2012. október 14., vasárnap

Kettőt veszít, kettőt ront


Nem volt internet hétvégén, egyszerűen, nem szolgáltatott a szolgáltató. Még jó, hogy van. A következő napokban naponta többször lesz majd frissítés emiatt.

Most megtudjátok, miért nézett legutóbb butának Mr.A.

Van egy komódunk, ami nem csak a ruhák tárolására szolgál, de íróasztali funkciót is betölt. Jelesül, rajta van a számítógép.
Minden reggel csapkodjuk az ajtaját. Mr.’ rendszerint vécéajtónak nézi, a kulccsal valósággal megerőszakolja a zárat. Ennek az lett az eredménye, hogy a kicsi zár engedett a nyomásnak, és egy szép októberi napon elhagyta az ajtót.
Körömmel próbáltam visszacsavarni – páratlan háztartásba érkeztem. Barkács felszerelés akkor van, ha megtalálom, de a kamra 8 kg sót rejt. – Nem sikerült visszacsavarni, ezért ráutaló magatartást tettem:
Kitettem a monitor mellé, hogy jól látható legyen.

Este Mr.A szokásához híven leült játszani, amikor észrevette, és röhögve kérdezte:
-Ezzel meg, mi történt, Életem? – gurgulázott belőle a hahaha.
Felnéztem a könyvből.
-Kilazultak a csavarok. – fél éve mindennap elmondom, hogy csinálja meg.
-És hol vannak? Négy luk van, két csavarra.
-Egy valószínűleg a bugyik között, egy eltűnt, kettő meg kicsi.

Rám nézett, mint egy szerencsétlenre.

-Szóval, kettőt elvesztettél, kettőt meg elrontottál.
Nevetésben tört ki, és láttam a nem létező szemeimmel, hogy vibrál a fejében a rózsaszín neom: „s z ő k e”.

Mondanom sem kell ugye, hogy továbbra sem csinálta meg a komódot, de meg sem próbálta. Dolgozhattam a hozott anyaggal, az eddigi három csavarral, ugyanis, egy még így is szökésben van. :)

A zár a helyén, és működik is. Azért Mr.’ figyelmét felhívtam arra, hogy ne baszkodja be, és ne erőltesse a kulcsot, mert következőre ő csinálja meg.
Azóta érdekes módon, nem csapkod, inkább be se zárja a szekrényajtókat. o.o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése