2012. december 8., szombat

Mi lennék, ha... TAG


Ezt a TAG-et kitöltöttem két éve is, máshol le is írtam. Mivel mostanában nem történik velem semmi, hiszen itthon ülök, és tanulok vizsgákra, nem lesz sok tartalmas bejegyzés, persze, azért igyekszem, hogy két hónap ne ilyenekkel menjen el, hanem legyen némi értelmes is. Az ilyenek által pedig, maximum egy fokkal jobban megismertek majd.

Egy-két dologgal még kiegészítettem, amiről úgy gondoltam, hogyha nem embernek születtem volna, akkor lehetnék az is.


Mi lennék, ha…

… évszak lennék: ősz

… a hét egy napja lennék: péntek
… a nap egy időpontja lennék: lágy sugarakkal ébredő hajnal
… bolygó lennék: Vénusz
… tengeri állat lennék: cápa
… berendezési tárgy lennék: könyvespolc tele könyvvel
… bűn lennék: falánkság

… folyadék lennék: egy pohár kellemes bor

… drágakő lennék: hematit

… fa lennék: tölgy
… madár lennék: súlyom

… virág lennék: tulipán

… időjárás lennék: kora tavaszi változékony idő (napsütésből hamar viharba csap át)
… mesefigura lennék: ha mesebeli lény: tündér, ha konkrétan egy mesefigura: Kuka (régen), Ghoulia (most)

… hangszer lennék: basszusgitár
… állat lennék: golden retriever

… szín lennék: lila
… érzelem lennék: viszonzatlan szerelem
… zöldség lennék: lilahagyma
… hang lennék: az északi szél hátán lovagló vad sikoly, vagy a másik véglet, dorombolás
… elem lennék: levegő
… zene lennék: jazz és metal, mikor mi
… dal lennék: Gossip – Move In The Right Direction
… film lennék: Kevin Smith – Képtelen képregény

… könyv lennék: Chuck Palahniuk - Kísértettek

… étel lennék: pizza, vagy valamilyen tésztaétel
… fűszer lennék: chili
… hely lennék: ha konkrétan egy hely – vízpart, ha ország - Finnország
… íz lennék: kesernyés – édeskés - savanykás
… illat lennék: friss virágillat
… parfüm lennék: Yvresse

… hit lennék: református (bár nem az vagyok)
… testrész lennék: szem

… arckifejezés lennék: 100 wattos vigyor
… tanóra lennék: művészettörténet
… rajzfilm lennék: Hófehér

… szám lennék: 4
… ruhadarab lennék: fűző

… ékszer lennék: nyaklánc
… kiegészítő lennék: sál
… a szeretet megnyilvánulása lennék: ölelés

… rovar lennék: pók
… gyümölcs lennék: szőlő

… természetfeletti lény lennék: vámpír
… hónap lennék: november

… mértani alakzat lennék: (nagyok) sokszög
… cím lennék: tanácsadó - bizalmas
… szerszám lennék: flex
… autó lennék: Chrysler (szervízigényes :D )

No, ez lennék én, ha nem embernek születtem volna. 
Ha egészen őszinte szeretnék lenni, akkor nagyon is kíváncsi lennék egy lélekturkász véleményére is, hogy ez alapján mit szűr le, milyen vagyok.
 
Remélem, ti is ki fogjátok tölteni. Akinek van kedve, az írja meg, vagy, ha van valami, ami még lehetnék, de kimaradt, azt is!

2 megjegyzés:

  1. Találtam pár közös pontot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is, üdvözöllek az olvasóim között!

      Örülök, hogy vannak közös pontok! :)

      Törlés