2013. január 22., kedd

Ö. P. M.


Évek óta egyetlen egy olyan divat-műsor van, amit nézek, az pedig a Topmodell Leszek! (i.e.: America’s Next Top Model)

Tudom-tudom, de mivel esélytelen vagyok az ilyenekre, gondoltam, legalább így hadd szagoljak hozzá. Mindemellett, teljesen jól megmutatja, milyenek a nők a keményvonalas feminizmus nélkül, egymással. Érdemes nézni.

Most a 13. ciklusa megy, ahol „pöttöm modellek” vannak.

Eleinte úgy gondoltam, hogy a duci modellek térhódítása után, végre itt az én korszakom. Duci is vagyok, meg pöttöm is. Heyhó!


Erre, az utóbbi vasárnapon nagyban bámulom a kis kávémmal a zajládát, amikor is, elkezdődik a műsor. Egyből a szem kipattan, szív hevesebben ver, és az agyam is rákattan arra, hogy végre tunkolhatok a rosszindulatban.
Ment a főcím, ami nem mondott sokat, holott minden lány mellett ki van írva egy szám is, így: 5’5”.


Úgy voltam vele, biztos. Nem vagyok jó matekos, és a külföldi magasságmérés sem megy igazán.
Mr. A kijött a szobából, szerencsétlen még vasárnap is dolgozik, mert ugyebár, a kereskedelemben nincs szünnap.

-Ez mi? –kérdezi.
-Topmodell leszek! – felelem. – Most pici modellek vannak benne.
-Az mit jelent?
-Mondom, velem egy magasságúak, vagy még kisebbek.
-De modell csak 180 felett lehet valaki nem?
-De igen, de ha már méretesek vannak horizontálisan, akkor lehetnek így is.

Itt zártuk a beszélgetést.
Eltelt a műsor, Mr.A már majdnem készen volt. Minden ágállása ellenére, lekötik azért a sírások, meg a fúrások, és úgy köpköd, hogy esernyőben ülök az ágyon.

A műsorban a következő hangzott el: „a pöttöm modellek” és a „Milyen magas vagy? 170 cm.” egy jeleneten belül, háromszor.
Kerekedett a szemem. 170 centis nő pöttöm modell? Akkor mi a választóvonal? Nagyon magas és a lób@&ó között?
De most komolyan. Én úgy gondoltam, hogy pici modell az, aki olyan 165 körül-alatt van.

-Nem vagyok pöttöm! – szaladt ki belőlem, mire Mr. A odajött hozzám, mint anya az aranyos gyermekéhez.
-Jaj, a Kicsi hogy kikelt magából.
-A manó, az egy dolog. A kicsi is, és pici akarok lenni, mint egy baba. De pöttöm?! Mi vagyok én, hobbit?
Annyi puszival lettem elhalmozva, hogy rögtön elfelejtettem a szomorú hódot (olyan fej, amikor az ajkadat lebiggyeszted, és levegővel felfújod a pofazacskódat).
-Alakítsd meg az Ö. P. M. –t. – kérdőn néztem Mr. A-ra. – Az Öntudatos Pöttömök Mozgalmát. – és közben röhög. – Akiknek az első rendelkezése az, hogy kikérik maguknak, hogy őket pöttömnek szólítsák.

Ezután elment dolgozni. De a fenti jelenetről ez jutott eszembe:



Én pedig, megmaradok az álmodozásnál:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése