2012. december 23., vasárnap

Ünnepek előtti lidércnyomás


Eljött ez is. Az ünnepek előtti utolsó bejegyzés. Most értem a karácsonyi dolgok végére, szárad a padló, hűl a süti, ajándékok becsomagolva, és a ruháim is készek arra, hogy holnaptól teljes díszben pompázzak a család előtt.



Kezdődött ma úgy a napom, hogy biztos, majd este megyünk el apuval ide-oda, és lesz időm bejegyezni sok mindent ide. Tévedtem. Éppen hogy végeztem a hatodik filmmaratonnal, amikor hívott apu, hogy nemsokára megérkezik, álljak indulásra készen. Ahogy voltam, kinyúlt póló, lila zokni, úgy gondoltam, jó lesz. Plusz persze farmer, mert igen hideg lenne alul semmiben.

Ameddig ő ajándékot vadászott, én tovább folytattam a küldetésem a tökéletes karácsonyi viselet felderítése után.
Mr.A-éknál az a hepp, hogy pingvinben kell megjelenni. Öltöny-nyakkendő, blúz, kosztüm. Tavaly még csak-csak áldásos volt ez, de idén egy blúzom sem jön rám, sőt, nadrágból is csak egy van. Kénytelen voltam turkálni magamnak. Nem sok sikerrel.
Ezeket hoztam haza:


 
Hosszas bíbelődés után szembetaláltam magam minden nő szokványos szeszélyével, miszerint „Itt egy szekrény tele ruhával, még sincs egy rongyom, amit felvegyek.”
Végül, emellett döntöttem.
24.:

 
25:
 
A megfelelő kiegészítővel persze…

Hazafelé a 85-nél megint fagytam egy sort a hóesésben, de legalább remélem, holnap fehér lesz a reggel. Stílusosan.

Itthon pedig, nekiálltam gyümölcskenyeret sütni:

 
Nincs őzgerinc (vagy milyen?) formám, de így is fini.
Ebből még lesz majd kettő két ünnep között. Plusz, Emilinek készítettem diabetikusat is.

Habkarikát is csináltam életemben először. Nem is lett olyan rossz, és nincs  annyira tojás íze, mint a boltinak.
Két tepsi jött ki belőle. Egyik a mienk, másik apukáméké.

 
Mr.A készített tojáslikőrt. Annyira finom, hogy szívem szerint, a nyelvem hegye folyton benne lenne.

 
Elmaradhatatlan a kókuszgolyó. Nem tudom pontosan, mennyi lett, de sok. Remélem, kitart legalább két napig. 

 
Szerettem volna egyéb összeállításokat is írni, mint karácsonyi filmek, vagy zenék, aztán rájöttem, hogy ezeknek is megvannak a maguk blogjai, ahol fellelhetők ilyen listák, ezért nem részletezem, milyen sminkem, hajam lesz.
Illetve, szerettem volna egy „X-mas wishlist”-et is írni, amiből szintén nem lett semmi. Időhiányra hivatkozom.
De kábé ezek lettek volna benne:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése