenőkét én teljesen máshogy képzeltem el... azt hittem kicsit arrébb van a konyha... vagyis máshol... na majd ma jobban megnézem, úgyis további részek várnak rám, amit nem néztem még meg.

    VálaszTörlés
  4. Talán két olyan kivétel van, akit ebből a listából a szívem csücskének aljára tennék. De a többi mind fent tornyosul, különösen Carrie. Nem tehetek róla, én nagy SATC-fan vagyok. :)
    Én jó egy órát eltöltöttem a tanulmányozással, hogy minden így van-e, de aztán inkább hagytam. A végén még addig néztem volna a sorozatokat, hogy én is lerajzolom. :)

    VálaszTörlés
  5. Carrie alaprajza nekem is megvan:) Imádom azt a lakást. Szerinted a lakás a frissítés után (1. film)mennyire lesz Carrie-s?

    VálaszTörlés
  6. Arról beszélsz ugye, amikor kék lesz a lakás? Hm, az olyan, mint a haja, amikor barna. Annyira nem megy hozzá.
    Nekem Carrie-idegen, főleg, hogy annyira permanens lett, rideg, mintha tényleg Ikea-lakás lenne. A régi jobban tetszett, mert barátságos volt, és otthonos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökre egyetértek. Annyira! El sem tudod képzelni. Mindig mondom, hogy hát... az a film...az jó-jó, de nem a sorozat. Itt már tényleg uper east side-i vénlány... De az a rész, amikor a ruhákat szortírozzák...hmmm!!!

      "Szent mangalica! Nem tudtam, hogy már a fasz is hizlal." Imádom Anthony-t!

      Törlés
  7. A film számomra olyan, mintha fogták volna a sorozat legjobb momentumait (sok-sok visszautalás), és megcsinálták két órában. Ami nem baj, mert szórakoztató, de valahogy mégis van bennem egy kis hiányérzet. Inkább a sorozatot néztem volna még két évadon keresztül. :)
    De ez csak az első filmre vonatkozik. A második az már egy másfél órás reklámspot, és az vértelen nekem.

    Őszintén szólva, bármilyen ciki is, én a kiszortírozott ruhákat felkapkodtam volna. :)

    Végül is, mindennel tömte magát Samantha, csak Dante farkával nem. :D:D:D:D

    VálaszTörlés