2013. április 21., vasárnap

A szükség törvényt bont


A kuponos napok engem nem hoznak / hoztak lázba. Általában akkor vásárolok, amikor valamiből kifogyok. Így volt ez ezen a héten is.

Persze, jóval több mindent tudtam volna összeválogatni, de mivel a pénztárcámnak igen hamar megláttam a fenekét, tényleg csak olyan dolgokat vettem, amikre már nagyon szükségem volt.

Nem egy alkalmas vásárlás végterméke az, amit látni fogtok, hanem az elmúlt hét dolgai. Egyenként nem láttam értelmét feltenni őket.
Így sem lesz valami bitang izgalmas, ezért előre is bocsi.


 
*Baba Férfiaknak: Sampon Korpás hajra mentakivonattal. A mentakivonattal gazdagított Baba Sampon Korpás hajra rendszeres használat mellett segít eltávolítani a látható korpát, és segít megakadályozni annak újbóli kialakulását. A tisztaság és frissesség érzését nyújtja nap mint nap. – 490 HUF
* Rose Cosmetics pufi ecset – 250HUF
* Rose Cosmetics 12 db applikátor – 500HUF
*Verona Butterfly Collection golyós kőpúder – (az árára nem emlékszem
*ragtapasztok – semmi érdemleges
*5 db titokzokni vagy titokharisnya – 1000 HUF / 5 db
*Zöldalmás JAR – 500 HUF (nem szárítja a kezem, jó illatú)



*C- és multivitamin rágótabletta
*Magnéziumos és B-vitaminos pezsgőtabletta
*Palmolive Naturals, Black Orchid. A Palmolive Irresistible Touch folyékony szappan 100%-ban természetes eredetű orchidea és aloe vera kivonatokkal gazdagított. Bőrgyógyászatilag tesztelt.
*Essence CoverStick – 01 matt sand korrektor
*Rossman Pirosító ecset
(az árakra nem emlékeszem. Bocsi)

A ruhák, vagy inkább felsők mind Hádásak. Nekem bejött a KöKi-ben lévő turkáló, úgyhogy oda járok vissza általában. Három felsőt sikerült halászni magamnak, Mr. A pedig, magának fogott ki egy aranyos inget.







Ti mit vettetek mostanság?

4 megjegyzés:

  1. Hűű...egyébként tiszta jó cuccokat túrtál! :D
    Én is most keresek aplikátort...:/
    Mostanában a nagy mennyiségű energiaital-csoki kombón kívül (igen egészségesen élek...xD) vettem egy csőtopot, két körömlakkot (129/db a hülyének is megéri), egy fedőszájfényt (240 ft), egy lora tust (350, már ezer éve nézegetem őket), sampont (muszáj volt, elfogyott itthon), és egy színezett hidratálót (elfogyott a csipkecsodám...muszáj valamivel pótolni)...
    Jajj egyébként nekem is kéne vennem multivitamint, és C vitamint...fogyóban vannak, de nem volt kedvem még elmenni a gyógyszertárig...szerintem vetetek anyával majd, hátha ő hamarabb jár arra...meg még kéne pár felső nekem is, de sehol nem lelek semmi olyat, ami jó lenne...(vagy méret nincs)

    VálaszTörlés
  2. Az applikátor az kínai piacos volt. Ami van piacon, az általában van a boltban is.

    Ez a fajta vitamin Rossmannos, egészen jó. Két nap után már érezni lehet a hatást.

    Jó dolgokat vásároltál össze te is, és jó áron!!! :D
    Tervezek majd egy olyan dolgot, hogy felteszem ide az eladó cuccaimat. Hátha leesik neked is majd valami belőlük. Csak előbb még összeválogatom, meg fényképezkedniük kell. :)

    Sampo, meg szájfény, meg hasonlók a következő körre maradtak sajnos. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen...nekem is most tárcazáram van...de egész hét végig idegtépő volt, és úgy gondoltam ennyi belefér...tulajdonképpen 500 ft-ot dobtam ki "feleslegesen" mert a többit amúgy is meg kellett volna vennem...:/
      És legalább azt az ötszázat nem energiaitalra költöttem...már a Monsterre most jó darabig tuti nem nézek...>.< (de legalább tudtam neki köszönhetően tanulni, meg úgy ahogy készülni iskolába is...csütörtök hajnali fél 2kor még Kölcsey életével szenvedtem...nem bírtam volna koffein nélkül)

      Törlés
  3. Mr. A szokott nagyon sok energiaitalt inni, amikor persze nem dolgozik, csak itthon van. Én alapjáraton pörgök, mint nyuszi a turmixban, de vizsgaidőszakban bele-belenyalok az üdítőibe.
    Inkább kávés vagyok, mint energiaitalos.

    A vizsgaidőszakot nem lehet túlélni kellő koffeinmennyiség nélkül.

    Gondold azt, hogy ez a vásárlás jár neked. :)

    VálaszTörlés