2013. január 19., szombat

Lélekápolás és jutalom


Az elmúlt két napban lóhalálában rohantam egyik helyről a másikra.

Gondoltam, mivel sikeresen teljesítettem a vizsgákat, és halált megvető ügyességgel megcsináltam a blog facebook-ját, megajándékozom magam. Vettem is ezt meg azt magamnak, fűztem gyöngyöket.

Aztán az Auchan-ban láttam csizmát, de mire érte mentem volna, elkapkodták. Egy darab maradt, és az is 38-as volt. A legtöbb kínai boltban pedig, csak ugyaneddig a méretig találtam nekem tetsző lábbeliket. Úgy látszik, a kínaiaknak elképzelhetetlen, hogy vannak nők nagyobb lábmérettel is.

Mr. A szüleinél voltunk, kaptam egy halom gyöngyöt, hogy tudjak gyakorolni. Meg voltam otthon, és megnéztem az állatkáimat.

Mindezért kellett a lélekápolós vásárlás. Nem szoktam magam halálra jutalmazni, de most lehet, hogy elszaladt a ló… még a kantárt se látom.

Lássuk!

 
Vettem egy fölsőt. A kéket régóta szerettem volna, a lilát meg csak véletlenül böktem ki. Halál egyszerű darabok, és mind a ketten sikítottak azért, hogy velem jöjjenek. Engem nem érdekel, hogy nem én vagyok az első gazdájuk, de én vigyázni fogok rájuk.


 
Mr.A-nak túrtam egy kék és egy fekete inget. Utóbbiból, ahogy látom, egy jó nagy paca látszik. Bocsi. Az egy fekete ing.

 
Kimentünk a kínaira, elsősorban egy csizmáért nekem. Aztán több mindent is vettünk.

Körömreszelő. Nem volt egyszínű. Így jártam.

 
Quiz – Intensive Cover Make-up No. 01
(korrektor)

 
Nivea lemon & oil tusfürdő
Nincs ráírva, hogy férfi vagy női, de illata alapján inkább férfire tippelnék. Mr. A magának vette.

 
Cien bodycare twin blade razor
(borotva)


 
A csizma. Sima, egyszerű, női csizma. Hirtelen kellett dönteni, maradt ez. Belül puha szőrme van. Eredetileg barnát szerettem volna, de barna csizma maximum 39-es méretig volt. Vagy olyan sarka volt, hogy igen elkelt volna az egyensúly érzék. Három centis sarok bőven elég. Van rajta csat, és mivel jóval rovátkoltabb a talpa, mint a mostaninak, nem fogok benne korizni a latyakos betonon.




 
Íme a gyöngyeim. A képek magukért beszélnek. Majd meglátjuk, mit fogok megszülni belőlük.





 
Oh, és fűztem is, merő unalomból. Mindig elmondom, hogy nem vagyok elég gyakorlott, de azért szerintem fejlődöm.



Ti vásároltatok valamit a héten?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése