2013. április 4., csütörtök

A nyúl hozta...


Eltelt a húsvét, most már három nappal. Remélem, hogy ti sem hervadtatok el lányok?!

Vízben és tápszeres oldatban bővelkedik a kicsi virágom, azaz meg lettem locsolva rendesen. De hogy az ember pihenjen is olyankor, amikor ünnep van, szerintem csak olyanoknak megy, akik mennek valakihez, egy helyre, mert mindenki ott dőzsöl, illetve, ami még jobb, hogy más készíti a finomságokat.

No mi, három nap alatt, négy helyen voltunk, és esténként már igencsak a kifáradás kereteit súroltuk. A végén már enni-inni sem volt kedvünk, ami nálunk nagyon nagy szó ám!

Élménybeszámoló és képek következnek.


SZOMBAT
Elvileg nem húsvét, de mivel a hosszúra nyúlt hétvége része, ezért írni már csak kell róla. Korábban írtam Marciról és Tündéről. Marcell kiment Németországba dolgozni, most jött haza. Múlt hét csütörtökön, ezért mentünk szombaton. Beszélgetni, fáradt gőzt kiereszteni. Lássuk be, szombaton nem volt az a nagy meleg, sőt. Még vígan olvadt a hó, amiben azért Mr. A megtalálta a poént:



Kell a szottyos időben valami poén. Aztán megérkeztünk Budakalászra, ahol még rosszabb volt a helyzet, mint Pesten. Latyak mindenfelé, és még valami köpködött az égből is. Felgyalogoltunk a házhoz. Bloody mary partit tartottunk. Jó ötletnek tűnt, mert tavaszi italozáshoz adja magát. Mindeni 100%-os paradicsomlevet vett, amivel az a baj, hogy túl intenzív az italhoz. Plusz, csípős is volt, és zellersóval, valamint tabasco-val párosítva alattomos elegyet tud alkotni. :D



Úgy, hogy Mr. A a nagy koktélkeverő, kellett olyan is, aki kóstol. Mit ne mondjak, a gyomromat éreztem a hatodik pohár után.
A nap többi részében pizzáztunk, beszélgettünk, és filmet néztünk.
Marcellnak bejött Németország. Eddig úgy néz ki, hogy augusztusig ez fix neki, utána meglátják. Tündét azért rúgták ki nemrég, mert hatra jár dolgozni, eddig fél hatra ért be, most, hogy egyedül van, a gyereket vinnie kell oviba, ezért háromnegyedre ért be. Ez volt a baj. Hihetetlen nem?
Egyelőre még nem követi Marcellt, de ha augusztus után lesz kint valami fix, akkor dobbantanak.

Fél tizenegy környékén értünk haza. Nem ájultunk egyből be az ágyba, mert akkor reggel korábban keltünk volna. Beszélgettünk még Mr. A-val, mert más nem jutott estére. Aztán behúzták a lábtörlőt.

VASÁRNAP
Kimerítő/kiborító, hogy amikor vendégségbe megyünk, akkor valamiért mindenhova 10 előtt kell odaérni, ami azt jelenti, hogy minimum úgy kelünk fel, mint amikor munkába megy Mr. A, ha nem előbb. Vasárnapi penzum az én családom volt.
11-re mentünk apukámékhoz, és teljesen büszkék voltunk magunkra, hogy 11 előtt két perccel csengettünk fel. Erre, felmegyünk, mindenki vigyorog, és kánonban kérdezik, hogy milyen időszámítás szerint élünk. Néztünk értetlenül, hogy he? Amikor hirtelen leesett, hogy óraátállítás volt, szóval a nagy büszkeségből, fene nagy balítélet lett, mert 12-re értünk oda. Kerek egy órát késtünk. Heves bocsánatkérés közepette levetkőztünk, és kipakoltam a sütit.
Jah, azt elfelejtettem mondani, hogy az a szokásom, hogy ünnepekkor mindig sütök valamit, vagy van valami édesség, mégse menjünk üres kézzel. Ha megyek barátnőkhöz, akkor ők is kapnak. Idén csak a család részesült sport szeletben. Pech.

Apu gyömbéres csirkét készített, amit én is meg fogok csinálni, mert eszméletlen, milyen finom volt. Barátnőjével addig beszélgettünk a nappaliban. Készül az új szekrénysora, ami bámulatosan szép. Világos és sötét fából van (mindig mondják miből, de mindig elfelejtem), megy a krémszínű szobához. Majd egyszer lefotózom.

 
Apu barátnőjének a lánya nem evett velünk. Ő ment az apai nagyszülőkhöz. Azért váltottunk pár szót fogadott hugimmal.
Megebédeltünk, sőt, apu készített kinder szeletet. Torta. Imádtam. Kétszer is kértem belőle. Azért dolgozom egy éven keresztül a tökéletes testen, hogy ilyenkor ehessek. De szerintem, ezzel mindenki így van.
Ültünk, és meg sem tudtunk mozdulni. Amikor az ember hasnehéz, akkor csak egy valamire tud gondolni: aludni és aludni, mindegy hol, hogyan, csak szem becsuk, agy kikapcsolt, és horpaszt.

De mennünk kellett nagymamámhoz is. Ott általában össznépi csődület van, ami azt jelenti, hogy apukám testvére, felesége, gyerekei. A feleségének testvérei, párjaik és gyerekeik. Illetve, a feleségének valamelyik szülője. Ez még a jobbik eset, mert van, hogy még többen vagyunk, és lépni nem lehet az emberektől.
Leültünk, ott is ettünk-ittunk. Húsleves volt, meg sajttal töltött rántott hús krumplival, és almapaprikával. Imádom a csípőset, szóval, a bélbolyhaim két nap alatt kapták az ívet rendesen.
Nagybátyám felesége volt a piafelelős. Egy fél literes poharat teletöltött borral. Hm-hm… elfogyott. *pirul*

Aztán hazadobtak apuék minket Kőbányára, ők mentek tovább. Otthon jutott eszembe, hogy nincs bérletem, és ami lejár vasárnapig jó, úgyhogy vissza KöKi, bérletvásárlás, aztán haza. Kidőltünk mind a ketten. Film nézésre, játékra még jók voltunk, de amúgy semmi másra nem.

HÉTFŐ
Ez a nap volt Mr. A családjának a napja. Hozzájuk mentünk. Szintén 10 előttre. Pont odaértünk. Nem tudom, hogy csináltuk, de kegyetlenül pontosak voltunk. Betáraztam 12 db piros tojást, ami el is fogyott, talán kettő maradt.
Mr. A és az apukája elmentek a keresztmamit felköszönteni, addig mi Mr. A anyukájával megfőztük a tojást, megterítettünk, és lányokhoz mérten pletykáltunk egy sort. – Az első anyósjelölt, aki még bírja is a fejemet. Jó érzés!
Aztán a fiúk hazajöttek. Mi kint sürögtünk a konyhában. Sorra jöttek a szomszédok, Mr. A apukájának ivócimborái, akik nem hagyták, hogy kiszáradjak. Kívül-belül meg voltam áztatva. Délre már bájosan vigyorogtam, és megeredt a nyelvem, azaz beszéltem, ha kellett, ha nem.
Rám úgy hat az alkohol, hogy dumálok és vigyorgok. Ez van. :D

Aztán megjöttek Mr. A unokatesójának szülei is. Kicsit ült a hangulat, mert a fiukról beszéltek inkább. Neki majd szentelek egy külön posztot. Áron érdekes ember. Vagy inkább furcsa. Lényeg, hogy harminc évesen teszi azt, amit egy tizenhat éves és első szerelmével együtt lévő ember: megtagadja a szüleit.
Erről volt szó.

Ettünk itt is nagyot. Sonka volt, tarja és tojás. Tormával. Naná, hogy itt is belenyúltam az erősebbe. Aztán volt sport szelet és méteres kalács. Nyam-nyam.

Délután Mr. A anyukája állandóan újratöltötte a söröspoharat, míg az apukája az unikumosat, szóval innen-onnan kaptam rendesen.
Olyan fél-hat, hat felé jöttünk el onnan.

Nagyon jó volt a hétfő. Klasszisokkal jobb volt a hangulat, mint vasárnap.
Itthon kipakoltuk Mr. A ajándékát, amire annyit reagált, hogy nekem ott van a többi ünnep, a nőnap és a gyereknap is, szóval, a húsvét az övé. De tényleg mindent ő kapott. Én csak egy jelképes Dove szappant és egy pár csokit. Nem azt mondom, hogy elégedetlen vagyok, vagy ilyesmi, csak poénos volt ez a kijelentése.

A csokik: annyi van, hogy kitartanak… egy… hétig?! o.o






Apukám már régóta ígért egy számítógépasztalt nekünk. Ő csinálta a két bacsa-bacsa kezecskéjével. Nemrég érkezett meg az anyag hozzá, úgyhogy húsvéti ajándék lett belőle. Mr. A odáig volt érte, meg vissza. El sem jött tőle tegnap este. Mondtam is apunak, hogy már tudom, hogy mivel fog kikészíteni. Most jön a fázis, amikor meg kell találjuk a tökéletes görgős széket hozzá.



Én megleptem saját magam egy balerina cipővel. Fekete, majd állásinterjúhoz vagy munkába jó lesz. Ki tudja, mit hoz a jövő. És nem tudtam otthagyni. Eredetileg egy lila tornacipőt néztem ki magamnak. A 41-es túl nagy volt, a 39-es túl kicsi, a kettő közti számozás meg eltűnt. A többi színben persze volt, de azok nem kellettek. Így lett a tornacipőből ez:



És végül a szépészeti termékek. A Dove-ot most kaptam, a többi az úgy az enyém, hogy Mr. A használja. Az uborkás pakolást ő előbb próbálta ki, mint én. Hihetetlen kis hiú-fiú. A radírt azt együtt használjuk. A lábunkra meg majd meglátjuk, milyen lesz a hatás.
A Dove-on kívül mindent vettünk, csak nem láttam értelmét kitenni. Majd legközelebb. :)



>Lábbalzsam: Könnyű hidratáló ápolás mentollal és eukaliptusszal. Hatás és ápolás: A FUSSWOHL áoló lábbalzsam gyorsan beszívódik és helyreállítja a bőr nedvességtartalmát. Az eukalyptusz, kámfor és mentol frissítő és élénkítő hatásával. Ez a hatóanyagkombináció egy kellemes érzést ad a bőrnek. – 75 ml.
>Uborka, Tisztító, Lehzható Arcmaszk: Minden bőrtípusra. A frissítő hatású, lehúzható maszk lágy finomsággal távolítja el bőrödről a szennyeződéseket, mialatt a benne található uborka kivonatnak köszönhetően selymessé, hidratálttá teszi azt. – 150 ml.
>Dove pro-age Bőrtápláló Krémtusfürdő: Napraforgó és olíva olajjal gyengéden tisztítja és táplálja bőrét. Nutrium Moisture-t tartalmaz, azt az egyedülálló keveréket, mely a hidratálókat bőrazonos lipidekkel gazdagítja, melyek a bőr külső rétegébe hatolva mélyen táplálják azt már a tusolás során. A napraforgó és olíva olaj kondicionáló hatású lipidekben gazdag, melyek segítenek fenntartani a bőr hidratáló rétegét. – 250 ml.
>Balea arclemosó gél Gyümölcssavval, vegyes bőrtípusra: A Balea tisztító arclemosó gélt gyümölcssavval kifejezetten a vegyes, problémás bőrtípus számára fejlesztették ki. Gyengéden és alaposan távolítja el a sminket, a faggyút és más szennyeződéseket. A gyümölcssavak antimikrobális és enyhe bőrradíros hatással tisztítják a pórusokat. Az édesgyökér kivonat bőrnyugtató hatású, a panthenol pedig, hidratálja a bőrt. Használatával bőre frissebb és tisztább lesz.

Ez volt a húsvégi penzum. Most azon gondolkodom, hogy mit fogok csinálni a sonkából. Mert mindenhonnan kaptunk szeretetcsomagot, azaz bazisok kaját. Tudjátok, nehogy éhezzenek a fiatalok.
Olyan pakkal jöttünk, hogy öröm volt itthon letenni. Leves, hús, köret, sonka, sütik.
Szerintem se a hűtő, se a spájz nem tudja, hogy mi a baja, hogy ennyire tele van.

Legyetek jók és űzzétek a rossz időt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése