2012. október 15., hétfő

Az elmúlt hetem


Hogy milyen volt az elmúlt hetem, elvileg tegnap kellett volna összegeznem. A számítástechnika ördöge közbeszólt, mert a szolgáltató nem volt hű a nevéhez, nem szolgáltatott semmit. Kénytelen voltam elhalasztani mindazt, amit írni szerettem volna.
Úgyhogy, bocs a késésért, de íme, ilyen hetem volt.

Heti hangulat
A héten kétségtelenül beköszöntött az ősz, már ami az időjárást illeti. Most itthon is előbb észreveszem az őszi színeket. Ilyenkor mindig rám jön az ötperc, hogy mennyire jó lenne Vermontban lenni, és ott átvészelni ezt a színkavalkáddal teli időszakot. Addig, amíg ez meg nem valósul, maradok a szobánál. Egy teával, és egy takaróval bevetni magam egy fotelba, és olvasni.
Heti siker
Barátnőmnél voltam. Megtanítottam hagymát szeletelni, és még két hete vittem neki carbonara szószt, és azt most használta fel. Mindenkinek nagyon ízlett. Ezt azt hiszem, nevezhetjük sikernek.

Heti szükséges
Voltunk ismét vásárolni. A zsákmány most inkább háztartási cuccok voltak, de azért nekem is becsúszott egy kis meglepi. Rézdamil, meg sima, műanyag damil. Egy lila kő, egy diszkólámpára hasonlító fekete bogyó, narancssárga és sokszínű gyöngy, egy fehér rózsa, illetve, még jómúltkor tönkretette magát a fülhallgatóm, ezért Mr.A-tól kaptam egyet.
 
Heti frizura
Kedden compfban volt, csütörtökön kontyban, péntek-szombaton pedig, kiengedve, utóbbi napon azért volt hajráf. Nem szoktam túlcicomázni magam, mert a szürke hétköznapokra, minek?
Itthon meg jó a tarkón összegumizva egy igen viseletes hajgumival. o.o°

Heti make up
Barátnőm beválasztott nekem szerintem piros, szerinte korall színű lakkal. Lakkhoz egész héten piros dolgokat hordtam. De mivel a kék szem – barna haj kombóhoz nem áll jól a piros smink, ezért most csak kihúztam a szemem.

Heti outfit
 
Heti manikűr
Barátnőm abban éli ki magát, hogy másokat sminkel, vagy a körmeiket lakkozza. Mindig engedek a csábításnak.
 
Heti tennivalók
Nem volt sok. Azt is mondhatnám, hogy szinte semmi sem volt. A szokásos rendrakás, iskolába menetel.
 
Voltam könyvtárban is végre, úgyhogy nekiláthatok az olvasnivalónak a szakdolgozathoz. 
 
Heti elmélkedés
A pénteki Változó nemi szerepek órán hallottak adták magukat, hogy Mr.A és én arról beszélgessünk. Az egyik, hogy arról nem beszéltünk, miért alakult ki a férfiuralom, helyette a nők oktatásáról. Aztán még vitáztunk a feminizmusról/feministákról. Meg arról, hogyha a nők jók matematikából, akkor miért is nincs több nő azon a területen? Oh, és a nőideálokról/férfiideálokról.
A tegnapi egész estét betöltötte a közös szellemi munka. :D

Heti függőség
Kétszer is kaptam vásárfiát Mr.A-tól. Azokra jártam rá.
 
Heti unalmas
A két kereskedelmi csatorna sztárcsináló reality-je.

Heti vágyálom
Egy igazán jó történetet összehozni. Nem tudok írni!!! ÁáÁá :(

Heti legjobb pillanat
Mr.A reggeli táncai, amikor kijön a fürdőből meztelenül, és oldja az eljövendő munkának izgalmát, és lötyög valamelyik számra.

Heti különlegesség
Vivi barátnőmnek sikerül három olyan időpontot kifognia telefonálásra, hogy nem tudtam felvenni.

Heti olvasmány
Simone de Beauvoir: A második nem
Nők Lapja Psziché, III. évfolyam, 4. szám, 2012., szeptember-október

Heti zene
Főleg: Nightwish, Within Temptation, Evanescence, Epica, Sonata Arctica… de azért befigyelt P!nk, Nickelback, Gossip és Linkin Park is. *pirul*

Heti sorozat
Dexter második évad, és Fringe harmadik évad
Heti film
A holló, Az ördögűző, Vérszomjas idegenek, Hajó a vége, Tükörálarc, Ragadozó 2.
 
Heti kaja-pia
Kávé minden reggel, kamilla tea este, amúgy víz, ami a piát illeti.
Kajában Mr.A salátát készített nekem, ami egy hétig kitartott.

Heti legrosszabb pillanat
Amikor szombaton megtudtunk, hogy a módszertani szigorlaton lesz matematika. :S

Heti idegesítő
Ami mindig: a felettünk lakók a nap 24 órájában zajonganak. Reggel fennhangon politizálnak, egész nap ordít valamelyik csatorna, kalapálnak, dübörögnek, ordítanak egymással. Este a gyerek kezd rá. Éjszaka az asszony köhög megállás nélkül. S ha még ez nem lenne elég, mindig érezni, hogy a bácsi mikor megy ki a folyosóra dohányozni. Kereszthuzatnál mindig dől be a füst.

Heti érdekes
Van egy csoporttársnőm, Ildi. A főiskola elejétől kezdve jóban vagyunk, de az utóbbi időben eltávolodtunk egymástól. Nem fér a fejembe, hogy miért történik mindig meg ugyanez. Legalábbis, nem látom az okát, de most ismét megtörténik az eltávolodás. Második lettem az életében, és nem értem, miért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése