2013. február 25., hétfő

85. Oscar - ruhák


Kicsit rendhagyó lesz ez a bejegyzés, mert megtörtént ugye, aminek meg kellett történnie. Jelesül, átadták az Oscar-díjakat. Juhé!
Aki ismer, az tudja, hogy imádom a ruhákat, és egyszer szeretnék ott állni a vörös szőnyegen. Ameddig ez az álom nem fog teljesülni, addig megpróbáltam összekanalazni nektek pár ruhát.

Díjazottak:
Legjobb film: Argo
Legjobb főszereplők: Jennifer Lawrence és Daniel Day-Lewis
Legjobb mellékszereplők: Anne Hathaway és Christoph Waltz
Legjobb animáció: Brave (m: Merida, a bátor)
Legjobb rendezés: Ang Lee - Pi élete
Legjobb eredeti forgatókönyv: Django elszabadul – Quentin Tarantino
Legjobb adaptált forgatókönyv: Az Argo-akció – Chris Terrio
Legjobb zene: Pi élete – Mychael Danna
Legjobb betétdal: Skyfall – James Bond 23: 007 (Adele)
Legjobb operatőr: Claudio Miranda – Pi élete

Én eddig szoktam követni a dolgokat, megjegyzem, szerintem mindenki, mert gyakorlatilag megjegyezhetetlen. Ha topon vagyok, akkor eljutok a rövidfilmekig. Mentségemre szóljon, álmos voltam már.
Már nem szoktam annyira rápörögni minderre, mint tettem pár évvel ezelőtt.

Viszont... a ruhák… mindegyiket legalább egyszer felpróbálnám, és még egyet-kettőt haza is hoznék.















































A férfiakról annyira nem szól ez, mint a női ruhákról. Minden férfi pingvin, ami azt jelenti, hogy fekete-fehérben vannak, nem pompáznak, sőt, némelyikük felöltőjének a márkáját sem tudjuk, mert nem lóg ki az a bizonyos cédula.
No de, hogy a férfiak is képviselve legyenek itt:





Ti láttok különbséget? :D
Hihihi.

Ééééééééééés, a legkedvencebb kedvenc mindközül: Quentin Tarantino (vele szívesen leülnék beszélgetni)

2 megjegyzés:

  1. Tarantino!!!

    A pasiknál tényleg nincs semmi különbség.

    Nekem Emma Stone is tetszett. :))

    VálaszTörlés
  2. Igen, őt kihagytam, pedig neki is jó ruhája volt. :(
    Bocs.

    VálaszTörlés