2012. szeptember 27., csütörtök

Életre kelt!





Itt van végre, eljött a nagy nap! Megértük hát ezt is, elindítottam ezt a blogot. Meglehet, hogy rajtam kívül az égvilágon senki sem fogja olvasni, de ha mégis, akkor remélem, mindenki talál magának hasznosítható kacatot itt.

A hiedelemmel ellentétben, a blogom neve Tipegő Zombi, nem az enyém. Engem valamikor a Nagy Bumm előtt a szüleim Dórinak kereszteltek el, a többi „rólam” információt elcsepegtetve találod a bejegyzésekben itt is, ott is.

Sokan megkérdezik, miért Tipegő Zombi. Őszintén szólva, amikor ebbe belekezdtem, név és arc nélkül szerettem volna írni, kellett egy név, ami bőven kifejez engem. Álltam a 85-ös busz forgójában, és egyszer csak kiböktem az utazópartneremnek ezt a két dolgot. Felvettem, és ez lett. Semmi mögöttes, misztikus tartalma nincsen. Hacsak nem az, hogy a cím a bennem élő kettősséget hivatott kifejezni.


Mondhatnám, hogy ez más blog lesz, mint a többieké. Nem lesz az.
Egoblog, vagy ahogy közkeletűbb, a személyes blogomon tartózkodsz éppen. Ebből kifolyólag, ami itt megjelenik, az én gondolatvilágomat tükrözi, ami sokszor kellemetlen, néha vicces, olykor kritikus (mások szerint bunkó).

Nem vállalok reklámokat, nem vagyok hajlandó rá. – Büszke vagyok arra, hogy van önálló véleményem.

Aki azért jött ide, mert a cím alapján talán itt fröcsögni fog valami, az egy jó nagyot tévedett. Inkább teleportálja át magát máshova.
Ha hibát észlelsz , vagy nem egyezik a véleményünk, kérlek, törekedjünk a normális hangvételre.

Ha bármi kérdés, óhaj-sóhaj lenne, írjatok, szívesen válaszolok a legjobb tudásom szerint.

tipegozombi@gmail.com

Az alábbi linkeken is megtaláltok:



Van egy másik, nem kommentelhető oldalam is, amire az olyan írásaimat töltöm fel, ami nem fér meg itt, illetve sokkal több születik belőlük egy évben, mint amennyit ez az oldal elbírna. A régen volt honlapom tartalma is megtalálható rajta, illetve a regényeim is.


Ne utáljátok nagyon.

Nem gondolom, hogy szent vagyok, vagy követendő példa. Nem  is azért csinálom, hanem mert szeretek írni. Nem kell osztani a véleményemet, nem állítom, hogy amit én teszek, azt kell követni, de talán látni fogtok valamit, ami új dimenziót nyithat meg nektek.

Jó szórakozást, kellemes olvasgatást kívánok Nektek!
Dóri (TZ)

2 megjegyzés:

  1. szia! még csak 2-3 bejegyzést olvastam, de nekem eddig nagyon tetszik. iszonyat jól fogalmazol és mellette értelme is van annak amiről írsz, szóval így tovább :)

    VálaszTörlés