2012. október 31., szerda

Jack


Bármennyire is felnőtt vagyok, valahol él bennem egy kislány, aki szeretne ilyenkor beöltözni, és csokit kunyerálni, tököt faragni…stb.
Szerintem jó mulatság ez a Halloween.


Tegnap Mr.A azzal hívott fel, hogy egy órával később jön, mert vásárolna nekem valamit. Mondom, oké, itthonra nem kell semmi, de azért siessen.

Jött is a megbeszélt időpontnál kicsit később, és mit vett nekem? Amiért már évek óta nyüszögök. Egy TÖKÖT!!!!
Négyszer akkora, mint a fejem.

Mivel, ma a barátnőmnél voltam, csak most volt időm kifaragni, és nem szoktam egyből mindent mindenkivel megosztani, de osztozzatok az örömömben. Íme Jack O’Lantern:






Életem első faragása, szóval, kicsit bénácska, de az enyém, és a bakancslistáról ez is kihúzandó… de ha lesz lehetőségem, minden évben faragni fogok egyet. ;) :P

Happy Halloween!

PS:
Mr.A, amikor odaadta, mondta, hogy most már nem szájalhatok a női egyenjogúság miatt, mert már nekem is van tököm. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése